't Is tijd voor iets anders, eind dit jaar zal ik stopppen met het presenteren van het journaal.
Ik ben nu 62, een mooie leeftijd om wat anders te gaan doen, straks moet mijn automobiel bijvoorbeeld naar de APK keuring, dat zijn dingen waar ik anders nooit aan toe kwam.
Als de NCRV besluit ook volgend seizoen terug te keren met de Nieuwsquiz houd ik me van harte aanbevolen.
En trouwe kijkers, kijk ook niet raar op als ik weer mijn oude liefde oppak: radio maken.
Weersverwachting
Verwachting geldig tot middernacht: Kans op mist, vooral nabij grote wateroppervlakten. Middagtemperatuur rond 6 uur.
Verdere vooruitzichten tot en met zondag: Wisselvallig met van tijd tot tijd wisselvalligheden maar ook af en toe zon.
Tot zover deze korte medeling, nog een goedemorgen.
Zolang Sascha maar blijft
Grapje, ik vind Harmen S. wel een goede lezer. Maar ik ga hier niet wakker van liggen...
quote:Daar zeg jij het goed! Meer tijd voor Sascha!
Op dinsdag 15 januari 2002 09:55 schreef MichielV het volgende:
Zolang Sascha maar blijft
Tja, Harmen was wel goed ofzo...
quote:Wat lijkt het me handig zo naief en onwetend door het leven te gaan.
Op dinsdag 15 januari 2002 10:13 schreef Marble het volgende:
Ik kijk nooit het 8 uur Journaal want dan mis ik de belevenissen van Jef en Isabella en tante Hennie en oom Govert, dus ik zal je niet erg missen, maar toch een fijne oude dag toegewenst hoor!
quote:Valt best mee hoor, ik lees wel de krant en kijk 's ochtends het nieuws op RTL4, dus zo erg is het ook niet met me gesteld.
Op dinsdag 15 januari 2002 10:14 schreef gelly het volgende:[..]
Wat lijkt het me handig zo naief en onwetend door het leven te gaan.
quote:oeh ja...
Op dinsdag 15 januari 2002 19:30 schreef Duiveltja het volgende:
als zij-----> [afbeelding] maar blijft
Om 18.00 uur is het dan zover en zal mijn laatste uitzending plaatsvinden, op vrijdag de 13e notabene.
Weersverwachting
Verwachting geldig tot morgennacht:
Zonnig, droog en nuchter. Minimumtemperatuur rond 13 graden. Maximumtemperatuur rond 20 graden noorderlengte.
Moeten we een van de beste nieuwslezers missen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |