abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:35:35 #1
18346 BlackTiger
Dangerously :)
pi_2747830
Ik heb me een lange tijd afgevraagd wat het nou was. Nog ben ik er niet uit.

Het was een paar dagen geleden.
Het was rond 12 uur en ik besloot te gaan slapen. Nou deed het licht uit en ging in mn bed liggen. Na een tijdje sliep ik.
3.02 Uur werd ik wakker (Had op mn mobiel gekeken hoe laat het was) . Ik besloot om even door het huis te spoken aangezien ik niet meer in slaap kon vallen.
Deed mn kamerlicht aan....ganglicht...en liep naar beneden. Naderhand liep ik weer naar boven. Alle lichten deed ik weer uit...tot ik in mn kamer kwam. Wat ik daar zag was een grote schrik voor mij.
Ik zag mezelf in mn bed liggen....
Ik schrok wakker en d8 dat k een nachtmerrie had....maar....het enge was juist...mijn kamerlicht stond aan......en toen ik weer op mn mobiel keek voor de tijd was het weer 3.02

Ik weet niet wat ik er van moet denken....ik weet zeker dat ik het licht voor het slapen uit heb gedaan.
Wie heeft ook zoiets meegemaakt? Ik vind het maar eng...en weet nog steeds niet of dit nou WEL een droom was want ik weet gewoon zeker dat ik het licht uitgedaan had..Aan mn ouders heb ik dus ook gevraagd toen hun naar bed gingen of alle lichten uit waren...en hun antwoorde dat dat dus zo was

Wie kan mij verder inlichten hierover??

Alvast bedankt,
BlackTiger

(HEB VOLGENS MIJ AL IETS GEVONDEN KIJK MAAR ONDERAAN )

[Dit bericht is gewijzigd door BlackTiger op 08-01-2002 20:33]

Vertel aan niemand je geheim, Want wie nu je vriend is Kan morgen je vijand zijn.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:38:26 #2
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2747865
Hmmmmmm klinkt gek, maar opzich best gaaf wat je hebt mee gemaakt. Het kan toeval zijn, dus gewoon een droom, maar het kan ook een lucide droom zijn (dan weet je dus dat je droomt en kan jij je dromen beinvloeden).

Gek is het niet...kijk maar eens op internet

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_2747882
Ik heb/had zoiets ook heel vaak.
Vooral voordat ik ziek wordt, een nacht vantevoren.
Dan doe ik me licht aan (onbewust), val in slaap en ± 5 tot 10
minuten later schrik ik wakker,
en kan ik me niet herinneren dat ik me licht heb aangedaan.

Dus waarschijnlijk heb je gewoon je licht aangedaan zonder dat je het bewust door had.

pi_2747889
Lucide drooms 0wnen
maar deze shit wil ik ook es mee maken phat weet niet hoe het komt though
pi_2747900
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:40 schreef Yinyang het volgende:

Dus waarschijnlijk heb je gewoon je licht aangedaan zonder dat je het bewust door had.

is toch anders since hij door het huis loopt en zichzelf in bed ziet lichen.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:42:14 #6
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2747902
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:40 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Lucide drooms 0wnen
maar deze shit wil ik ook es mee maken phat weet niet hoe het komt though
Moet je maar eens zoeken op Lucide dromen of naar de bied gaan ik heb daar laatst zo'n boek gehaald je kan het namelijk trainen......maar het is me pas 1 keer gelukt......en toen werd ik meteen wakker....
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:43:13 #7
18346 BlackTiger
pi_2747911
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:40 schreef Yinyang het volgende:

Misschien wel...t zou kunnen...maar...de tijd was nog hetzelfde...3.02 (zal ook nog wel tijdje door mn hoofd heen spoken )
Vertel aan niemand je geheim, Want wie nu je vriend is Kan morgen je vijand zijn.
pi_2747918
Lucide drooms heb ik vrij vaak hoor dat ik weet dat ik droom en gewoon rustig kan sturen wat ik wil
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:44:03 #9
18346 BlackTiger
pi_2747922
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:42 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Moet je maar eens zoeken op Lucide dromen of naar de bied gaan ik heb daar laatst zo'n boek gehaald je kan het namelijk trainen......maar het is me pas 1 keer gelukt......en toen werd ik meteen wakker....

Ik zal kijken of ik er iets over kan vinden BEDANKT
pi_2747936
Ik heb ook wel eens dat ik ik 4nachten precies om 1 over 1 wakker wordt.

Heeft hier opzich niet zoveel mee te maken, maar dat is ook weer zoiets onverklaarbaars (voor moi dan)

pi_2747955
Deja vu is ook zon mooi verschijnsel...
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:47:11 #12
18346 BlackTiger
pi_2747964
In je dromen gebeuren dingen die in het normale dagelijks leven niet kunnen. Maar als je droomt ben je ervan overtuigd dat datgene wat je ziet werkelijkheid is. Als je op je werk bent, en je baas verschijnt als een roze, tentakelig monster, zou je dat op z'n minst niet een klein beetje vreemd vinden? Normaal gezien wel. Maar in een droom niet. In een droom is alles wat gebeurt doodgewoon.

De meeste mensen zijn van mening dat dromen dromen zijn, en dat je daar nu eenmaal niets aan kunt doen. Er zijn zelfs velen die ervan overtuigd zijn dat ze nieteens dromen.

Echter, het is mogelijk om je dagelijkse realiteitszin in een droom te bewaren. Om je te realiseren dat je baas normaal gezien toch in een menselijke vorm door het leven gaat. En vandaaruit je te realiseren dat je droomt.

Dit heet lucide dromen, of bewust dromen.

Wanneer je lucide bent kun je je roze monster aan een kruisverhoor onderwerpen, jezelf in een dier veranderen, onzichtbaar worden, door een raam vliegen, een Ferrari vanuit het niets laten verschijnen, door een spiegel heen stappen of je schoonmoeder in een teddybeer veranderen. Ofwel: wat je verzint, gebeurt.

Je kunt lucide dromen ook gebruiken om je angsten te overwinnen, je droomsymbolen te begrijpen of antwoorden op je vragen te krijgen. Je kunt ze gebruiken om jezelf beter te leren kennen en spiritueel te groeien.

Hier, in deze droomwereld, kun je leren hoe dit te doen. Je kunt ook meer achtergrondinformatie vinden over het verschijnsel lucide dromen.

===========================================================

K Zal maar eens verder lezen op deze site...

dinsdag 8 januari 2002 @ 19:48:39 #13
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2747989
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:44 schreef BlackTiger het volgende:

[..]

Ik zal kijken of ik er iets over kan vinden BEDANKT

Graag gedaan, als ik weet wat voor een boekje het was geef ik wel een gil, het is wel een gave ervaring, jammer alleen dat het pas 1 keer gelukt is succes
pi_2747991
The truth is out there!
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:53:18 #15
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2748038
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:47 schreef BlackTiger het volgende:
In je dromen gebeuren dingen die in het normale dagelijks leven niet kunnen. Maar als je droomt ben je ervan overtuigd dat datgene wat je ziet werkelijkheid is. Als je op je werk bent, en je baas verschijnt als een roze, tentakelig monster, zou je dat op z'n minst niet een klein beetje vreemd vinden? Normaal gezien wel. Maar in een droom niet. In een droom is alles wat gebeurt doodgewoon.

De meeste mensen zijn van mening dat dromen dromen zijn, en dat je daar nu eenmaal niets aan kunt doen. Er zijn zelfs velen die ervan overtuigd zijn dat ze nieteens dromen.

Echter, het is mogelijk om je dagelijkse realiteitszin in een droom te bewaren. Om je te realiseren dat je baas normaal gezien toch in een menselijke vorm door het leven gaat. En vandaaruit je te realiseren dat je droomt.

Dit heet lucide dromen, of bewust dromen.

Wanneer je lucide bent kun je je roze monster aan een kruisverhoor onderwerpen, jezelf in een dier veranderen, onzichtbaar worden, door een raam vliegen, een Ferrari vanuit het niets laten verschijnen, door een spiegel heen stappen of je schoonmoeder in een teddybeer veranderen. Ofwel: wat je verzint, gebeurt.

Je kunt lucide dromen ook gebruiken om je angsten te overwinnen, je droomsymbolen te begrijpen of antwoorden op je vragen te krijgen. Je kunt ze gebruiken om jezelf beter te leren kennen en spiritueel te groeien.

Hier, in deze droomwereld, kun je leren hoe dit te doen. Je kunt ook meer achtergrondinformatie vinden over het verschijnsel lucide dromen.

===========================================================

K Zal maar eens verder lezen op deze site...

wat is de url van deze site kan ik ook ff kijken
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:53:42 #16
18346 BlackTiger
pi_2748047
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:48 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Graag gedaan, als ik weet wat voor een boekje het was geef ik wel een gil, het is wel een gave ervaring, jammer alleen dat het pas 1 keer gelukt is succes

Graag wil wel eens weten wat erin staat
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:54:34 #17
18346 BlackTiger
pi_2748056
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:53 schreef appelsientje het volgende:

[..]

wat is de url van deze site kan ik ook ff kijken

http://www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/nl/1/index.html

astuuu

dinsdag 8 januari 2002 @ 19:57:12 #18
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2748091
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:54 schreef BlackTiger het volgende:

[..]

http://www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/nl/1/index.html

astuuu

thanks, deze kende ik, was alleen de url al weer een tijdje kwijt.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:59:49 #19
18346 BlackTiger
pi_2748119
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:57 schreef appelsientje het volgende:

[..]

thanks, deze kende ik, was alleen de url al weer een tijdje kwijt.

Ja je hebt er heel veel. Moet je maar ff naar goto.com gaan en dan bij search lucide dromen invullen Krijg je hele lijst
  dinsdag 8 januari 2002 @ 20:02:15 #20
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2748143
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:59 schreef BlackTiger het volgende:

[..]

Ja je hebt er heel veel. Moet je maar ff naar goto.com gaan en dan bij search lucide dromen invullen Krijg je hele lijst

k dan, heb ik nog wat te doen tijdens het werk
  dinsdag 8 januari 2002 @ 20:09:51 #21
18346 BlackTiger
pi_2748243
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 20:02 schreef appelsientje het volgende:

[..]

k dan, heb ik nog wat te doen tijdens het werk

hahaha , Tsjah als ik informatica heb ook ff
Maar nog ben ik er niet 100% uit...k zie mezelf wordt wakker en t is WEER 3.02 mgoed ff weer verderz lezen
  dinsdag 8 januari 2002 @ 20:10:47 #22
18346 BlackTiger
pi_2748254
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:46 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Deja vu is ook zon mooi verschijnsel...
Wat er maar mooi aan is...k vind het maar CREAPY
  dinsdag 8 januari 2002 @ 20:31:18 #23
18346 BlackTiger
pi_2748480
BLA BLA BLA....

....Bij de lichaamstechniek ga je in bed liggen en ontspan je. Na een tijdje zal je voelen dat je lichaam verstijft. Nu moet je je gedachten op één ding gaan richten. Je moet proberen boven je bed te gaan zweven, of je door je bed te laten vallen. Wanneer je uit je bed stapt, dan kan je je lichaam nog op bed zien liggen. Ik zie dit alleen maar als een droom, ook al lijkt alles zo ontzettend echt.

FOUND IT!!!

dinsdag 8 januari 2002 @ 20:33:57 #24
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2748505
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 20:31 schreef BlackTiger het volgende:
BLA BLA BLA....

....Bij de lichaamstechniek ga je in bed liggen en ontspan je. Na een tijdje zal je voelen dat je lichaam verstijft. Nu moet je je gedachten op één ding gaan richten. Je moet proberen boven je bed te gaan zweven, of je door je bed te laten vallen. Wanneer je uit je bed stapt, dan kan je je lichaam nog op bed zien liggen. Ik zie dit alleen maar als een droom, ook al lijkt alles zo ontzettend echt.

FOUND IT!!!

cewl dit soort dingen lukt me nou echt niet, meestal val ik meteen in slaap
  woensdag 9 januari 2002 @ 22:03:21 #25
18346 BlackTiger
pi_2762616
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 20:33 schreef appelsientje het volgende:

[..]

cewl dit soort dingen lukt me nou echt niet, meestal val ik meteen in slaap

Zoals er staat beschreven...probeer het gewoon elke dag langzaam aan gaat het lukken...het kost je wel tijd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')