- Linkin Park
- Rammstein
- Mauro Picotto
- Gigi D'agostino - 1 2 3 Super (Begint Oud te worden, maar blijft wel lekker klinken)
- Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours
-Barthezz - Infected
-hardcore
NEOPHYTE
ROTTERDAM TERROR CORPS
MARSHALL MASTERS -stereo murder (remix)
BUZZ FUZZ
-freeze -2 know
-system f-cry (remix)
-atb -The summer (clubremix whit daruda )
-sandstorm
-marco V
-WEB
-G-spot
- DJ QUICKSILVER-AMENO
quote:Waarom post jij zoveel gezijk met letters ?
Op dinsdag 01 januari 2002 19:09 schreef calvobbes het volgende:
Waarom post jij zoveel met vette letters ?En daarbij: Wat draai je momenteel (deel 117)
waar voor loop jij zo veel tezijken
(BULLSHIT)
quote:waarom, niet waar voor
Op dinsdag 01 januari 2002 19:14 schreef DarkAngelNero het volgende:waar voor loop jij zo veel tezijken
quote:Praat nederlands en open niet zoveel topics, je hebt toch niks nieuws te melden! Maar zet eerste maar eens effe die computer van je uit em ga slapen want dat kun je wel gebruiken!!!!
Op dinsdag 01 januari 2002 19:14 schreef DarkAngelNero het volgende:[..]
Waarom post jij zoveel gezijk met letters ?
waar voor loop jij zo veel tezijken(BULLSHIT)
quote:wat jij mot doen is die stok uit je reet trekken want je bent zo stijf als de kanker
Op dinsdag 01 januari 2002 19:15 schreef calvobbes het volgende:[..]
Praat nederlands en open niet zoveel topics, je hebt toch niks nieuws te melden! Maar zet eerste maar eens effe die computer van je uit em ga slapen want dat kun je wel gebruiken!!!!
doe eens relax! of heb je geen leven ofzo. dat je maar tegen iedereen loopt tezeiken hier.
quote:Ik loop alleen maar tegen jouw te zeiken omdat je zinlose / dubbel topics opent terwijl je blijkbaar strontlazarus achter je computer zit!
Op dinsdag 01 januari 2002 19:18 schreef DarkAngelNero het volgende:[..]
wat jij mot doen is die stok uit je reet trekken want je bent zo stijf als de kanker
en dan een biertje nemen en je hand eens wat anders latten voelen dan standtjerechterhandtje en je muisdoe eens relax of heb je geen leven ofzo dat je maar tegen iedereen loopt tezijken hier
quote:ja kan ik het helpen dat hij uit wordt gelult
Op dinsdag 01 januari 2002 19:27 schreef -Wepeel2- het volgende:
Rustig kinders!
quote:ja kan ik het helpen dat hij uit wordt gelult
Op dinsdag 01 januari 2002 19:27 schreef -Wepeel2- het volgende:
Rustig kinders!
die gast is verliefd op me ofzo
quote:Uit word getypt.
Op dinsdag 01 januari 2002 19:29 schreef DarkAngelNero het volgende:[..]
ja kan ik het helpen dat hij uit wordt gelult
Maar jij word trouwens ook goed uitgetypt.
Radiohead
Cypress Hill
Rage Against the Machine
Weezer
Heb behoefte aan serie-matige muziek. En daar is Rave altijd Goed voor
Heb nu : " HappyMen-- love is you ( stunned guys remix) " opstaan
Weer het oude houseparty gevoel tevoorschijn toveren maar
straks ff "Nightmare in Rotterdam 6" gaan zoeken.
quote:niet door dat peuter tegen praat
Op dinsdag 01 januari 2002 19:51 schreef Scylla het volgende:[..]
Uit word getypt.
Maar jij word trouwens ook goed uitgetypt.
Radiohead
Cypress Hill
Rage Against the Machine
Weezer
vooral da spint de laatste tijd in mijn cd sp... correctie dvd speler.
Uit wanhoop heb ik de afgelopen dagen dus al ik-weet-niet-hoeveel-keer de 3FM-jaarmix gedraaid, en vannacht is die van Donna erbij gekomen op mijn tapeje. En die ondergaat eenzelfde lot als die van 3FM.
- DJ Shadow & Cut Chemist - Product Placement
Het vervolg op de 'Brainfreeze'-cd van dezelfde types. Een mix van obscure funk & soul 7'-es, rare commercials en filmsamples. Helaas in zeer gelimiteerde oplage verschenen, dus ik heb enkel een gedownloade versie hiervan...
- diversen - Super Breaks vol. 2 - Essential Funk, Soul and Jazz Breakbeats
Verzamelaar met zowel bekende als minder bekende nummers, luister hier de originele versies van vaakgebruikte samples. Lekker cdtje.
- Soft Machine - The Peel Sessions
BBC-opnames van deze prog-rock/jazz-rock/psychedelica-etc. band, opgenomen tussen '69 en '71, dus in hun beste bezetting. Vaak zelfs betere versies (en veel betere geluidskwaliteit) dan de originele studio-opnames.
- UNKLE - Psyence Fiction
Naar aanleiding van het 'Album Tournament jaren 90' weer eens uit de kast geplukt, en bevalt me beter dan ik me in eerste instantie herinnerde. Niet alle nummers zijn even sterk, maar er staat toch wel een hoop moois op.
Groeten
OOK_GEK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |