abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2428330
Ik hoor vaak verschillende meningen over graffiti somige mensen vinden het mooi andere vinden het lelijk.
mijn vraag is of het kunst is ja of nee.
ik zelf vind het 1 van de mooiste kunsten die er zijn
het is net zoiets als de holbewoners hebben gedaan met muur schilderingen alleen de tijd gaat vooruit dus nu gaat het er met verf aan toe.(8>
pi_2428357
Er zitten hele mooie pieces in...

Maar soms heb ik zoiest van dat ze op de verkeerde plaatsen gespoten worden... En dat op plaatsen waar het zou moeten (saaie witte/grijze kantoormuren) ze ontbreken

zondag 9 december 2001 @ 18:40:34 #4
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2428407
Pieces kunnen heel mooi zijn, tags vind ik meestal maar geklieder.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_2428468
Waar ik me dus aan irriteer zijn van die gastjes die denken dat ze het kunnen en gelijk over een mooie graff heen gaan.Ik vind als je het nog niet kunt w8 da even totdat je echt een goeie stijl hebt ontwikeld(ben ik nu ook mee bezig)en als de tijd daar is kan je aan het grote werk beginnen:)
pi_2428470
langs het spoor zie ik zeer regelmatig heel mooie stukjes kunst, en dat vind ik dan nog mooi ook.

zie ik weer ergens een aantal muren volgespoten met die lelijke tags dan hoeft het al weer niet meer, daar zie ik de lol niet van.

Bier maakt de dag mooi en ik gun mezelf een tweede ronde, weggooien is zonde :)
pi_2428502
hmm oke oke je ziet ik ben newbie dit onderwerp bestond dus al:P sorry voordat!!!!!!!
  zondag 9 december 2001 @ 20:06:10 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_2429556
Ik vind het pure vernieling an andermans eigendommen (even behoudens de pieces die met oestemming zijn gemaakt.) Ik vind het soms erg knap, maar het blijft vernieling. Laatst zijn bij ons weer 45 bussen beklad en daar word je niet echt vrolijk van.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_2429873
Een mooie grote piece vind ik wel tof.
Zoals iemand hier al zei, langs het spoor zie je soms hele toffe.

Bij station Ede/Wageningen staat een mooie van Shock ofzo.
Jammer dat er nu voor een gedeelte ervan een stuk hout voor zit.
Telkens als ik er langs kom kijk ik wel ff. Vind die echt tof.

zondag 9 december 2001 @ 20:34:18 #10
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_2429945
Dat Grafitti topic wat uiruru al noemde is vrij recent deze gaat dus dicht daar graag verder
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')