Toch uit nieuwsgierigheid ben ik tijdens hun optreden op Pinkpop eens weze kijken.. ik stond ergens voorin en er hing een goede sfeer. .En hoewel het totaal niet mijn muziek is eigenlijk vond ik zowaar dat ze heel erg sterk waren live. Ze speelden dan welliswaar op zaterdag, maar als je t mij vraagt 't eerste optreden waar het spreekwoordelijke dak eraf ging. Heel erg veel applaus, enthousiast publiek, de band zelf had het ook duidelijk erg naar hun zin en ik gloof dat we wel 3 keer een toegift deden. Hoewel ik zulks muziek eigenlijk nooit draai, mijn interesses daar helemaal niet liggen, vond ik het echt een leuk optreden. Later heb ik nog wel eens wat geluisterd van hun laatste album dacht ik en toen viel het toch wat tegen. Het miste gewoon wat, hetgeen wat ze live dus wel hebben.
maar vindt er niemand dat da wijf in die clip best lekker is??...(mooie onderbroek, Take it off!) 0-)
quote:nee hoor...
Goed nummer da ice-queen, maar hoorde dat ze eerst black-metal maakte, dus das een stapje terug! jammer!!
En commercieel? Kom op zeg...
quote:Destiny's Child is commercieel. WT is gewoon wat populairder aan het worden. Nu-metal springen? Euh... dat deed ze al voordat de term nu-metal ook maar was uitgevonden. Pop, rock, metal.. maakt het wat uit, als het maar goed is, toch?
Wil je zeggen dat ze niet commercieel zijn? Ze doen mij zwaar denken aan pop, eigenlijk. Ik vind het vooral irritant zoals ze daar staat te numetal springen op t podium.
quote:Kijk eens, ik had een keer jou user icon gemaakt, hijs alleen iets (IETS) groter dan dat
Op donderdag 06 december 2001 19:37 schreef Meneer_Aart het volgende:
Leuk, niet geweldig.
quote:ja ja
Ja, maar het heeft gewoon een pop geluitje. En ze springt op een nu metal manier, en het maakt niet uit of dat al uitgevonden was.
quote:Christus, 600k. Erg leuk voor de modemers....
Op donderdag 06 december 2001 21:06 schreef LenL het volgende:[..]
Kijk eens, ik had een keer jou user icon gemaakt, hijs alleen iets (IETS) groter dan dat
quote:weer een voorbeeld van een band die eindelijk een beetje succes heeft die dan gelijk commercieel genoemd wordt, ook al maken ze muziek waarvan niemand zou zeggen dat het enige hitpotentie heeft.
Op donderdag 06 december 2001 21:13 schreef FLoRiaN het volgende:
T schopt kont, maar word nu commercieel....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |