abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2353516
Niet te geloven dit, maar we zijn er nog steeds niet uit.
In navolging van: Andries, deel 4
gaan we hier weer verder.

Flapdrol of held.

Ik open ze maar om de discussie gaande te houden.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zondag 2 december 2001 @ 10:56:34 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2353519
quote:
Op zondag 02 december 2001 10:55 schreef the-O het volgende:
Flapdrol of held.
In den beginne vond ik hem leuk.
Toen totáál niet.
En nu kan ik hem wel weer verdragen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 2 december 2001 @ 10:58:16 #3
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2353527
Marble, wie is die Lambik op je icon eigenlijk? Pascal? Kan het écht niet zien!

Andries: Wat een wallen heeft 'ie, slaapt hij wel genoeg?

Ben te zaai voor een signature
pi_2353535
Om de discussie wat aan te zwengelen, op een weblog kwam ik dit artikeltje tegen:

Edit: Er is hier ook zonder dit soort ranzige, goedkope artikelen voldoende discussie. Gaarne in het vervolg achterwege laten.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 03-12-2001 00:35]

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zondag 2 december 2001 @ 11:08:22 #5
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2353542
quote:
Op zondag 02 december 2001 10:58 schreef Roache_ het volgende:
Marble, wie is die Lambik op je icon eigenlijk? Pascal? Kan het écht niet zien!
Heb jij donderdagavond wel BB gekeken?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 2 december 2001 @ 11:08:57 #6
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2353543
De muziek hangt als een sluier
in het vertrek
een violet gordijn,
ondoorzichtig
een gordijn van decibellen.
De tonen kunnen de kamer
niet verlaten
ze slaan tegen de kozijnen
totdat
het glas barst
scheurt
breekt
en de muziek is voor de wereld
die het toch niet horen wil
want de wereld
luistert alleen naar de stilte
en de muziek hoort zichzelf terug
maar nooit meer
in die kamer.
  zondag 2 december 2001 @ 11:10:43 #7
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2353549
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:08 schreef Marble het volgende:

[..]

Heb jij donderdagavond wel BB gekeken?

Verander jij elke donderdag je plaatje?
Pascal dus, dank je.
  zondag 2 december 2001 @ 11:11:45 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2353556
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:10 schreef Roache_ het volgende:
Verander jij elke donderdag je plaatje?
Nee hoor. Ik verander mijn plaatje af en toe, niet op reguliere basis ofzo.
  zondag 2 december 2001 @ 11:18:10 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2353572
Dit is het origineel:

pi_2353581
quote://uit fukking Drachten

Wat is er in godsnaam mis met Drachten?
Tis een gave stad hoor!!

pi_2353592
quote:
Die wallen heeft hij van zijn vader, is een lelijke enge vent!!
  zondag 2 december 2001 @ 11:34:37 #12
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2353610
Marble, geef toe, in de kleine versie ziet Pascal's neus er toch echt uit als Suske en Wiske's Lambik.

En ik had wél gekeken afgelopen donderdag, wéllus, herkende het mokkel echter niet.

zondag 2 december 2001 @ 11:40:10 #13
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2353624
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:34 schreef Roache_ het volgende:
Marble, geef toe, in de kleine versie ziet Pascal's neus er toch echt uit als Suske en Wiske's Lambik.

En ik had wél gekeken afgelopen donderdag, wéllus, herkende het mokkel echter niet.

Ja je hebt gelijk maar wat kan ik eraan doen? Ligt aan Fok
  zondag 2 december 2001 @ 11:43:49 #14
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2353633
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:40 schreef Marble het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk maar wat kan ik eraan doen? Ligt aan Fok

Emailen, aanklagen, een poll starten. Dat kan je er aan doen, maar zo is het al goed.
  zondag 2 december 2001 @ 11:44:47 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2353637
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:43 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Emailen, aanklagen, een poll starten. Dat kan je er aan doen, maar zo is het al goed.

Kan iemand mij vertellen...
pi_2354733
Hier even een berichtje.
We willen een Fokkers meeting gaan houden van de mensen die hier in het BB forum altijd posten.
We missen nog veel bekende namen.
Kom even langs
zie BB fokkers meeting
pi_2354801
Ik vind Andries maar een hele grote sukkel. Hij is iemand die vooral via de rug van Diane probeert te voorkomen dat hij ooit gevaar gaat lopen qua nominaties. Dat mooie toneelstukje om Diane in het huis te houden (na de zoveelste schreeuw om aandacht) is wel verdacht denk ik. Ik zie meer achter dit soort incidenten. Ik denk dat hij zichzelf een beetje aan het indekken is. Diane is gemakkelijk want die wil hem nou eenmaal zeer graag.

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 02-12-2001 14:47]

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_2354802
quote:
Op zondag 02 december 2001 10:55 schreef the-O het volgende:

Flapdrol of held?

Het was toch overduidelijk dat ie Diane overhaalde om te blijven uit puur eigenbelang. Hij gaat er namelijk vanuit dat Danielle en Diane hem nooit zullen nomineren en wil het knuffeltrio dus kostte wat het kost in stand houden.

Gelukkig heeft Diane al een paar heldere momenten gehad en heeft hem een paar keer laten merken dat zij hem doorheeft, daarom vind ik het ook zo frappant dat ie nu ineens met de vraag komt of zij een nummertje wil meezingen op de nieuwe CD van zijn band, waarom vroeg hij dat niet voor donderdag? Let maar op de komende dagen Diane gaat hier op terugkomen als ze hier goed over nagedacht heeft...
Ze had hem immers ook door toen ie eerst Coos had lopen afzeiken en hem daarna achterna rende bij zijn exit> En als je nog een voorbeeld wil; De bespreking van diegene die naar de overkant zou moeten als Diane zou blijven. Eerst iedereen laten stemmen en als je dan zeker weet dat het Leo wordt zeggen dat je op jezelf stemt..

KORTOM...FLAPDROL DUS.

wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
  zondag 2 december 2001 @ 14:51:00 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2354818
quote:
Op zondag 02 december 2001 14:47 schreef mrcool het volgende:
Ik vind Andries maar een hele grote sukkel. Hij is iemand die vooral via de rug van Diane probeert te voorkomen dat hij ooit gevaar gaat lopen qua nominaties.
Niet mee eens. Ik denk wel dat het een mooie bijkomstigheid is voor Andries... en dat hij dat zeker ook doorheeft. Toch weet ik bijna zeker dat hij Diane echt heel leuk vindt en Danielle ook.... dus logisch dat hij dan zijn best doet dat tweetal in het huis te houden. Er wordt te snel ergens iets achter gezocht denk ik!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2354824
quote:
Op zondag 02 december 2001 14:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik denk wel dat het een mooie bijkomstigheid is voor Andries... en dat hij dat zeker ook doorheeft. Toch weet ik bijna zeker dat hij Diane echt heel leuk vindt en Danielle ook.... dus logisch dat hij dan zijn best doet dat tweetal in het huis te houden. Er wordt te snel ergens iets achter gezocht denk ik!

Ik denk toch dat het hem vooral om zichzelf gaat. Ik bedoel, aardig doen tegen die mensen moet je toch wel wil je wat aan je tijd daar hebben.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_2355485
quote:

Dat valt mij de laatste 2 weken ook op en ze worden elke uitzending erger, die jongen lijkt wel ziek ofzo.
  zondag 2 december 2001 @ 16:45:01 #22
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2355695
quote:
Op zondag 02 december 2001 14:52 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik denk toch dat het hem vooral om zichzelf gaat. Ik bedoel, aardig doen tegen die mensen moet je toch wel wil je wat aan je tijd daar hebben.

Aardig zijn vind ik toch wel van een andere orde dan neuken
pi_2355705
quote:
Op zondag 02 december 2001 16:45 schreef marky het volgende:

[..]

Ardig zijn vind ik toch wel van een andere orde dan neuken

Kelly en Diane, wees er trots op!
  zondag 2 december 2001 @ 16:48:57 #24
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2355739
quote:
Op zondag 02 december 2001 16:46 schreef mrcool het volgende:

[..]

Kelly en Diane, wees er trots op!

Nou ik vind Diane toch best een aardige vangst.
pi_2355761
Andries is een grote flapdrol.
Hij is heel sneaky, fluistert graag als het over zijn medebewoners heeft.Durft nooit rechtstreeks iets te uiten.Hij is de grootste roddelaar.
Als hij dronken is doet hij dingen die niet door de beugel kunnen.Even stoer doen, vrouwen pijn doen d.m.v. aan de haren te trekken.Daar geniet hij van, die laffe hond!!
Labiele Diane had van de week een helder moment.Ze verweet hem dat het antwoord om wie over moest gaan te gelikt was.Ze geloofde hem niet.Hij reageerde heel flauw.En later liep hij laf weg van de discussie omdat hij de waarheid niet wou horen, vooral niet van iemand die hij genadeloos gebruikt.
Andries is een wolf in schapenkledij.Hij is ontzettend achterbaks.Het is een ventje, een puber, een triest figuur.En een lelijkerd trouwens ook, met die wallen van hem.
Nu dat Pascal het huis uit is durft Andries wel even te zeggen dat het een sukkel, een eikel is.Diane zei nog tegen hem 'dat zijn niet mijn woorden'.
Iedere week lult hij wel anders over GJ en Kelly.Hij blijft nooit bij een standpunt.Wees dan een vent en sla Kelly van je af als je haar niet mag.Maar dat is niet voor Dries weg gelegd.
Andries:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')