Flapdrol of held.
Ik open ze maar om de discussie gaande te houden.
quote:In den beginne vond ik hem leuk.
Op zondag 02 december 2001 10:55 schreef the-O het volgende:
Flapdrol of held.
Andries: Wat een wallen heeft 'ie, slaapt hij wel genoeg?
Edit: Er is hier ook zonder dit soort ranzige, goedkope artikelen voldoende discussie. Gaarne in het vervolg achterwege laten.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 03-12-2001 00:35]
quote:
Op zondag 02 december 2001 10:58 schreef Roache_ het volgende:
Marble, wie is die Lambik op je icon eigenlijk? Pascal? Kan het écht niet zien!
quote:Verander jij elke donderdag je plaatje?
Op zondag 02 december 2001 11:08 schreef Marble het volgende:[..]
Heb jij donderdagavond wel BB gekeken?
quote:Nee hoor. Ik verander mijn plaatje af en toe, niet op reguliere basis ofzo.
Op zondag 02 december 2001 11:10 schreef Roache_ het volgende:
Verander jij elke donderdag je plaatje?
quote:Die wallen heeft hij van zijn vader, is een lelijke enge vent!!
Op zondag 02 december 2001 10:58 schreef Roache_ het volgende:
Andries: Wat een wallen heeft 'ie, slaapt hij wel genoeg?
En ik had wél gekeken afgelopen donderdag, wéllus, herkende het mokkel echter niet.
quote:Ja je hebt gelijk maar wat kan ik eraan doen? Ligt aan Fok
Op zondag 02 december 2001 11:34 schreef Roache_ het volgende:
Marble, geef toe, in de kleine versie ziet Pascal's neus er toch echt uit als Suske en Wiske's Lambik.
En ik had wél gekeken afgelopen donderdag, wéllus, herkende het mokkel echter niet.
quote:Emailen, aanklagen, een poll starten. Dat kan je er aan doen, maar zo is het al goed.
Op zondag 02 december 2001 11:40 schreef Marble het volgende:[..]
Ja je hebt gelijk maar wat kan ik eraan doen? Ligt aan Fok
quote:Kan iemand mij vertellen...
Op zondag 02 december 2001 11:43 schreef Roache_ het volgende:[..]
Emailen, aanklagen, een poll starten. Dat kan je er aan doen, maar zo is het al goed.
[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 02-12-2001 14:47]
quote:Het was toch overduidelijk dat ie Diane overhaalde om te blijven uit puur eigenbelang. Hij gaat er namelijk vanuit dat Danielle en Diane hem nooit zullen nomineren en wil het knuffeltrio dus kostte wat het kost in stand houden.
Op zondag 02 december 2001 10:55 schreef the-O het volgende:Flapdrol of held?
Gelukkig heeft Diane al een paar heldere momenten gehad en heeft hem een paar keer laten merken dat zij hem doorheeft, daarom vind ik het ook zo frappant dat ie nu ineens met de vraag komt of zij een nummertje wil meezingen op de nieuwe CD van zijn band, waarom vroeg hij dat niet voor donderdag? Let maar op de komende dagen Diane gaat hier op terugkomen als ze hier goed over nagedacht heeft...
Ze had hem immers ook door toen ie eerst Coos had lopen afzeiken en hem daarna achterna rende bij zijn exit> En als je nog een voorbeeld wil; De bespreking van diegene die naar de overkant zou moeten als Diane zou blijven. Eerst iedereen laten stemmen en als je dan zeker weet dat het Leo wordt zeggen dat je op jezelf stemt..
KORTOM...FLAPDROL DUS.
quote:Niet mee eens. Ik denk wel dat het een mooie bijkomstigheid is voor Andries... en dat hij dat zeker ook doorheeft. Toch weet ik bijna zeker dat hij Diane echt heel leuk vindt en Danielle ook.... dus logisch dat hij dan zijn best doet dat tweetal in het huis te houden. Er wordt te snel ergens iets achter gezocht denk ik!
Op zondag 02 december 2001 14:47 schreef mrcool het volgende:
Ik vind Andries maar een hele grote sukkel. Hij is iemand die vooral via de rug van Diane probeert te voorkomen dat hij ooit gevaar gaat lopen qua nominaties.
quote:Ik denk toch dat het hem vooral om zichzelf gaat. Ik bedoel, aardig doen tegen die mensen moet je toch wel wil je wat aan je tijd daar hebben.
Op zondag 02 december 2001 14:51 schreef scanman01 het volgende:[..]
Niet mee eens. Ik denk wel dat het een mooie bijkomstigheid is voor Andries... en dat hij dat zeker ook doorheeft. Toch weet ik bijna zeker dat hij Diane echt heel leuk vindt en Danielle ook.... dus logisch dat hij dan zijn best doet dat tweetal in het huis te houden. Er wordt te snel ergens iets achter gezocht denk ik!
quote:Dat valt mij de laatste 2 weken ook op en ze worden elke uitzending erger, die jongen lijkt wel ziek ofzo.
Op zondag 02 december 2001 10:58 schreef Roache_ het volgende:Andries: Wat een wallen heeft 'ie, slaapt hij wel genoeg?
quote:Aardig zijn vind ik toch wel van een andere orde dan neuken
Op zondag 02 december 2001 14:52 schreef mrcool het volgende:[..]
Ik denk toch dat het hem vooral om zichzelf gaat. Ik bedoel, aardig doen tegen die mensen moet je toch wel wil je wat aan je tijd daar hebben.
quote:Kelly en Diane, wees er trots op!
Op zondag 02 december 2001 16:45 schreef marky het volgende:[..]
Ardig zijn vind ik toch wel van een andere orde dan neuken
quote:Nou ik vind Diane toch best een aardige vangst.
Op zondag 02 december 2001 16:46 schreef mrcool het volgende:[..]
Kelly en Diane, wees er trots op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |