abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 1 juni 2000 @ 02:53:00 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_170471
* Djeez zit met een bekend probleem.
Ik kan namelijk absoluut niet pissen als er iemand anders toekijkt. Het is echt erg. Als je in een discotheek of kroeg bent, en je moet pissen, staat er ineens een rij van heb ik jou daar achter je! Nou, dan komt er bij mij dus geen druppel uit. Ik zeg dan:"Aaaaah", en spoel door, zonder een druppel geplast te hebben. Oja, ik sla hem ook nog af...
Pas als het rustig is, kom ik weer om te pissen. Het liefst ga ik dan ook naar een normale zit-WC. Het is zelfs zo erg, dat als ik iemand hoor praten, het niet lukt. Dan maar ff wachten tot de ander weg is. Zo ben ik tijdens de meeting van 5 mei drie keer naar de WC gelopen om één keer te gaan plassen. En de anderen zich maar afvragen wat ik zo vaak in dat restaurant daar moest...
Het maakt verder ook nix uit of het een goeie bekende is die mee-urineert, of een volstrekt onbekende, het resultaat is hetzelfde.
Daarom is mijn vraag aan jullie of er nog meer Fokkers aan deze kwaal lijden. Ik zikt er erg mee, en wat is er tegen te doen ?
Het zal wel weer es met mijn verlegenheid te maken hebben denk ik
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_170472
dan ben je wel heel verlegen....
lijkt me trouwens lastig, voornamelijk omdat de wc in een dicotheek altijd vol staat.

is dit een gevolg van een nare herinnering, of gewoon iets wat vanzelf is gekomen ??

message from god : rebooting universe, please log out..
pi_170473
Ik heb hetzelfde probleem (ben overigens Maxx, maar ik zit ff bij Kleintje achter de PC). Ik ga ook altijd een hokje in als er al mensen staan. Het is bij mij niet zo erg dat ik niet kan als mensen aan het praten zijn, maar ik kan niet (altijd) pissen als er naast mij iemand bij het urinoir staat. Heel irritant inderdaad.
  Redactie Frontpage donderdag 1 juni 2000 @ 17:47:00 #4
3926 crew  Djeez
pi_170474
quote:
op 06-01-2000 om 10:07 AM schreef bacchus het volgende:

is dit een gevolg van een nare herinnering, of gewoon iets wat vanzelf is gekomen ??

Nee, niet dat ik weet. Ik heb er al jaren last van, en ik weet echt niet hoe het komt. TRIEST

Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2000 @ 18:01:00 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170475
quote:
op 06-01-2000 om 02:53 AM schreef Djeez het volgende:
Zo ben ik tijdens de meeting van 5 mei drie keer naar de WC gelopen om één keer te gaan plassen. En de anderen zich maar afvragen wat ik zo vaak in dat restaurant daar moest...

we dachten allemaal dat je aan het rukken was

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 1 juni 2000 @ 22:25:00 #6
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_170476
Djeez moet maar blij zijn dat ie geen Machiel heet lol want ik ben dan zo goed als nooit alleen, heb ik ookwel een beetje dat probleem als er een bij is die er nooit bij is wil het soms niet terwijl je echt moet dat is zeker voor mij erg balen omdat dat vrij veel tijd kost om in de plashouding te komen zegmaar Maar denk dat er niet zoveel aan te doen is Sterkte ermee zou ik zeggen.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  donderdag 1 juni 2000 @ 22:35:00 #7
572 Sniper
Gull Catcher
pi_170477
Al ik maar dronken genoeg ben heb ik zelfs geen moeite met de Kalverstraat op zaterdagmorgen.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 juni 2000 @ 00:04:00 #8
3926 crew  Djeez
pi_170478
quote:
op 06-01-2000 om 10:25 PM schreef Machiel het volgende:
Sterkte ermee zou ik zeggen.

Dank je, en jij ook veel sterkte. Ik denk dat het voor een rolstoeler nog veel moeilijker is om te pissen...

pi_170479
Ik denk dat je je er 'gewoon' overheen moet zetten. Ik vind het ook niet fijn als er allemaal mensen staan.. maarja, het is nog veel erger als de rest van de avond aan pies denkt
Er zit gewoon niks anders op... gewoon DOEN. (ik weet het, makkelijker gezegt dan gedaan)
Sta stil bij elke stap die je zet.
  vrijdag 2 juni 2000 @ 18:21:00 #10
4234 Framboosie
Gewoon raar :)
pi_170480
Ik ken dit probleem ook, ook al ben ik
een meisje. Erg irritant is dat...

vrijdag 2 juni 2000 @ 22:48:00 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_170481
quote:
Ik kan namelijk absoluut niet pissen als er iemand anders toekijkt.

...dan ben je volgens mij continent...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_170482
Tsja Djeez, ik ken dit probleem. Ik heb het ook gehad. Maar op een gegeven moment heb ik tegen mezelf gezegd dat het eigenlijk onzin is en sindsdien gaat het me een stuk beter af.
Ik weet niet of je hier nou echt mee geholpen ben maar misschien dat je er iets aan hebt, het is iig belangrijk dat je overtuigd ben van jezelf.

sterkte ermee.

woensdag 7 juni 2000 @ 00:53:00 #13
1906 Madhouse
Fok!Member
pi_170483
DJEEZ,
voel je een stuk zekerder, door tegen je zelf te zeggen, dat je sch**t heb aan de rest. Dan ontspan je je en kan je gewoon lekker ze*ken als het meezit!

Veel suc6

I like to party all night long! :)
pi_170484
Probeer te ontspannen door jezelf af te leiden en aan iets anders te denken. Het in gedachten opzeggen van de tafel van 14 of zo helpt gegarandeerd!
  woensdag 7 juni 2000 @ 13:43:00 #15
4210 Joe Gain
Is you, or is you ain't??
pi_170485
HA ha ha ,.. ik had die angst ook, maar daar ben ik een beetje overheen.
Wel heb ik een andere angst nog steeds, namelijk kletter-angst!

Vroeger als ik bijvoorbeeld bij mijn ex-vriendin op bezoek was, dan durfde ik niet te kletteren in het toilet, laat staan eens een goeie te draaien asjebrgijpwaikbedoel.
Soms bleef ik daar wel uren zonder een keer naar de w.c. te gaan, :" Ja lekker nog een kopje thee, mmmppfff"

Dat was echt een hel man. Ik weet eigenlijk niet waarom, ik was heel erg verliefd en dacht dat als zij mij zo ordinair hoorde kletteren, dat ze dan op mij zou afkicken ofzo, ik weet 't niet.
Heeft echt jaren geduurd, heb ik haar trouwens wel eerlijk verteld, we hebben er smaklijk om te kunnen lachen, zo ben ik ook wel weer.
Tegenwoordig nergens meer last van.

*No animals were harmed during the posting of this post*
pi_170486
quote:
op 06-01-2000 om 06:01 PM schreef Ulx het volgende:
we dachten allemaal dat je aan het rukken was

ROTFLMAO

zondag 11 juni 2000 @ 13:28:00 #17
2029 Prole
dicere est facere
pi_170487
Hoi Djeez,

Ik las net in een ander topic dat je op het MAC hebt gezeten (me too). Ik vond dat zo grappig dat ik je dat nog wilde laten weten. Ik heb ook nog les gehad van Evert Hartman en het boek wat je noemde gaat deels over mij Leerlingen en vooral uitspraken van leerlingen speelden eigenlijk in al zijn boeken een belangrijke rol. Gosj... misschien zijn we wel oud klasgenoten!

groetjes, Prole

Redactie Frontpage zondag 11 juni 2000 @ 17:37:00 #18
3926 crew  Djeez
pi_170488
quote:
op 06-11-2000 om 01:28 PM schreef Prole het volgende:
Hoi Djeez,

Ik las net in een ander topic dat je op het MAC hebt gezeten (me too). Ik vond dat zo grappig dat ik je dat nog wilde laten weten. Ik heb ook nog les gehad van Evert Hartman en het boek wat je noemde gaat deels over mij Leerlingen en vooral uitspraken van leerlingen speelden eigenlijk in al zijn boeken een belangrijke rol. Gosj... misschien zijn we wel oud klasgenoten!

groetjes, Prole

Hé wat leuk! Nog een Drent erbij op het forum. Ik heb helaas zelf geen les gehad van Evert Hartman, maar mijn moeder die verpleegster is, heeft hem wel verzorgd tot aan zijn dood. Hij heeft mijn moeder wel veel dingen verteld over zijn leven. Ben jij trouwens het meisje dat de hoofdpersoon is in het boek ? Nou ja, wel een beetje offtopic, mar voor een keer wordt het je vergeven

zondag 11 juni 2000 @ 21:26:00 #19
2029 Prole
dicere est facere
pi_170489
Hoi Djeez,

Jeps, that's me Maar het is niet helemaal biografisch hoor, er zijn ook ervaringen van anderen doorheen geschreven. De leraar in het boek is trouwens Evert Hartman zelf. Inmiddels woon ik niet meer in het Noorden, ik ben afgezakt naar Leiden. Ook leuk

groetjes, Prole

woensdag 14 juni 2000 @ 01:30:00 #20
2594 Keglevich
Leef met je eigen talent...
pi_170490
Om dan nu maar ff volledig off topic te blijven... Over welk boek van Hartman gaat het... Dat boek met dat meisje dat min of meer helderziend was... Op de kaft was een mes in een hand afgebeeld. Zeker weten doe ik dat ook niet meer, t is al een tijdje geleden dat ik de boeken van Hartman las... Enne, om t ff volledig te maken, Prole, Keglevich is ook een Leidenaar...

quote:
op 06-11-2000 om 09:26 PM schreef Prole het volgende:
Hoi Djeez,

Jeps, that's me Maar het is niet helemaal biografisch hoor, er zijn ook ervaringen van anderen doorheen geschreven. De leraar in het boek is trouwens Evert Hartman zelf. Inmiddels woon ik niet meer in het Noorden, ik ben afgezakt naar Leiden. Ook leuk

groetjes, Prole

Veel is goed, meer is beter...!!!

woensdag 14 juni 2000 @ 09:30:00 #21
4402 sly
ruikt onraad
pi_170491
quote:
op 06-07-2000 om 07:43 AM schreef Indy J. het volgende:
Probeer te ontspannen door jezelf af te leiden en aan iets anders te denken.

En zelfs dat lukt niet. Ik ken het probleem en het wordt nog erger als je MOET plassen. Bij de dienstkeuring kreeg ik geen drup in mijn bekertje geperst. Dacht er onderuit te komen, maar na afloop klonk het door de kazerne: Wil Sly zich alsnog melden voor een tweede poging bij het urine-onderzoek?

Shame is like pain. You only feel it once.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')