abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2247376
Let op, dit is begonnen als T or D Dare Truth or Dare deel LXXIII (73) maar aangezien het me wel een leuk gegeven lijkt waag ik het er toch maar op!

Van handlezen weet ik alleen dat mensen kijken naar de lijntjes in de hand en dat ze daarmee kunnen zien hoe mijn toekomst verloopt...
Klopt dit een beetje

En wie kan aan de hand van onderstaand scan meer vertellen over mij of m'n toekomst

pi_2247388
Volgens mij moet je je hand niet zo hard tegen het glas duwen omdat daardoor je 'lijnen' niet zo goed zichtbaar zijn of zelfs vervormen.

Ik weet er verder ook niets van hoor.

fake a dream
  dinsdag 20 november 2001 @ 21:40:09 #3
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_2247402
Je bent een man tegen de 30, creatief, scheppend en sterk van aard. Als je rookt moet je daar snel mee stoppen en dan zul je een gezond en gelukkig leven lijden!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
pi_2247410
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 21:40 schreef Parel het volgende:
Je bent een man tegen de 30, creatief, scheppend en sterk van aard. Als je rookt moet je daar snel mee stoppen en dan zul je een gezond en gelukkig leven lijden!
Nou ja, je hebt iig niet naar mijn profiel gekeken...
pi_2247416
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 21:39 schreef Kimmie het volgende:
Volgens mij moet je je hand niet zo hard tegen het glas duwen omdat daardoor je 'lijnen' niet zo goed zichtbaar zijn of zelfs vervormen.
Dacht dat allen de grote lijnen belangrijk waren...
pi_2247460
Dit is meer iets voor Truth...
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 20 november 2001 @ 22:02:39 #7
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_2247643
Ooit een keer een boek gehad over handlezen. Persoonlijk geloof ik er niet zo veel van, het zijn imo gewoon natuurlijke plooien in de huid. Als ik dat boek moest geloven zou ik nu de pijp uit moeten zijn. Nee qua astrologie ed. sta ik voor veel dingen open maar dit soort dingen lijken mij niets met toekomstbeelden oid te maken
FourX Bitter
pi_2247675
jij heb wel weinig lijnen op je hand.
pi_2247758
als iemand dan gaat handlezen, doe de mijnez dan ook even (hij ziet er wel een beetje vaag uit, maar tgaat tog om de lijnen)

http://www.zoq.nl/sjit/handscan.jpg

pi_2247899
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 22:13 schreef bl0emetjE het volgende:
als iemand dan gaat handlezen, doe de mijnez dan ook even (hij ziet er wel een beetje vaag uit, maar tgaat tog om de lijnen)

http://www.zoq.nl/sjit/handscan.jpg

Nou ik heb mijn handlezen niet zo bijgehouden de laatste jaren maar ik krijg vaag de volgende wazige info van boven doorgegeven ( Mijn medium is ook al niet alles meer zie ik..:( )

Maar goed:

NICKNAME : BL0EMETJE
NAAM : JILKE
BESTEL DATUM : JUNI 1983
AFGELEVERD OP : 10 MAART 1984
BRO / SIS : 2 BROERTJES , 1 ZUSJE
HUISDIERTJES : KONIJN [TUP] , RATJE [MUIZ]
HAAR KLEUR : DONKER BLOND / BRUINIG
OOG KLEUR : BLAUW
H00GTE : 163 CM
SCHOENMAAT: 37
PASSIE : DRUMMEN
MUZIEK : DAAR HOU IK VAN , GEWELDIG !
STATUS : VRIJGEZEL [zie onder]
TAS : EEN VOLGEKLADDE ROZE EASTPAK [glasbak]
SCHOENEN : AIRWALKS , ADIDAS , DR MARTENS , ETC
SLAAPKLEDING : TSHIRT OF IETS WAT EROP LIJKT

Meer kan ik er niet van maken....misschien een ander keertje..

pi_2249331
Alleen de vorm van je handen schijnt ook wat over je karakter te zeggen. Mijn vingertoppen staan schots en scheef, het schijnt ook wat te zeggen heb ik gehoord, maar ik heb geen idee wat. Bij mijn weten zeggen de lijnen in de linkerhand wat over de toekomst, de rechterhand over wat je nu bent ofzo. Kan ook andersom zijn.
  woensdag 21 november 2001 @ 10:55:23 #13
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_2250859
Ik weet dat geen enkele hand hetzelfde is maar ik heb wel een vraag: stel je hebt een vrouwelijke en een mannelijke hand en deze die lijken sprekend op elkaar kan handlezen dan ook iets zeggen over de relatie?? Door de twee handen met elkaar te vergelijken??

Misschien een beetje een vage vraag..

Spliffunk

This door will be opened with or without your help..
  woensdag 21 november 2001 @ 11:09:48 #14
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_2250964
Het gaat o.a. om de 3 grote lijnen levenlijn, liefdes en carriérelijn geloof ik. Dan heb je daar meestal aftakkingen in...de plaats en de hoeveelheid zegt ook weer wat over je.
Verder heb je nog bepaalde punten zoals je palm en het stuk net onder je vingers (heuvels?)

De vorm van je vingertoppen tellen ook mee enz enz.

Het is dus eigenlijk heel breed....maar of het ook allemaal klopt ? Geen idee.

Ik denk dat ik ook zonder dat ik echt hand kan lezen wel iets over iemand kan vertellen n.a.v. zijn/ haar handen.

Zitten er allemaal ruwe plekken op of zit het kalk nog onder de nagels? Dan gok ik dat het ws een bouwvakker is.
Heeft mis tuttebel zéér verzorgde nagels mét intacte nagellak en handen....dan kan ik er op gokken dat zij geen interieurverzorgster of kleuterleidster is.
(me lakt ook wel eens de nagels maar na 1 dag met de kinderen kan ik het er beter weer afhalen )

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')