quote:Hehe, sokken zonder naden en stevige wandelschoenen.
Op donderdag 15 november 2001 19:42 schreef the_undertaker het volgende:
houd rekening met blaren
Ik lijk wel een sportarts. Heb nog nooit de 4e daagse gelopen, maar wandel wel regelmatig. Heb echter nog nooit meer dan 25 km op een dag gelopen en 45 km in een weekend. Maar ben wel ooit begonnen met ervaring is 0 en conditie is 0. Weet dus wel wat het is om schema's te lopen.
Ik wens je veel succes en heel veel wandelplezier.
Moedig besluit, Mr.Big.
Ik zal je nu alvast de tip geven om 's avond naar het Valkhof te gaan. Slaap maar veel in de week ervoor.
Ik zal je aanmoedigen.
heb tot nu toe alleen Kennedymarsen gelopen en dat ging goed
ik ben in de 2e dag uitgevallen met 1 knie die niet meer vooruit ging en na 3 uur was het over ik deed de 50 km met een redelijke voorbereiding in januari na mijn verjaardag start ik met de training en loop ik bijna elke dag van zwolle na zwartsluis das ongeveer 25 km en dat 4 dagen in de week en wat weekenden
quote:Na de vierdaagse ben je ook klaar voor de dodentocht.
Op donderdag 15 november 2001 20:26 schreef MrBig het volgende:
Gave tips. Ik ga even wat wandelsites afspeuren!
Drie keer gelopen en ^%$&^%$&^%$ maar wel kicken!
quote:Gouwe tip nr. 1: Loop hem in juli. Dat is een stuk gezelliger en dan krijg je ook nog een gouwe kruisje ook nog.
Op donderdag 15 november 2001 19:42 schreef MrBig het volgende:
Yeps, ik heb besloten om in juni 2002 met een aantal vrienden de Nijmeegse Vierdaagse te gaan lopen voor de 4x50 km. Nu heb ik zelf al een beetje rondgeneusd op vierdaagse.nl en daar het een en ander gelezen over de trainingschema's en inschrijvingen. Zijn er hier mensen die zelf de Vierdaagse hebben gelopen of meegemaakt en die meer over hun persoonlijke voorbereiding kunnen vertellen voor dit evenement. En zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden? Kortom, verhalen en tips please...
Mischien zie je mij ook nog wel. Waarschijnlijk sta ik weer 's nachts langs de kant met een aantal andere zatte apen jullie uit te zwaaien. Ik prefereer namelijk nog steeds de zomerfeesten boven de vierdaagse. Succes ermee.
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 14:09 schreef Da hopman het volgende:
Gouwe tip nr. 1: Loop hem in juli.
Dit had je trouwens ook in het topic kunnen zetten dat ik een paar weken geleden heb geopend over de 4 daagse!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |