'Je bent de zoveelste, gebruik de zoekfunctie' gevolgd met een rij van links naar soortgelijke eerder geposte topics??
Heb je niks beters te doen? Get a life!!!!
Herald doet echt wel meer dan dat, hij heeft over veel dingen een goed onderbouwde mening
geintje
Herald, dont be offended, het is maar een geintje ..
de search zit d'r niet voor niets... en we hebben echt onwijs lang (en hard) moeten zeuren voordat 'ie d'r kwam, dus dan mag je d'r ook wel gebruik van maken...
quote:Herald
Op donderdag 08 november 2001 19:19 schreef Freel het volgende:
Herald, als ik hier schrijf dat ik je een irritante eikel vind antwoord je me dan ook met.....'Je bent de zoveelste, gebruik de zoekfunctie' gevolgd met een rij van links naar soortgelijke eerder geposte topics??
Maar die zit dicht.
Herald is liev.
Zo, heb ik die ook een keer gebruikt.
quote:Leer hem kennen en je komt hier wel op terug.......
Herald, als ik hier schrijf dat ik je een irritante eikel vind antwoord je me dan ook met.....'Je bent de zoveelste, gebruik de zoekfunctie' gevolgd met een rij van links naar soortgelijke eerder geposte topics??
quote:dat is juist de grap, ik heb wel wat beters te doen dan elke week hetzelfde topique te moeten lezen. Als ik mezelf tot in den treure wil herhalen, of immer hetzelfde wil lezen kan ik net zo goed 111 gaan posten in Onzin.
Heb je niks beters te doen?
De vraag is, heb jij niks beters te doen dan elke week vol overgave dezelfde topiques te openen. Ik weet wel hoe Laetitia Casta eruit ziet hoor, daar hoeft echt niet elke maand een nieuw topiqueje over geopend te worden. De meest debiele openingzinnen kan ik onderhand wel dromen en worden als sinds 1999 gecopy-paste in nieuwe topiques. Nou dat is lekker nuttig zeg.
En nog vervelender dan een topique aanmaken dat pas uit de topiquelijst is verdwenen is een topique aanmaken wat al bovenaan in de lijst staat, zoals dat playboytopique wat vast en zeker de aanleiding van je fraaie klaagpost is.
en natuurlijk ben je niet de enige die me een eikel vind, klik eens op Juup© zijn naam, kom je zat topiques tegen waar je medestanders vindt
Grappig dat iemand zonder seksuele ervaring zoveel seksuele wijsheden in pacht heeft
quote:En zelfs Juup© moet vaak lachen om herald...
Op donderdag 08 november 2001 20:09 schreef Herald het volgende:[..]
dat is juist de grap, ik heb wel wat beters te doen dan elke week hetzelfde topique te moeten lezen. Als ik mezelf tot in den treure wil herhalen, of immer hetzelfde wil lezen kan ik net zo goed 111 gaan posten in Onzin.
De vraag is, heb jij niks beters te doen dan elke week vol overgave dezelfde topiques te openen. Ik weet wel hoe Laetitia Casta eruit ziet hoor, daar hoeft echt niet elke maand een nieuw topiqueje over geopend te worden. De meest debiele openingzinnen kan ik onderhand wel dromen en worden als sinds 1999 gecopy-paste in nieuwe topiques. Nou dat is lekker nuttig zeg.
En nog vervelender dan een topique aanmaken dat pas uit de topiquelijst is verdwenen is een topique aanmaken wat al bovenaan in de lijst staat, zoals dat playboytopique wat vast en zeker de aanleiding van je fraaie klaagpost is.
en natuurlijk ben je niet de enige die me een eikel vind, klik eens op Juup© zijn naam, kom je zat topiques tegen waar je medestanders vindt
quote:Niet alleen lachen.
Op donderdag 08 november 2001 20:29 schreef DuchessX het volgende:[..]
En zelfs Juup© moet vaak lachen om herald...
Herald, je bent een toppertje
Herald is mn favo-fokker
kom op mensen, meer en
, dat vindt Herald leuk
quote:
Op donderdag 08 november 2001 20:56 schreef Tijn het volgende:
But in his own way, he is king! HAIL TO THE KING BABY!Herald is mn favo-fokker
![]()
kom op mensen, meer
en
, dat vindt Herald leuk
quote:Precies!! Herald rulez !
Op donderdag 08 november 2001 19:56 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Leer hem kennen en je komt hier wel op terug.......
Ik vind hem meestal wel grappig en in het echt was hij ook aardig toen ik hem een keertje gezien heb.
quote:net zoals deze waarschijnlijk ook dicht gaat.
Op donderdag 08 november 2001 19:55 schreef dwerg het volgende:Maar die zit dicht.
Herald is liev.
Zo, heb ik die ook een keer gebruikt.
zulk soort issues moeten (volgens de crew) prive gehouden worden. al doet danny dit zelf niet (zie Backstabbers column @ FP)
maar Herald rules. Iemand met een Evil Dead/Army of Darkness quote kan gewoon niet zijn wat jij beweert
quote:
hi, i'm ash and i'm a slave
* officially pronounced Herald fan
quote:Wahahaha.
Op donderdag 08 november 2001 20:27 schreef MacBeth het volgende:Grappig dat iemand zonder seksuele ervaring zoveel seksuele wijsheden in pacht heeft
He'z Just DIFFRENT
.
quote:Moge zijn boekenwijsheid spoedig in wijsheid door ervaring overgaan.
Op donderdag 08 november 2001 20:27 schreef MacBeth het volgende:
Herald roeleert, altijd lekker scherpe opmerkingen.Grappig dat iemand zonder seksuele ervaring zoveel seksuele wijsheden in pacht heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |