Mzzl.
Anale sex is alleen lekker als je er allebei voor open staat.
Ik had zelf wel eens anale sex met mijn toenmalige vriendin en dat is eigenlijk per ongeluk begonnen. Op een keer waren we zo in elkaar op gegaan dat ik plotseling in het "verkeerde" gaatje zat. Nou ja, sindsdien is het ons goed bevallen, alhoewel ze er ook niet altijd in voor was.
Het initiatief hiervoor ligt naar mijn mening bij de vrouw. Mij zal het weinig pijn doen, of ik nou in het ene of in het andere gaatje zit, maar zij zal het verschil zeer zeker voelen. Mijn (ex)vriendin moest volledig ontspannen zijn en dan is het heerlijk.
Ikzelf vind het dus lekker, maar dat is persoonlijk en zal niet voor iedereen gelden. Om eerlijk te zijn was het bij ons dus per ongeluk zo gekomen, maar ik denk ook niet dat ik er zo over zou kunnen beginnen. Maar ja, express per ongeluk op het verkeerde gaatje mikken is ook wat...
Mzzl.
Wel even goed poepen van te voren, anders wordt het een bende....
liefst moet het een beetje vanzelf gaan en een uitzondering blijven (gewoon is immers ook lekker).
afknapper: mannen die na lang zuchten bekennen dat hun diepste wens is om 't eens anaal te doen, waarna je vervolgens bij iedere 'gewone' vrijpartij denkt "o hij wil 't misschien eigenlijk liever anaal doen"
of mannen die dat dan ook daadwerkelijk (mooi woord in dit verband ) iedere keer willen.
(ook mogelijk beetje vervelende associatie hiervan kan zijn dat hij 'eigenlijk' homo-erotische fantasieen heeft)
dus lijkt me handig om daar duidelijk over te zijn tegen elkaar.
tot zover deze aflevering van bixis' bekentenissen...
daag en veel succes/plezier ermee hoor P(rins)
Kijk, BIX dat is nou es eerlijk! Maar wat betreft die homo-erotische verhalen; dat is idd nog een beetje het taboe/vooroordeel dat erop rust. Net als vroeger dat alleen homo's aids zouden kunnen krijgen, is het nu een beetje dat alleen homo's anale sex zouden kunnen hebben! Fuck that!
In ieder geval, praat erover...
Absence of evidence isn't evidence of absence...
Taz4fun © 2000! f.k.a. Dragon30...
Anale sex is anders, moeilijker en ook wel lekker op z'n tijd.
Voorwaarde:
Je vriendin moet er klaar voor zijn en heel ontspannen zijn. Heel lang voorspel dus.
Probeer het eerst gewoon eens uit, niet gelijk gaan rammen. Doe voorzichtig, en houd het speciaal, dus niet elke keer.
Zelf (m) doe ik het ook met mijn vriendin, maar niet al te vaak. Eerst een goed voorspel en dan gaat alles goed. Ze zegt zelf dat het vaak nog lekkerder is dan vaginaal.
Als laatste:
Bij mannen heeft het geen reet te maken met homo-erotische gevoelens. Dat is een hele grote leugen!
Persoonlijk vind ik anaal niet echt lekker, maar ieder zijn eigen seksuele voorkeuren.
In ieder geval vinden wij het allebei voor herhaling vatbaar
In ieder geval is het jullie beiden bevallen en heb je weer een grensje verlegd. Wat anderen er ook van vinden, het gaat erom wat jullie vinden en als het bevalt is alles goed.
Suc6 verder en tot de volgende topic...
Absence of evidence isn't evidence of absence...
Taz4fun © 2000! f.k.a. Dragon30...
fijn dat het ook nog prettig was! (en hadden onze adviezen nog wat geholpen??)
groetjes
bixis
De bijbehorende clip (is alleen wel 25 MB)
Ik wil je niet teleurstellen, maar jullie adviezen waren eigenlijk al onze uitganspunten, ik was nieuwsgierig hoe "men" over dit onderwerp denkt.
Het was er alleen nog niet van gekomen omdat we het dus niet wilden puschen. Maar in ieder geval bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |