abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158956
Zijn er mensen man/vrouw die dit wel eens gedaan hebben? En hoe gebeurde het, is het wel/niet bevallen? Ik bedoel in een hetero relatie dus.

Mzzl.

Isj dat sjo?
  Redactie Frontpage donderdag 6 januari 2000 @ 16:51:00 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_158957
Geen idee hoor, maar volgens mij zit het voor geen meter tijdens anale sex!
  donderdag 6 januari 2000 @ 16:58:00 #3
2377 Dragon30
As sweet as a pussy...
pi_158958
Prinsje Willem,

Anale sex is alleen lekker als je er allebei voor open staat.

Ik had zelf wel eens anale sex met mijn toenmalige vriendin en dat is eigenlijk per ongeluk begonnen. Op een keer waren we zo in elkaar op gegaan dat ik plotseling in het "verkeerde" gaatje zat. Nou ja, sindsdien is het ons goed bevallen, alhoewel ze er ook niet altijd in voor was.

Het initiatief hiervoor ligt naar mijn mening bij de vrouw. Mij zal het weinig pijn doen, of ik nou in het ene of in het andere gaatje zit, maar zij zal het verschil zeer zeker voelen. Mijn (ex)vriendin moest volledig ontspannen zijn en dan is het heerlijk.

Ikzelf vind het dus lekker, maar dat is persoonlijk en zal niet voor iedereen gelden. Om eerlijk te zijn was het bij ons dus per ongeluk zo gekomen, maar ik denk ook niet dat ik er zo over zou kunnen beginnen. Maar ja, express per ongeluk op het verkeerde gaatje mikken is ook wat...

Watch out, or I will put you on FIRE !!!

pi_158959
hmmm.. mij lijkt het nix eigenlijk.. maar heb het nooit geprobeerd dus..
maar ik heb voorlopig genoeg aan het "normale" gaatje
pi_158960
Gelukkig heb ik met mijn vriendin een zeer open relatie waar alles in gezegd kan worden. Zij staat er wel voor open (toepasselijk ), maar is dus bang dat het pijn gaat doen. Gebruik je dus glijmiddel ofzo?

Mzzl.

Isj dat sjo?
pi_158961
Heel simpel, past nie
Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
  vrijdag 7 januari 2000 @ 10:53:00 #7
2377 Dragon30
As sweet as a pussy...
pi_158962
Jou zal het geen pijn doen hoor. Het is alleen wat strakker en dat is wel lekker. Maar over dat glijmiddel, heb ik nooit gebruikt. Meestal was hij al nat genoeg om te glijden en zo niet, dan helpte zij wel een handje. Maar belangrijkste is dat zij ontspannen is, anders zal het inderdaad nie passe...

vrijdag 7 januari 2000 @ 11:11:00 #8
2377 Dragon30
As sweet as a pussy...
pi_158963
Ik heb het er ook met mijn (ex)vriendin over gehad en het zal een beetje pijn doen bij haar. Hoe ontspannerder ze is, hoe minder, maar een beetje zal altijd blijven. Mijn (ex)vriendin vond het een lekkere pijn. Tja, je zal het moeten doen om te weten hoe het is...

pi_158964

Hehehe

Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 7 januari 2000 @ 13:36:00 #10
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_158965
Waarschuwing gelezen in een of ander blad:

Wel even goed poepen van te voren, anders wordt het een bende....

pi_158966
We willen idd niet dat het een zooitje wordt
Isj dat sjo?
pi_158967

Nee, stel je voor.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_158968
ik (v) heb 't verschillende keren gedaan en vond het soms heel lekker, en soms niet lekker. hangt inderdaad van mate van ontspanning & opwinding af (en absoluut niet van de maten heb ik gemerkt).

liefst moet het een beetje vanzelf gaan en een uitzondering blijven (gewoon is immers ook lekker).

afknapper: mannen die na lang zuchten bekennen dat hun diepste wens is om 't eens anaal te doen, waarna je vervolgens bij iedere 'gewone' vrijpartij denkt "o hij wil 't misschien eigenlijk liever anaal doen"
of mannen die dat dan ook daadwerkelijk (mooi woord in dit verband ) iedere keer willen.
(ook mogelijk beetje vervelende associatie hiervan kan zijn dat hij 'eigenlijk' homo-erotische fantasieen heeft)

dus lijkt me handig om daar duidelijk over te zijn tegen elkaar.

tot zover deze aflevering van bixis' bekentenissen...

daag en veel succes/plezier ermee hoor P(rins)

pi_158969
Hahahah

Kijk, BIX dat is nou es eerlijk! Maar wat betreft die homo-erotische verhalen; dat is idd nog een beetje het taboe/vooroordeel dat erop rust. Net als vroeger dat alleen homo's aids zouden kunnen krijgen, is het nu een beetje dat alleen homo's anale sex zouden kunnen hebben! Fuck that!

Isj dat sjo?
  vrijdag 7 januari 2000 @ 23:47:00 #15
2247 Taz4fun
Do I scare you?
pi_158970
Heb het verschillende keren gedaan en om eerlijk te zijn maakt het mij niet zoveel uit. Het hoeft inderdaad niet altijd en eigenlijk moet zij maar aangeven wanneer.

In ieder geval, praat erover...

Just to looney to be scary...

Absence of evidence isn't evidence of absence...

Taz4fun © 2000! f.k.a. Dragon30...

pi_158971
Nou niet letten op mijn naam, want ik wil het gewoon serieus behandelen.

Anale sex is anders, moeilijker en ook wel lekker op z'n tijd.
Voorwaarde:
Je vriendin moet er klaar voor zijn en heel ontspannen zijn. Heel lang voorspel dus.
Probeer het eerst gewoon eens uit, niet gelijk gaan rammen. Doe voorzichtig, en houd het speciaal, dus niet elke keer.

Zelf (m) doe ik het ook met mijn vriendin, maar niet al te vaak. Eerst een goed voorspel en dan gaat alles goed. Ze zegt zelf dat het vaak nog lekkerder is dan vaginaal.

Als laatste:
Bij mannen heeft het geen reet te maken met homo-erotische gevoelens. Dat is een hele grote leugen!

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_158972
Even wat hygiėne: als je je vinger of penis anaal hebt ingebracht bij je vriendin/vrouw, mag je niet met dezelfde vinger of met je penis weer in haar vagina komen. Eerst je handen goed wassen!
Je voorkomt zo allerlei ziektes en ontstekingen, er bevinden zich waanzinnig veel bacteriėn in je colon.

Persoonlijk vind ik anaal niet echt lekker, maar ieder zijn eigen seksuele voorkeuren.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage maandag 10 januari 2000 @ 00:10:00 #18
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_158973
Agh, gatver. Je moet wel goed dronken zijn om in het verkeerde gat te zitten en het dan nog lekker te vinden ook! Ik moet er niet aan denken, ben geen homo1 En dan je nog laten pijpen na het kontenbonken ook nog,
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 10 januari 2000 @ 01:42:00 #19
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_158974
Ik moet er eigenlijk niet aan denken...
Baal al van zetpillen en thermometers
brrrr
jzbl
-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
pi_158975
Ben toevallig dit weekend verleidt door mijn vriendin en heb weer zo'n passionele nacht gehad. En idd kwam daar voor ons voor het eerst anale sex om het hoekje kijken. Het ging heel erg ongedwongen en ongepland en was daarom misschien door ons beide goed bevallen

In ieder geval vinden wij het allebei voor herhaling vatbaar

Isj dat sjo?
  maandag 10 januari 2000 @ 12:52:00 #21
2247 Taz4fun
Do I scare you?
pi_158976
Antwoord op je topic ontvangen P. Gefeliciteerd, voor zover dat kan in deze zin.

In ieder geval is het jullie beiden bevallen en heb je weer een grensje verlegd. Wat anderen er ook van vinden, het gaat erom wat jullie vinden en als het bevalt is alles goed.

Suc6 verder en tot de volgende topic...

Just to looney to be scary...

Absence of evidence isn't evidence of absence...

Taz4fun © 2000! f.k.a. Dragon30...

pi_158977
P.(+ vriendin) gefeliciteerd!!!

fijn dat het ook nog prettig was! (en hadden onze adviezen nog wat geholpen??)

groetjes

bixis

maandag 10 januari 2000 @ 16:03:00 #23
1656 GEeR+
een schaduw
pi_158978
Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
pi_158979
Hoi Big S.

Ik wil je niet teleurstellen, maar jullie adviezen waren eigenlijk al onze uitganspunten, ik was nieuwsgierig hoe "men" over dit onderwerp denkt.

Het was er alleen nog niet van gekomen omdat we het dus niet wilden puschen. Maar in ieder geval bedankt!

Isj dat sjo?
pi_158980
Ja,. ha ha ha ha ha ha......
over "UITGANGSPUNTEN" gesproken....... LOLOLOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')