quote:de 1e cd, Prison Of Desire, is inmiddels al zo'n anderhalf jaar oud hoor
Op zondag 04 november 2001 12:30 schreef ranja het volgende:
nu hebben ze alweer een nieuwe uit.
quote:Weet ik
Op zondag 04 november 2001 13:01 schreef Tokus het volgende:[..]
de 1e cd, Prison Of Desire, is inmiddels al zo'n anderhalf jaar oud hoor
![]()
Of komt het soms omdat ze uit het Zuiden komen? Nou sorry dan kunnen de Brabanders en Limburgers er iets aan doen dat ze nu niet iets meer talent bezitten dan de Hollander.
Gewoon met ECHTE argumenten komen dus.
Voor elke Nederlandse metalfan zijn de cd's van After Forever een must.
En anders ga je maar naar clichématige Duitse 'Metal'bands luisteren.
Als Limburger ben ik ook eens trots op Nederland. Dat ik dat nog mag meemaken.
quote:Slecht zijn ze niet hoor. Ik ken alleen legio andere bands die precies hetzelfde doen en deden als wat hun nu doen. Of AF nou uit Brabant of Friesland komen, dat maakt me niks uit. Ik gun ze het succes wel hoor... maar ze worden wel een beetje overgehyped nu met de nieuwe cd...
Het is altijd hetzelfde met Nederland. Hebben we weer iets op trots te zijn, wordt het weer lekker in de grond geharkt.Of komt het soms omdat ze uit het Zuiden komen? Nou sorry dan kunnen de Brabanders en Limburgers er iets aan doen dat ze nu niet iets meer talent bezitten dan de Hollander.
quote:dit was ik ook net aan het typen voordat ik dit las... ik sluit me dus bij deze wijze woorden aan.
Op zondag 04 november 2001 19:37 schreef Xhorder het volgende:[..]
Slecht zijn ze niet hoor. Ik ken alleen legio andere bands die precies hetzelfde doen en deden als wat hun nu doen. Of AF nou uit Brabant of Friesland komen, dat maakt me niks uit. Ik gun ze het succes wel hoor... maar ze worden wel een beetje overgehyped nu met de nieuwe cd...
En ze zijn goed!!!
Vooral 'Decipher', jezus, als je die cd hoort, wat moet je dan met die watjes van Within temptation? Alles is gewoon minimaal twee keer zo goed, de vrouwelijke zang, de muziek, de grunts (bij WT meer komisch eigenlijk), de sfeer, en die koortjes heeft WT er niet eens bij...
Absoluut de beste gothic metal cd na 'Perpetual desolation' van Sins of thy beloved die ik in m'n bezit heb... maar die valt ook bijna niet te overtreffen
quote:Prison Of Desire is van vorig jaar, maar Transmission Records vind het leuk om fans te naaien door van After Forever en Ayreon dit jaar ineens met digipack uitvoeringen te komen van ouwe albums, en dan in een gelimiteerde oplage (van 5000 ofzo... dus nog niet erg gelimiteerd voor NL).
Op dinsdag 04 december 2001 00:22 schreef ranja het volgende:
ik kreeg wel door dat Decipher de laatste was, maar 'Prison' was nog de digi-pack, dus die ook maar meegenomen... overigens 'doof' gekocht, niet geluisterd dus.
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 04-12-2001 00:37]
quote:Watjes... Komisch....? Sta nou niet gelijhk met je oordeel klaar. Ondanks de overeenkomsten kun je WT niet met AF vergelijken.... De zangeres van WT heeft duidelijk meer skills dan die van After Forever (die overig ook niet slecht is), de koortjes heet WT ook. Het verschil is dat Within Temptation een veel rustiger zwevigere gothic rock brengt, waar After Forever een iets ruigere gothic metal als muziek heeft. Beide bands zijn gewedig in hun eigen muziekstijl, Within Temptation is geweldig in de muziek die zijn maken en After forever is geweldig in hun eigen stijl, die toch duidelijk anders is. Kraak nou niet bands af omdat zijn rustige muziek amken en jij van wat hardere muziek houdt.
Vooral 'Decipher', jezus, als je die cd hoort, wat moet je dan met die watjes van Within temptation? Alles is gewoon minimaal twee keer zo goed, de vrouwelijke zang, de muziek, de grunts (bij WT meer komisch eigenlijk), de sfeer, en die koortjes heeft WT er niet eens bij...
[Dit bericht is gewijzigd door Marnix_Karssenberg op 04-12-2001 10:48]
En als je 'Prison' al hebt zul je alsnog verbaasd staan over 'Decipher' denk ik, hoeveel alles nog verbeterd is...
quote:
Op zondag 04 november 2001 19:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:En anders ga je maar naar clichématige Duitse 'Metal'bands luisteren.
quote:Zat Limburg niet erg lang bij de Duitse Bond?
Als Limburger ben ik ook eens trots op Nederland. Dat ik dat nog mag meemaken.
quote:Ik sluit me bij deze wijze woorden aan
Op dinsdag 04 december 2001 11:09 schreef Witchfynder het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Dit soort blasfemie is voor ons idd zeer onacceptabel, broeder Kipman.
Op dinsdag 04 december 2001 11:40 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik sluit me bij deze wijze woorden aan
![]()
![]()
quote:Beide? Dan neem ik aan dat je The Dance nog niet gehoord hebt... ok, het is maar een mini-cd, maar wel met de beste nummers die ze ooit geschreven hebben. The Other Half blaast alles wat After Forever ooit gemaakt heeft 3x eruit.
Op dinsdag 04 december 2001 11:03 schreef ranja het volgende:
Ok ik liet me een beetje meeslepen geloof ik![]()
Ik heb overigens wel beide WT cd's maar die laatste vind ik dus weinig aan, en live zijn ze bij bij al helemaal door de mand gevallen.
Live is het ook nauwelijks te vergelijken, maar daar vind ik WT veel beter. Overigens vind ik de nieuwe cd van After Forever weinig gothic meer hebben, dat is wel jammer. Want in kwaliteit is ie wel heel veel beter als hun eerste cd.
quote:Jawel, the dance heb ik ook maar tel ik niet als cd. Grappig dat jij blijkbaar iets anders onder gothic-metal verstaat dan ik, want ik vind juist 'mother earth' weinig gothic hebben, maar meer symphonisch... en live is WT gewoon veels te gezellig.
Op dinsdag 04 december 2001 20:35 schreef Anton het volgende:[..]
Beide? Dan neem ik aan dat je The Dance nog niet gehoord hebt... ok, het is maar een mini-cd, maar wel met de beste nummers die ze ooit geschreven hebben. The Other Half blaast alles wat After Forever ooit gemaakt heeft 3x eruit.
Live is het ook nauwelijks te vergelijken, maar daar vind ik WT veel beter. Overigens vind ik de nieuwe cd van After Forever weinig gothic meer hebben, dat is wel jammer. Want in kwaliteit is ie wel heel veel beter als hun eerste cd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |