Deel 2!
bron:viplanet.nl en http://www.onefootball.com/index.phtml?page=fullstory&newsid=97130
[Dit bericht is gewijzigd door BobRooney op 13-11-2001 15:13]
quote:Het is te hopen dat het bij een gerucht blijft... Kan ie niet gewoon terug naar Ajax?
Op dinsdag 13 november 2001 14:19 schreef BobRooney het volgende:
Bogarde naar AZbron:viplanet.nl
quote:Tis maar een gerucht hoor mensen...
Op dinsdag 13 november 2001 14:20 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Het is te hopen dat het bij een gerucht blijft... Kan ie niet gewoon terug naar Ajax?
Bron: Calciomercato.
quote:dus niet...
Op dinsdag 13 november 2001 16:42 schreef Frenkie het volgende:
Bogarde naar Feyenoord.. toch ?: (stond twee weken terug al op www.voetbalonline.nl)
quote:En Henk van Stee heeft hem getraind bij Sparta van vroeger...lijkt me duidelijke zaak he
Op dinsdag 13 november 2001 20:34 schreef beelzebub het volgende:
Bij mijn weten traint Bogarde alleen mee bij AZ, net zoals Roy meetraint bij Ajax2.
quote:Huh? Heb ik iets gemist? Waarom traint 'ie bij AZ?
Op dinsdag 13 november 2001 20:34 schreef beelzebub het volgende:
Bij mijn weten traint Bogarde alleen mee bij AZ, net zoals Roy meetraint bij Ajax2.
quote:1) Ruzie met Ranieri bij Chelsea
Op dinsdag 13 november 2001 20:54 schreef RJ.81 het volgende:[..]
Huh? Heb ik iets gemist? Waarom traint 'ie bij AZ?
quote:Die blijft nog zeker 2 jaar bij Ajax dus dit zal wel niet kloppen
Op dinsdag 13 november 2001 15:58 schreef BobRooney het volgende:
V.D Vaart naar Aston Villa
quote:Net zien voetballen en dat wordt denk ik echt een topper, maar die Heitinga...wat een lulletje zeg! Die moeten ze snel zien te verkopen want dat is 3X niks, stond een paar keer te slapen en dat was in Utrecht ook al zo! In VI had ie nog een grote mond dat ie er zou staan als er een beroep op 'm gedaan zou worden...nou hij stond er inderdaad, aan alle kanten werd ie voorbij gerend!
Op dinsdag 13 november 2001 22:30 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Die blijft nog zeker 2 jaar bij Ajax dus dit zal wel niet kloppen
quote:Die Heitinga komt net kijken en wordt overmorgen 18 dus gun dat jochie nu nog ff de tijd voordat je hem nu al afschrijft.
Op dinsdag 13 november 2001 22:40 schreef Hagenees het volgende:[..]
Net zien voetballen en dat wordt denk ik echt een topper, maar die Heitinga...wat een lulletje zeg! Die moeten ze snel zien te verkopen want dat is 3X niks, stond een paar keer te slapen en dat was in Utrecht ook al zo! In VI had ie nog een grote mond dat ie er zou staan als er een beroep op 'm gedaan zou worden...nou hij stond er inderdaad, aan alle kanten werd ie voorbij gerend!
quote:je haalt de woorden uit me mond....
Op dinsdag 13 november 2001 22:46 schreef CAZZO het volgende:[..]
Die Heitinga komt net kijken en wordt overmorgen 18 dus gun dat jochie nu nog ff de tijd voordat je hem nu al afschrijft.
quote:haha goeie grap
Op dinsdag 13 november 2001 15:58 schreef BobRooney het volgende:
V.D Vaart naar Aston Villa
neej hoor als-ie gaat ( over een seizoen of 3 denk ik) gaa-ie naar Spanje ( zijn moeder is Spaanse)
quote:Update: Tot nu toe zijn alleen Aston Villa, Chelsea, Newcastle geintresseerd. En het schijnt dat V.D Vaart niet meer als 30 miljoen gulden mag kosten.
Op woensdag 14 november 2001 09:18 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
haha goeie grap
![]()
neej hoor als-ie gaat ( over een seizoen of 3 denk ik) gaa-ie naar Spanje ( zijn moeder is Spaanse)
quote:...... dus blijft-ie nog een tijdje bij Ajax.... Je denkt toch niet dat ze hun beste speler voor zo'n bedrag gaan verkopen he??
Op woensdag 14 november 2001 09:31 schreef BobRooney het volgende:[..]
En het schijnt dat V.D Vaart niet meer als 30 miljoen gulden mag kosten.
quote:Kluivert, Reiziger, Davids, Bogarde gingen gratis weg. Ik denk niet dat Ajax dezelfde fout wil maken, Ajax zal hem zeker voor het aflopen van zijn contract willen verkopen, en des te langer de contract, des te meer ze kunnen vragen, en op dit moment kunnen ze 30 miljoen vragen. Dat is best realistisch voor zo een speler.
Op woensdag 14 november 2001 09:42 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
...... dus blijft-ie nog een tijdje bij Ajax.... Je denkt toch niet dat ze hun beste speler voor zo'n bedrag gaan verkopen he??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |