abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2068854
Ok ik ook een vraagje hier.

Ik moet naar Parijs, heen en weer in 1 dag over een maandje, dus ik boek bij Thalys, schrik me helemaal naar, ik kan een kaartje kopen voor meer dan 200 gulden!!!
Dus nog niet gedaan, dat moet goedkoper kunnen, wie weet hoe en waar?

Vliegen geen probleem alleen niet met dat Ryan air want dan ben je al bijna in Frankrijk, met de auto geen optie omdat ik geen zin heb om 8 uur op een dag te rijden (heen en terug)

zeg maar...

fake a dream
pi_2074427
Volgens mij is er als je in een dag heen en weer moet geen andere optie. De goedkope busdiensten zitten allemaal vast aan een overnachting.

Kun je niet een dagje vrij vragen en een fijn hotelletje nemen? Zal wel niet, anders vroeg je het niet hier, maar ik zie zo gauw niks anders.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_2074725
Nee ik denk dat er niets anders op zit dan die trein, ik heb nog meer rondgekeken en gevraagd, ik zit niet op een overnachting te wachten, heb echt alleen iets nodig en wil iets gaan bekijken.

Het stomme is ook nog, ik wil om een uur of 8 uit Rotterdam vertrekken, maar de site zegt dat dat niet kan en ik kan pas om kwart voor 11 weg ofzo, heel vervelend.

fake a dream
pi_2075687
Er moet een eerdere trein zijn, maar die is misschien al volgeboekt. Of zou het in het laagseizoen minder zijn.

Er zijn ook wat discount tarieven voor jongeren, in het weekend, etc., maar daar zul je al wel naar gekeken hebben.

pi_2076906
Je kan met de trein naar Parijs zonder gebruik te maken van de Thalys. Je hebt een reistijd van ongeveer, schrik niet, 8 uur en je moet 3 keer overstappen. Als je tijd genoeg hebt en een 'echte' hollander bent heb je er misschien wat aan Het zal ongetwijfeld goedkoper zijn, hoeveel dat weet ik niet psies, dan zou je NS Internationaal ff moeten bellen.

[edit]
lees nu pas dat je heen en weer wilt in 1 dag ... uhhmm, dan is dit dus totaal niet interessant

zaterdag 3 november 2001 @ 20:07:34 #6
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_2077430
Volgens mij moet je ff verder surfen.
  zondag 4 november 2001 @ 03:48:50 #7
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_2079918
Ok bedankt voor de reacties ik ben er uit, het wordt de Thalys ik kan een uur eerder weg als ik de datum verander, dat doe ik dan maar.

Ik had niet verwacht dat de mogelijkheden zo beperkt zouden zijn.

Majaaaaaaaa...

fake a dream
  zondag 4 november 2001 @ 03:49:34 #8
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_2079919
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 16:01 schreef k_man het volgende:
Er moet een eerdere trein zijn, maar die is misschien al volgeboekt. Of zou het in het laagseizoen minder zijn.

Er zijn ook wat discount tarieven voor jongeren, in het weekend, etc., maar daar zul je al wel naar gekeken hebben.

Whahahaha ik val vanwege mijn leeftijd niet meer in een 'jongeren' tarief!
fake a dream
pi_2079947
quote:
Op zondag 04 november 2001 03:49 schreef Kimmie het volgende:
Whahahaha ik val vanwege mijn leeftijd niet meer in een 'jongeren' tarief!
Ja het verval is in volle gang

Tip: neem gezellig iemand mee en laat die voor chauffeur spelen.

Redactie Frontpage zondag 4 november 2001 @ 04:58:10 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2079998
Of ga ff langs een parkeerplaats vol truckers.
pi_5774554
Hier het vervolg op met de trein naar Paris

en surf eens naar www.thalys.nl voor meer info!
Volgens mij valt het nog wel een beetje mee met de prijzen! Dat is mooi, moet ik binnenkort toch ook maar eens gaan!

pi_5774578
quote:
Op donderdag 12 september 2002 20:59 schreef Liejannuh het volgende:

Dat is mooi, moet ik binnenkort toch ook maar eens gaan!

Zo snel mogelijk boeken dan! Want hoe later je boekt, hoe duurder het wordt!
pi_5775555
Bij de Thalys moet je dan iets van twee of drie maanden van te voren boeken. Of je moet hopen dat je een vertraging hebt van één uur of meer. Krijg je 50 % van de prijs terug, anders is het echt te duur...
pi_5775636
Is zoiets als easyjet of basiqair niet wat??
pi_5780519
quote:
Op donderdag 12 september 2002 22:00 schreef Menyo het volgende:
Is zoiets als easyjet of basiqair niet wat??
Vliegen die naar Parijs dan? Volgens mij vliegen deze maatschappijen alleen op de kleinere vliegvelden, want die zijn goedkoper (correct me if I am wrong). Vliegvelden als Bourdeaux en zo.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 13 september 2002 @ 09:20:38 #16
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_5780561
Ik wil eigenlijk wel graag naar Parijs vliegen dus als iemand iets goedkoops weet....
pi_5782216
quote:
Op donderdag 12 september 2002 21:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk boeken dan! Want hoe later je boekt, hoe duurder het wordt!

Ik moest op de heenweg gedwongen eerste klas reizen, omdat de tweede al vol geboekt was. Als dan op de terugweg wel tweede klas reist is dat toch even slikken!
pi_5792167
Easy jet gaat er niet naar toe vanaf A'dam dacht ik en Ryan air is vanaf Brussel dus dat schiet niet op Basiq air nog niet geckect.

Ik ben dus met de Thalys gegaan op 1 dag heen en terug, geen vertaging alles liep gesmeerd zou het zo nog eens doen!

fake a dream
pi_5803037
149 Air France retourtje via A'dam
Alleen moet je wel checken of er geen minimaal verblijf is. Er zijn een paar vluchten heen en weer per dag.
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 september 2002 @ 18:42:57 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_5803138
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 13:17 schreef Kimmie het volgende:
Nee ik denk dat er niets anders op zit dan die trein, ik heb nog meer rondgekeken en gevraagd, ik zit niet op een overnachting te wachten, heb echt alleen iets nodig en wil iets gaan bekijken.

Het stomme is ook nog, ik wil om een uur of 8 uit Rotterdam vertrekken, maar de site zegt dat dat niet kan en ik kan pas om kwart voor 11 weg ofzo, heel vervelend.

Ik ga regelmatig in 1 dag heen en weer naar Parijs, en dan stap ik om 8 uur op in R'dam

Dat is door de week

zondag 15 december 2002 @ 10:43:15 #21
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_7343110
*kuch...

nog even een vraag, ik zoek 2 tickets met het vliegtuig dit keer naar Parijs en dan naar de luchthaven Orly (is dat het zelfde als Orly sud?)
Op twee verschillende dagen.

Bij vliegwinkel.nl kom ik qu prijs niet lager dan voor een enkeltje 149 Euro dat vind ik belachelijk (tenzij het echt niet anders kan), iemand zinvollle tips? Of ervaring met vliegen naar Orly (sud) vanuit Nederland?

fake a dream
  zondag 15 december 2002 @ 11:40:42 #22
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_7343489
Orly Sud is een terminal op vliegveld Parijs Orly. Orly Nord is de andere terminal

Vanaf Orly kun je volgens mij direct met RER naar de binnestad van Parijs...dus dat is wel makkelijk. 149¤ is wel erg duur voor een enkeltje....zou toch maar Thalys proberen.

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_7344105
Ik snap niet waarom je bij de Thalys door de week wel gewoon wat te eten krijgt (bij de prijs inbegrepen). En in het weekend moet je exta betalen en moet je zelf naar het restauratiewagon.

Niet dat ik het voor de maaltijd naar Parijs ga hoor.

zondag 15 december 2002 @ 18:01:34 #24
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_7350477
quote:
Op zondag 15 december 2002 11:40 schreef Pistol_Pete het volgende:
Orly Sud is een terminal op vliegveld Parijs Orly. Orly Nord is de andere terminal

Vanaf Orly kun je volgens mij direct met RER naar de binnestad van Parijs...dus dat is wel makkelijk. 149¤ is wel erg duur voor een enkeltje....zou toch maar Thalys proberen.

Ik moet naar Orly omdat ik daar vanaf een transfer heb anders zou charles de gaule de beste optie zijn Thalys komt niet uit qua tijd en qua plaats waar ik zou kunnen uitstappen. Ik baal van de hoge prijs en ga morgen ff bij reisbureautje proberen een lager bedrag te bedingen.
fake a dream
  woensdag 18 december 2002 @ 12:16:56 #25
21150 Jongen1977
Heeft bijz. persoon ontmoet
pi_7405278
quote:
Op zondag 15 december 2002 10:43 schreef Kimmie het volgende:
*kuch...

nog even een vraag, ik zoek 2 tickets met het vliegtuig dit keer naar Parijs en dan naar de luchthaven Orly (is dat het zelfde als Orly sud?)
Op twee verschillende dagen.

Bij vliegwinkel.nl kom ik qu prijs niet lager dan voor een enkeltje 149 Euro dat vind ik belachelijk (tenzij het echt niet anders kan), iemand zinvollle tips? Of ervaring met vliegen naar Orly (sud) vanuit Nederland?

Als het niet uitmaakt dat je via een (flinke) omweg vliegt: het is voor zo'n 84 euro enkele reis te doen, zelfs goedkoper (maar dat is goed uitzoeken).
Hoe je dat doet? Je vliegt met Easyjet van Amsterdam naar Geneve en daarvandaan pak je het vliegtuig naar Parijs Orly.

Als je pur op budget moet reizen, is dat een goede oplossing (al helemaal als je nog eens graag onderweg bent). Ik heb trouwens 19 februari als datum gepikt (zomaar een dag dus). De tarieven veranderen natuurlijk naarmate je verder in het jaar wilt vertrekken (zo is de allergoedkoopste oplossing op bijvoorbeeld een maand later, 18 maart, de vlucht kost dat inclusief belastingen totaal nog geen 50 euro). Een beetje spelen met zulke planners kan echt geen kwaad zoals je ziet!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')