abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 oktober 2001 @ 14:36:43 #1
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1991113
Hier weer verder

Oude deel is hier te vinden

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  woensdag 24 oktober 2001 @ 14:38:56 #2
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1991130
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 14:32 schreef Bus watcher het volgende:
14.27 Gert Jan : Kan dat hek weer dicht ? We hebben last van de buren.
When I rush it hits me
pi_1991153
Ik vind dat BB wel eens bewoners aan mag wijzen die de battle moeten uitvoeren, en dan andere dan de captains.

Bijna altijd mogen de bewoners zelf mensen kiezen, als er slechts een beperkt aantal mensen deel mag nemen aan de battle. Dit zijn voornamelijk Frank, GJ, Pascal, Coos en Andries (de mannen dus).

Kelly, Diane, Danielle, Tania, Sandy en Precilla heb ik nog bijna nooit acties zien ondernemen tijdens een battle, het is net alsof ze mee doen voor spek en bonen.

Ik vind dat hun ook wel eens mogen battlen!!!

pi_1991196
(even andries mode aan) Ik vind dat zij ook eens mogen battelen.(andries mode af)

Ja maar ethel daar zijn de dames toch zelf bij?
Maar oke, zou wel een leuke optie zijn.

pi_1991245
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 14:51 schreef itsme het volgende:
(even andries mode aan) Ik vind dat zij ook eens mogen battelen.(andries mode af)

Ja maar ethel daar zijn de dames toch zelf bij?
Maar oke, zou wel een leuke optie zijn.

Tuurlijk zijn ze daar zelf bij, maar zelf hebben ze er waarschijnlijk ook niet veel moeite mee dat ze bijna nooit mee hoeven te battlen, ik heb daar moeite mee

Ik wil ook zien hoe de dames reageren als zij er de schuld van krijgen dat ze door haar hebben verloren
En ik ben benieuwd hoe ze het doen. Frank heeft door het spelen van de vele battles geleerd, hij kan nu al iets beterder tegen zijn verlies. Maar van de dames weten we niet eens hoe ze reageren als ze zelf hebben verloren!

pi_1991370
Beste itsme,

Ik reageer hier, in commentaren op de streamverslagen, op een opmerking van jou die jij voor mij hebt geplaatst in de streamverslagen, omdat ze het hier hoort.

Commentaar op mij hoort niet in het topic van de streamverslagen zelf

Het betreft je commentaar op mijn gebruik van 4 kots-smilies over het duimgebruik van Diane.

Ten eerste heb ik dit keurig tussen haakjes gezet (en dan mag het), ten tweede: ik wordt gewoon kotsziek van haar duimgebruik, het is voor mij heel irritant om daar uren naar te moeten kijken, hier wordt ik zo gefrustreerd van dat ik daarom (netjes tussen haakjes) een kotssmilie plaats.

Op zich gebruik ik weinig smilies in de streamverslagen en doe ik mijn best om de verslagen zo objectief mogelijk te maken. Daarom vind ik het onterecht dat jij over zo'n kleinigheid valt. Ik irriteer me veel vaker en ook aan vele bewoners, dit houdt ik meestal keurig voor me, maar af en toe moet ik toch even iets kwijt.

Vind je dit heel erg vervelend, dan lees je voortaan mijn deel van de verslagen maar niet meer.

Wellicht reageer ik wat overdreven, kan zijn dat dit komt omdat ik moe ben. Maar als ik de godganzenacht zit te streamen, een paar uurtjes slaap, en dan weer vrolijk verder ga, dan vind ik het niet leuk als er gevallen wordt over een kots-smilie (die overigens in mijn ogen zeer terecht is)

Dussss, bij deze nog 1 keer een kotssmilie voor diane der duimgebruik

pi_1991394
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 15:54 schreef Ethel het volgende:

Wellicht reageer ik wat overdreven, kan zijn dat dit komt omdat ik moe ben. Maar als ik de godganzenacht zit te streamen, een paar uurtjes slaap, en dan weer vrolijk verder ga, dan vind ik het niet leuk als er gevallen wordt over een kots-smilie (die overigens in mijn ogen zeer terecht is)

Ik weet dat ik me hier niet mee mag bemoeien omdat het iets is tussen Ethel en itsme.

De laatste alinea sprak mij echter zeer aan. Ik ben hardstikke blij met de streamers die de hele nacht doorgaan en vind dan ook dat we deze streamers moeten koesteren. Zelf stream ik ook regelmatig en ben het met Ethel eens, als de streamverslagen van een bepaalde streamer je niet aan staan, sla ze dan over en onthoud je verder van commentaar.

I have spoken

pi_1991460
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 16:02 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Ik weet dat ik me hier niet mee mag bemoeien omdat het iets is tussen Ethel en itsme.

De laatste alinea sprak mij echter zeer aan. Ik ben hardstikke blij met de streamers die de hele nacht doorgaan en vind dan ook dat we deze streamers moeten koesteren. Zelf stream ik ook regelmatig en ben het met Ethel eens, als de streamverslagen van een bepaalde streamer je niet aan staan, sla ze dan over en onthoud je verder van commentaar.

I have spoken

En terecht...
commentaar op de streamverslagen hoort in dit topic..
En laten we alsjeblieft niet moeilijk gaan doen over een paar kotssmiley's.
Mischien is Itsme ook moe???
pi_1991848
Ik erger me blauw aan Kelly

Ze roept alleen de hele tijd: voorzichtig!
Verder zit ze constant aan haar haar te frummelen; en net riep ze: voorzichtig, m'n nagel!!

Wat een muts is het toch.

Sandy is fantastisch; denkt als enige vrouw goed mee

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 17:35:53 #10
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1991866
Complimenten aan de Fok!stramers in deze zware marathon-dagen!!
Nou doe je het weer!
pi_1991879
Jammer dat de tijd van Arm niet bekend is; ik heb zelf het idee dat dit team iets sneller gaat.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1991888
Het lijkt alsof team Pascal sneller is...
Maar Ed moet nog

Spannend!!!!

pi_1993926
Heeft er niemand het afgelopen uur gestreamd?? Is er nog wat gebeurd?? Ik ving iets op over een waarschuwing die de bewoners hebben gekregen over het aanspreken van de camera mensen. Zat daar nog een sanctie aanvast? Wie weet daar meer over?

NU in ieder geval BATTLE, TOP!!

pi_1994236
Heeft er nog iemand meer problemen met de streams???
Ik krijg ze niet geopend. krijg steeds ongeldige naam
Try anything once, twice to be sure
pi_1994289
FOK! Ook hier geen streams!
pi_1994291
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:07 schreef Moesta het volgende:
Heeft er nog iemand meer problemen met de streams???
Ik krijg ze niet geopend. krijg steeds ongeldige naam
Bij mij functioneren ze ook niet meer en dat tijdens een battle dat geintje flikt mediaSpy mij wel vaker en daar wordt ik tijdens deze battlemarathon heel drietig van

Kan iemand mij daarom vertellen hoe de battle is afgelopen en de hierbij behorende zoetsappige details???

woensdag 24 oktober 2001 @ 22:16:34 #17
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_1994332
Bij mij doet alleen stream 2 het maar daar heb je ook nix aan
Volgens mij zit team Danielle nu weer in rijk, kan dat?
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
pi_1994359
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:16 schreef the shining het volgende:
Bij mij doet alleen stream 2 het maar daar heb je ook nix aan
Volgens mij zit team Danielle nu weer in rijk, kan dat?
Nog steeds zul je bedoelen
Volgens mij hebben ze nog geen uitslag
pi_1994362
Shit
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:21:34 #20
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_1994380
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:19 schreef Moesta het volgende:

[..]

Nog steeds zul je bedoelen
Volgens mij hebben ze nog geen uitslag

sorry, ik volgde het op het laatst niet helemaal meer..
Stomme streams!
pi_1994438
Kut dit word afkicken .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:28:14 #22
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1994453
Mensen, waar haal ik de postzegel stream vandaan, die schijnt het nog wel te doen.
When I rush it hits me
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:28:53 #23
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_1994461
Ze stonden net te springen in Rijk.. ze hebben gewonnen zeker?
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:29:59 #24
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_1994476
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:28 schreef Barb het volgende:
Mensen, waar haal ik de postzegel stream vandaan, die schijnt het nog wel te doen.
FAQ2 van Fok! en daar narrowband 2.. das de enige die het bij mij doet..
pi_1994479
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:28 schreef Barb het volgende:
Gewoon op de BB site klik op live streams en dan komt tie vanzelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')