GreeTZ
Vampier
quote:Tsja noem mij dan eens een wat diepergaande tekst in het genre wat ik zo verafschuw? En zonder een monotone beat, en met enige tempowisseling? Kom aub niet met Stan.
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:07 schreef Zanderrr het volgende:
Ja ja, en metal gaat alleen maar over geiten offeren aan Satan en kerken in brand steken, als je al een tekst kunt verstaan tenminste...
Natuurlijk is bovenstaande net zo generaliserend als de eerste post in dit topic.
als er nou mensen zijn die dit mooi vinden zou ik zeggen: da's hun probleem.. maar waarom moet bijna elke muziek zender 90% van hun tijd met deze rotzooi vullen? komt het dan nooit in hun botte hersens op dat er nog mensen zijn die van een wat hoger niveau muziek houden??
gelukkig dat er mp3's zijn, maar toch jammer dat je zelden een leuke clip op tv ziet, alles is verziekt met commerciele bagger
quote:Ja, waarom is er eigenlijk zo weinig klassiek of jazz op TMF?
komt het dan nooit in hun botte hersens op dat er nog mensen zijn die van een wat hoger niveau muziek houden??
SLOTJUH!!!!
quote:Omdat daar te weinig mensen naar zouden kijken, ik heb het hier meer over rock
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:24 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Ja, waarom is er eigenlijk zo weinig klassiek of jazz op TMF?
quote:volgens mij kom je een stuk inteligenter over dan dat je eigenlijk bent..
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:28 schreef Makster het volgende:
Af en toe kom ik best simpel over
quote:Sjonge, jonge alsof alle rap/hip-hop zo is.
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:44 schreef Metal_Mart het volgende:
Dit is naar mijn mening de slechtste muziek aller tijden, als het nog muziek is te noemen. Ik noem het meer gebruikte samples van echte muziek met een beat eronder.
En dan de teksten
We moeten elk nummer weer aanhoren hoe verschrikkelijk gaaf de rapper zichzelf wel niet vindt, en hoeveel 'nigga's' hij van de east of west coast heeft omgelegd, en dat je niet in hun 'HOOD' moet komen anders 'pumpen ze een cap in je ass'. Hoeveel geld ze hebben vinden ze ook nogal een leuk onderwerp.
WAT EEN ZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Niet weer de eeuwenoude discussie over wat wel/niet goed is.
Ik zelf houd dus ook niet van R&B en zo, maar wat heeft het nu voor nut om dat te gaan rond te bazuinen hier?
Iedereen houdt van andere dingen zo ook van andere muziek...
quote:Tsja, en dit staat als t goed is model voor t beste wat deze muzieksoort te bieden heeft. Maareh ik zit kennelijk niet zo goed in de 'scene' als jij, noem eens wat hoogstaand materiaal?
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:30 schreef Johnny Blaze het volgende:[..]
Sjonge, jonge alsof alle rap/hip-hop zo is.
Jij kent alleen maar de top-40 rappertjes, dus wat zeur je nou
quote:geef dan ook normaal je mening, dit is meer een flame dan een mening.
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:34 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Tsja, en dit staat als t goed is model voor t beste wat deze muzieksoort te bieden heeft. Maareh ik zit kennelijk niet zo goed in de 'scene' als jij, noem eens wat hoogstaand materiaal?
En zeuren?? Ik geef alleen m'n mening.
maar uh, als ik dat allemaal moet gaan noemen kan ik bijna m'n hele playlist hier wel neergooien.
ik zal er ff een paar noemen die totaal niet lijken op wat jij zo haat.
Jedi Mind Tricks
Afu-Ra
Gangstarr
7L&Esoteric
Virtuoso
Self Scientific
Hieroglyphics
Deltron
etc.
zo kan ik wel tijdje doorgaan, maara het zegt jou toch allemaal niks
Trouwens die rap die jij zo haat, vind ik zelf ook niks, maar dat betekent niet dat alle hip-hop dan meteen zo is.
als we bijvoorbeeld kijken naar de teksten van muziek moet je toch toegeven dat een gemiddelde metal band zoals metallica veel betere teksten heeft dan een gemiddelde rapper als tupac? of zit ik er nou naast?
quote:metal in de top-40 vind ik vaak net zo laag niveau hebben als de rap in de top-40.
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:43 schreef Wisp het volgende:
over smaak valt niet te twisten, wel over het niveau van muziek.. dus als ik hier zeg dat rap een laag niveau heeft en daar een onderbouwde mening voor geef kan je dat moeilijk als flamen beschouwenals we bijvoorbeeld kijken naar de teksten van muziek moet je toch toegeven dat een gemiddelde metal band zoals metallica veel betere teksten heeft dan een gemiddelde rapper als tupac? of zit ik er nou naast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |