HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik hoop dat dit net zo leuk gaat worden.
oh and pictures are gay
OK hold up
kijk he
weet je
ik heb zoiets van
waar gaat dit nou over? 2 Wannabe niggers zitten elkaar af te zeiken...
Kijk, de ruzie van vroeger van mij en Doc en David en Jaap (jaja I remember y'all) ging nog ERGENS over, iedereen zat Ol'Dirty Basterd en Genius de grond in te boren..
Maar dit?
ik bedoel
SHIT
"uh ik ga m'n homies halen"
ja OK heb ik destijds ook gedaan.. Maar niet om ANDERE niggerz de grond in te boren.. En SO WHAT dat hij er misschien iets minder van weet? Hij is ook 4 jaar jonger dan jij, hij KAN bijna niet meer weten dan jij...
Shit je moet gewoon eerlijk blijven weet je.. Je gaat toch ook niet zeggen tegen een kleuter die Will Smith zit te luisteren (Will Smith is trouwens een fucking fag geworden, maar vroeger was het een rapper) van "hej kleine nepnigger zal ik jou eens goed schoppen ofzo?"
ik bedoel
je bent volgens mij best een relalxte kel... Maar je moet gewoon ook relaxt doen tegen anderen, weet je...
Ik bedoel, ik poep ook op mensen die tegen hip-hop zijn (en ik poep er niet alleen op if you know what i mean)...
hej wacht eens
WOWOWOWOW
DA REAL TUPAC/MAKAVELI FAN
ik snap je ineens...
check
als ik zo'n fake ass nigger zie, kan ik het ook niet laten om em in de goot te schoppen
jojo DA REAL TUPAC/MAKAVELI FAN
volgens mij rule jij
Hiphop über alles!
Fuck fake-ass niggerz
GRTZ ArchAngel
quote:
De TUPAC FAN schreef ooitKlein zeg je ik ben ondertussen al 1.70M .
quote:
en ook al ben ik niet zo goed in engels kijk naar jou jij ken niet eens fatsoenlijk Nederlands en jij bent ondertussen al 17 dus wie is hier nou het kleine ventje.
quote:
En oja ik ben dertien noem is iemand die ín nederland al een geweer heeft.
quote:
IK GA JE ZO HARD NAAIEN NU, DAT JE SPONTAAN GAAT JANKEN, check it .Zomaar een vraagje hoor ben je toevallig homo.
GRTZ ArchAngel
Oja THE REAL TUPAC MAKAVELI FAN sorry dat ik het ineens vanuit deze kant opneem, ik heb nu alles gelezen
quote:
op 04-20-2000 om 08:42 PM schreef ArchAngel het volgende:je bent volgens mij best een relalxte kel... Maar je moet gewoon ook relaxt doen tegen anderen, weet je...
Da's nou een goede raad!
quote:
op 04-20-2000 om 08:54 PM schreef ArchAngel het volgende:Een beetje hiphopper heeft wel een magnum ofzo... SHIT man... je kan beter mensen noemen die NIET een geweer hebben
Bij mij op school kan ik NIEMAND noemen die niet OF een geweer OF een mes OF een ander wapen heeft. Ja OK die kleine eikeltjes.. maar van de bikkels?
Op wat voor school zit jij dan? De tuchtschool?
Gelukkig hebben ze in da hood ook internet: we krijgen nu een gratis cursus ineffectief beledigen van deze 'echte bikkels'.
quote:
op 04-20-2000 om 08:42 PM schreef ArchAngel het volgende:
Hier spreekt de master!
Kijk, de ruzie van vroeger van mij en Doc en David en Jaap (jaja I remember y'all) ging nog ERGENS over, iedereen zat Ol'Dirty Basterd en Genius de grond in te boren..
hehe okay dan...
quote:
op 04-20-2000 om 09:07 PM schreef Zanderrr het volgende:
Op wat voor school zit jij dan? De tuchtschool?
Het raayland college, http://www.raayland.nl
absolute kloteschool... Maaaaaaarja wat doe je er aan he
quote:
op 04-20-2000 om 09:07 PM schreef Zanderrr het volgende:
Gelukkig hebben ze in da hood ook internet: we krijgen nu een gratis cursus ineffectief beledigen van deze 'echte bikkels'.
Mooi toch? Krijgt een nerd als jij ook nog eens een goed voorbeeld. Ik weet namelijk dat jij stiekem een volgeling van mij wilt zijn. Jij wilt gewoon net zo cool zijn als ik LOL
GRTZ ArchAngel
quote:
op 04-21-2000 om 02:26 PM schreef ArchAngel het volgende:
Mooi toch? Krijgt een nerd als jij ook nog eens een goed voorbeeld. Ik weet namelijk dat jij stiekem een volgeling van mij wilt zijn. Jij wilt gewoon net zo cool zijn als ikLOL
Ja, dat lijkt me wel cool. Word ik straks op een ochtend wakker met tien kogels in m'n lijf. Want zo gaat dat toch bij jullie in de ghettos van (hahahah) Venray?
Sorry hoor. 't was niet bedoeld om jou persoonlijk te narren, maar als iedereen op jouw school wapens draagt, dan vind ik dat niet stoer maar diep triest.
Ik had net dat stukje bij Tupac II gelezen en ik had al gelijk een vette dis klaar liggen voor iedereen hier, includin Wu tang, maar toen zag ik Tupac III, en volgens mij gaan ernu ogen open hierro, bout time. Fijn dat we een echte relaxte kerel erbij hebben hier, the wu tang guy, finally somebody that feels me, ik hoop dat je wel for real bent en dat dit niet een of andere kut actie is om mij erin te luisen maar ja, ik vermoed nu dat je aan mijn kant staat, zou relaxed zijn.
EN trouwens jullie blijven maar afvragen waarom ik hem (2pac fan) blijf aanvallen en blijf zeggen dat hij fake is, kijk het boeit niet dat hij negen was toen Tupac stierf, het gaat er om dat hij alleen in Tupac geinteresseerd raakte door zijn mistirieuze dood en de alive theories, dat vindt ik fake, het gaat hem niet om de muziek dat is voor hem een bijzaak. Waarschijnlijk zijn jullie op de zelfde manier met Tupac in "aanraking" gekomen dus daarom willen jullie mij niet begrijpen, maar ja fuck it!
De reden is gewoon dat ik hem fake vindt en dat heeft niet met leeftijd te maken maar zijn houding en zijn manier van praten, hij moet open staan voor nieuwe kennis die ouderen zoals ik hem kunnen geven. RESPECT WEET JE??? Maar nu is het voor mij te laat, he fucked up, so he better back the fuck up.
EN over dat homo gedoe, dat is zielig man, toen ik zei: "ik ga je naaien" was dat natuurlijk niet letterlijk bedoeld jochie, ik bedoelde dat ik ging bewijzen dat jij fake bent, dan weet iedereen hoe je bent en dan ben je dus genaaid, want je kunt je hier dan niet meer anders voor doen, snap je ???
Anyway, hope y'all feel me now.
BOOYA!!
MAKAVELI
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr (Datum 21 April 2000).]
quote:
op 04-21-2000 om 03:05 PM schreef DA REAL 2PAC FAN/MAKAVELI het volgende:EN trouwens jullie blijven maar afvragen waarom ik hem (2pac fan) blijf aanvallen en blijf zeggen dat hij fake is, kijk het boeit niet dat hij negen was toen Tupac stierf, het gaat er om dat hij alleen in Tupac geinteresseerd raakte door zijn mistirieuze dood en de alive theories, dat vindt ik fake, het gaat hem niet om de muziek dat is voor hem een bijzaak. Waarschijnlijk zijn jullie op de zelfde manier met Tupac in "aanraking" gekomen dus daarom willen jullie mij niet begrijpen, maar ja fuck it!
De reden is gewoon dat ik hem fake vindt en dat heeft niet met leeftijd te maken maar zijn houding en zijn manier van praten, hij moet open staan voor nieuwe kennis die ouderen zoals ik hem kunnen geven. RESPECT WEET JE??? Maar nu is het voor mij te laat, he fucked up, so he better back the fuck up.
(omdat de 2pac fan er even niet is, maak ik maar wat opmerkingen)
Als de feiten zo zijn dat de 2pac fan geïnspireerd werd door de, voor mij weinig mister-i-euze dood. Wat zou daar erg aan zijn? Ik ben dan benieuwd in welk stadium jij met 2pac in aanraking kwam? Want zo lang geleden kan dat niet zijn.
En als jij zo goed door hebt hoe het zit met RESPECT, zou je begrepen hebben dat respect van twee kanten komt. Twee topic's geleden (ofzo) toonde je weinig respect, disrespect, door opeens scheldend binnen te komen.
En over open staan voor kennis die ouderen geven!!?? Volgens mij ben jij een hele lieve jongen die altijd goed naar vaders en moeders luisterde (en nog steeds)...
En mijn interesse komt door een studie van mij over de Black Panthers in USA, en dat veel artiesten dood leuker zijn dan levend.
----------
muziek is in veel gevallen wel degelijk een bijzaak, of u het wilt of niet....
Ai'd dat moest ik kwijt...
GRTZ ArchAngel
What's up inhere guyz?? Is the war over or something?? What's happenin??
GRTZ ArchAngel
De WuTung is prima muziek. Als je dacht dat ik ze liep te dissen heb je het mis. Waar ik je toendertijd met name op probeerde te wijzen is dat ik niet begreep wat jij er zo geweldig aan vond dat hij een vrouwlijke rechter uitscheld omdat ze een vrouw is. Het ODB als 'role-model' gedoe begreep ik niet. Wat is er zo tof aan continue dronken of stoned zijn, en mensen beledigen? Is dat een levenstijl die jou voor de rest van je leven de moeite waard lijkt?
[Dit bericht is gewijzigd door Doc (Datum 25 April 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |