Ik was daar vroeger helemaal weg van, zo spannend!
-MacGyver
-A-Team
-Airwolf
(ja ik weet dat het eigenlijk jongensprogramma's zijn)
en wat langer geleden
-Sesamstraat
* De Zevensprong: nederlandse serie over een meester die gouvenant wordt in een groot huis, waar een jongetje woont met zijn gemene oom. Superspannend boek ook
[Dit bericht is gewijzigd door Joepie (Datum 16 April 2000).]
Gegroet,
Djeez
In mijn iets oudere jaren:
Verder nog een aantal series waarvan ik echt de titel niet meer weet.......
Vroeger (ben toch al een beetje een ouwe lul )
- Brigadier Dog, tekenfilmpje elke avond
- Tita Tovenaar, ook elke avond
- Oebele
- Kunt u mij de weg naar hamelen vertellen, meneer?
Daarna:
- Floris!!! (en Sindala), met Rutger Hauer
- Thunderbirds
- Q&Q, toen heel erg spannend
- Man van 6 miljoen (de bionische man)
- De Wrekers, eerste serie, zeer spannend!!!
Nog weer later:
- Starsky&Hutch, Columbo, Kojak, Baretta
- A-team
- Battlestar Galactica
Eens met bovenstaande dat reruns wel nostaligisch zijn, maar ook vaak tegenvallen.
Leken dan vroeger vaak veel spannender.
Inspector Gadget, Transfformers, Mission Impossible (oude, maar ook nieuwe serie). Airwolf, A-Team, Knightrider
en Kindernet was ook altijd wel lachen
daar had/heb je nu nog steeds een klein tekenfilmpje met zo'n muis, dat is ook wel grappig
De lijst is veel langer, maar veel staat hierboven...
Vroeger keek ik sowieso veel naar Veronica. Was ook een serie met een roze onderzee-er...?
quote:
op 04-16-2000 om 12:34 AM schreef Barbie het volgende:
* Il etait un foi la vie: briljante tekenfilm over hoe het menselijk lichaam werkt met pratende rode bloedlichaampjes enzoWordt ook wel Er Was Eens Het Leven genoemd
* De Zevensprong: nederlandse serie over een meester die gouvenant wordt in een groot huis, waar een jongetje woont met zijn gemene oom. Superspannend boek ook
Daar noem je dus precies mijn 2 favoriete series op!
De freggles
De snorkels
De DD show
Jodi en het hertenjong
Sesamstraat
The flying doctors
De smurfen
Alles rondom kinderen voor kinderen
En kent iemand de film Overvallers in de dierentuin?? Vond ik ook een leuke film vroeger.
En die engelse serie over die dierendokter. Ik geloof dat die serie Doctor Elliott heet.
En die serie van dat meisje (Dorothy Jane)dat 's avonds in haar dagboek schrijft over haar avonturen die dag. Ze is heimelijk verliefd op de buurjongen. Ze woont samen met haar moeder en haar 2 broertjes en 2 zusjes in een klein boeren gehucht waar niets gebeurt. Ze hebben ook nog iemand die een kamer bij hen huurt. Deze serie werd begin jaren 90 uitgezonden op RTL 4. De serie kreeg een vervolg, maar de titel werd anders. Moeder ging als huishoudster werken bij een rijke man, in de stad.
quote:
Andere serie's waar ik naar keek was er eentje met Jerry O'Connel ( Die jongen uit Scream 2, Jerry Mcuire en de clip van Mariah Carey) waar hij met een professor bevriend is en bij een test ineens in het bezit is van superkrachten. Hij is heel snel en sterk. Weet iemand wat ik bedoel??? Werd ook door Rtl 4/Veronique uit gezonden.
Dat was "My Secret Identity". Heb ik ook nog wel gevolgd, vond het niet echt super. Sliders vond ik leuker met hem.
quote:
op 04-16-2000 om 03:11 PM schreef jooltje het volgende:
Weet iemand nog hoe die serie met Lex Goudsmit heet. Dat gaat over een jongetje die op zoek is naar een schat ofzoiets. De serie komt ergens uit de begin jaren 80. ( Het kan ook een film zijn)En kent iemand de film Overvallers in de dierentuin?? Vond ik ook een leuke film vroeger.
En die engelse serie over die dierendokter. Ik geloof dat die serie Doctor Elliott heet.
En die serie van dat meisje (Dorothy Jane)dat 's avonds in haar dagboek schrijft over haar avonturen die dag. Ze is heimelijk verliefd op de buurjongen. Ze woont samen met haar moeder en haar 2 broertjes en 2 zusjes in een klein boeren gehucht waar niets gebeurt. Ze hebben ook nog iemand die een kamer bij hen huurt. Deze serie werd begin jaren 90 uitgezonden op RTL 4. De serie kreeg een vervolg, maar de titel werd anders. Moeder ging als huishoudster werken bij een rijke man, in de stad.
Die serie met Lex Goudsmit heette Thomas en Edison, die Engelse dierenarts heette James Herriot en die laatste serie is de Torkelsons. Ik geloof dat ik een beetje tv-verslaafd ben......
quote:
op 04-16-2000 om 01:51 PM schreef Barbarella het volgende:
Eh... waren er toevallig ook nog meer mensen dan ik, die naar Candy Candy keken???
Ikke, ikke, ikke!!!!!!!!!!
Kijk dat kind,
grappig kind
met linten op haar hoed
het is een meisje wat hard rennen kan
en heel vaak lachen moet
ook klimt ze vaak in hele hoge bomen
of zit ze zomaar voor zich uit te dromen
hoe heet ze dan
hoe heet ze dan
haar naam is CANDY!!!!!!!!!!!
Mijn favorieten zijn:
Maja de Bij
De Berenboot
De atronautjes
Alleen op de wereld
Smurfen
nog meer smurfen
Tom Sawyer & Huckleberry Finn (eh schrijf ik dit goed zo?)
de Wrekers
Het donkere bos
nog meer smurfen
Pippi Langkous
Battlestar Gallactica, Dukes of Hazard, A-team
de familie Knots
nog meer smurfen
fabeltjeskrant
vrouwtje theelepel
Kinder:
Bassie & Adriaan
(Bart)BOOS
de Fabeltjeskrant
Pipi Langkous
Meneer Kaktus Show
Ome Willem
Sesamstraat
Achterwerk in de kast (met oa Theo&Thea, Kuifje, Jetsons(?) etc)
Bijna alles wat op Fun Factory(Sky Channel) kwam
Telekids in de beginjaren
Jeugjournaal en aansluitend Klokhuis
De tekenfilms die al genoemd zijn het tekenfilmtopic: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum8/HTML/000494.html
Actie/fanta:
Airwolf
A-Team
Blue Thunder
Knightrider
MacGyver
Miami Vice
Starsky & Hutch
SF:
Buck Rogers
Battlestar Galactica
V (van die gasten met groen bloed)
Overig:
Shaka Zulu
Beauty and the Beast
Medisch Centrum West (de enige 'soap' die ik ooit heb gevolgd)
Jules Unlimited
Zeg's Aaaaa
En hoe heet die serie met die vliegende bus waarin ze op zoek gingen naar bepaalde mineralen?
(hmmm, veel Veronica, en in mindere mate Tros en Vara, zie ik nu...)
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub (Datum 18 April 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |