abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2000 @ 15:19:00 #1
2394 wanderer
groen is niet paars
pi_142896
Ok, omdat ik veel reacties over iron maiden zag in het S&M topic dacht ik, waarom ook niet.

Mijn fav. cd's zijn 7th son en number of the beast.

beste nummer vind ik fear of the dark.

wanderer

Read The News Today, Oh Boy...
  maandag 10 januari 2000 @ 15:55:00 #2
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_142897
Favoriete LP´s (jaja, Mark loopt al langer mee!):
- Iron Maiden
- Number of the Beast

Favoriete nummer: oeioeioei, wat moeilijk! Van Number of the Beast het titelnummer, maar van de eerste kan ik even niet op de titel komen. Kom ik nog op terug!

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 10 januari 2000 @ 16:07:00 #3
1656 GEeR+
een schaduw
pi_142898
Brrrr... Iron Maiden... Ik heb zelf de eerste cd, want die is heel erg bruut, maar ik ben niet echt overtuigd van het feit dat het daarna beter is geworden. Ik vind Fear of the Dark (vooral op real live one) wel erg stoer. Favoriete nummer is waarschijnlijk Phantom of the Opera.
Maar eigenlijk vind ik de band van het neefje van Bruce, Rob Dickinson veel beter. Catherine Wheel heten ze. Hadden ooit een hitje met Waydown. Die gozer heeft een hele mooie stem. Het lijkt alleen van geen kanten op Iron Maiden, want het is echt sfeermuziek...
Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 januari 2000 @ 08:50:00 #4
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_142899
yeah eindelijk 's een topic over Maiden.

m'n favoriete albums: Seventh Son, en Powerslave.

Wie gaat er nog naar Dynamo nu bekend is dat Maiden headliner is?

Tokus

Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 11 januari 2000 @ 10:15:00 #5
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_142900
Ik heb het al een tijd gehad met Dynamo.
Hier gaat opa nog een keer:
De eerste keer dat ik naar Dynamo ging was de 2e editie. Regen met bakken uit de hemel, maar een onvergetelijk optreden van Testament maakte alles goed. Entree: gratis.
De tweede keer is mijn meest memorabele: Sabbat, Toxik, Candlemass, Laaz Rockit en mijn ultieme thrashband: Exodus! Een line-up om van te . Entree: 1 of 2 gulden.
Daarna ging het hard: steeds meer bands (soms erg goed (Death Angel, Sacred Reich), maar vaak ook niet), meer dagen, steeds meer entreegeld.
Ik snap best dat je zo divers mogelijk wil programmeren, maar persoonlijk heb ik geen behoefte aan 45 bands op een dag, en dan 3 dagen lang. Ik ben op een gegeven moment dus afgehaakt, en heb mijn heil gezocht bij Waldrock. Hier hanteren ze "mijn" idee: een beperkt aantal bands (stuk of 8), maar wel verschillend en goed! De eerste keer dat ik ging, stonden daar bijvoorbeeld the Gathering (oude stijl!), Deicide, Voivod, Bad Religion en Death, de laatste keer (al weer even geleden) Gorefest, Life of Agony, Morbid Angel, Fear Factory, Type O Negative, Slayer en Ministry.
Kortom: het maakt me eigenlijk niets uit wie er headline´t op Dynamo, ik ga toch niet. Ik ga liever naar een "los" optreden: goedkoper, leuker, tijdsbesparend, beter te bereiken, noem maar op. Ik houd dus wel in de gaten of Maiden de hallen nog aandoet. Up the irons!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 11 januari 2000 @ 12:53:00 #6
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_142901
YESS, MAIDEN!!!!!

Favoriete album=7th son..
Favoriete lied=Rime of the ancient mariner

En ja hoor, Maiden op Dynamo. Maarrrr, helaas kan ik dan niet Balen!!! Ik hoop echt dat ze nog een keer naar NL komen dit jaar. Zit er denk ik niet in omdat ze naar zoveel mogelijk landen gaan. Maar er zal vast wel een registratie komen van het concert op Dynamo op TMF.

Hou deze topic draaiende!!!

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  woensdag 12 januari 2000 @ 11:41:00 #7
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_142902
Wanneer komen ze op Night of the Proms?
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  woensdag 12 januari 2000 @ 17:33:00 #8
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_142903
LOL
Dommage arachide-fromage
pi_142904
Nog U.F.O. kenners?
  vrijdag 14 januari 2000 @ 21:10:00 #10
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_142905
Uit het blote hoofd: Phil Mogg, Pete Way, Michael Schenker? En dan Doctor doctor?
Dommage arachide-fromage
pi_142906
Iron Maiden vond ik 15 jaar geleden super. Ik heb ze een aantal keer gezien toendertijd. Ik luister er nu nooit meer naar maar het blijft leuk als ik het weer hoor.
pi_142907
quote:
op 01-14-2000 om 09:10 PM schreef Mark het volgende:
Uit het blote hoofd: Phil Mogg, Pete Way, Michael Schenker? En dan Doctor doctor

Heel netjes, Mark! Je vergeet nog Paul Chapman en Paul Raymond. En dan En natuurlijk Doctor Doctor! Hoe klonk dat ook al weer? Voor een sampeltje, klik hier:

http://www.ufoa2z.com/discog/sb/sb057.ra

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')