Vervolg van FOK!kers stoppen met roken deel 3
Deze keer graag serieuze reactie en geen geslowchat van mensen die toch blijven roken en dit even moeten te pas en onpas melden!
quote:Zorg ervoor dat je iets anders bij je hebt wat je kunt doen of kunt consumeren. Een glas water werkt altijd goed.
Op donderdag 27 september 2001 15:45 schreef Redman het volgende:
Ik wil ook graag stoppen maar ik weet niet hoe. Vooral als ik achter de Pc (is me werk dus ik doe de hele dag nix anders) zit rook ik de ene na de andere. Iemand goeie tips?
Als alternatief zou je eerst je pc als rookvrije plek moeten zien. Dan de andere plaatsen gaan berookvrijen waar je zit. Het gaat erom dat je bewust wordt van het roken. Dan kan je er actie tegen ondernemen.
Bedenk wel dat de wilskracht om te stoppen belangrijker is dan alle andere factoren. Geen wilskracht = stoppen is zinloos.
* weerdo is nog steeds gestopt
Niks nada nooit meer gerookt ever since....O-)
quote:Nu ff kut...
Op donderdag 27 september 2001 15:10 schreef KingShakur het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Swets en E.T.?
vreetbuien.. paar haaltjes van collega'tje genomen..
de weegschaal zei al dat ik was aangekomen zonder dat ik iets gesnoept heb
heb er ff de balen van
maar ik ga weer met frisse tegenzin verder! (rookvrij dus)
welnee, ik ben niet chagerijnig joh.. dat lijkt maar zo!
(ben zwaaaaaaar chaggo nu)
quote:Niet opgeven! Dit is het moeilijkste van het stoppen met roken.. Zorg ervoor dat je genoeg water kunt drinken. Regel een karafje met een glas erbij. Als je ergens trek in hebt dan kan je water pakken. Heeft bij mij in elk geval gewerkt..
Op donderdag 27 september 2001 16:01 schreef E.T. het volgende:
(ben zwaaaaaaar chaggo nu)
Hou vol!
quote:dan zullen we je dr es ff bijpleure..
Liter hoort ook in dat rijtje...
Ik ben al gestopt sinds 15/05Niks nada nooit meer gerookt ever since....O-)
ET: kop op meid! je kan het!!
'Tis ff zwaar, maar als je er eenmaal 'doorheen' bent, wordt het een heel stuk makkelijker..
Ikzelf ben na de terugslag (zie vorige topic) van afgelopen weekend volledig clean gebleven. *hoihoi *
Ik heb wel regelmatig de drang om een sjekkie te nemen, maar weet me er nog steeds van te weerhouden...
---------------------------------------
Ben nu sinds een week *echt* gestopt, heb alle sigaretten die ik had weggegooit en eh.. nog geen moeite gehad eigenlijk. (maar dat zal wel komen omdat ik na die ene keer 'stoppen' erg weinig ben gaan roken).
--------------------------------------------------------------------------------
Amen! en doe het nou gewoon ook,
verders, ikke momenteel ziekjes thuis, bijna 3 maand en vindt het prima zo....
sterkte aan alle stoppers en met name de nieuwkomers!!
DC kusje als je terug komt!!!
Lief van je Maar ik kijk het even aan.
Als UrgeonElsa zijn leven heeft gebeterd kom ik wel weer kijken...
* Destinies_Child gaat eerst een weekje genieten in Ierland en heeft het nu even razend druk met een aantal huishoudelijke beslommeringen
BTW: Morgenavond ben ik live te bewonderen in het programma "vermist" (als publiek hoor).
Kijk vooral uit naar een roodharige krullebol, met sproetjes en een gelukzalige (Eire!!)glimlach
Succes alle nieuwe stoppers en E.T.-tje: geef de moed niet op lieverd!!!
Ennuh...die kilootjes die je aankomt gaan er heus wel weer een keer af!
DC
quote:Dat water dat is 't probleem niet.. (heb 1,5 literfles op m'n buro staan, en die vul ik 2x per dag) en dat werkt dus niet zoals 't bij anderen wel werkt... Ik zal op zoek moeten naar iets anders...
Op donderdag 27 september 2001 16:20 schreef weerdo het volgende:[..]
Zorg ervoor dat je genoeg water kunt drinken. Regel een karafje met een glas erbij. Als je ergens trek in hebt dan kan je water pakken. Heeft bij mij in elk geval gewerkt..
Hou vol!
maar dat vind ik ook nog wel hoor..
bedankt iig
veel suc6!
quote:Ja...we zijn zwak.
Op donderdag 27 september 2001 15:08 schreef KingShakur het volgende:
Hier weer verder:31-03 Thee 10-04 Digger 07-05 Weerdo 23-05 Zusje 26-05 Glasbak 01-06 Gaoxing, Slakkie 07-06 ~Anja~, Spookvrouw 13-06 Destinies_Child 14-06 SpikeAlike 19-06 Zanderr 28-06 KingShakur 01-07 Dabuzzz, Lodi 06-07 Acnaib 12-07 Heelke 15-07 Michaelangelo 28-07 Mellowdy 21-08 merulez 29-08 reem.nl 01-09 Paddo 05-09 Kameeltje 06-09 dontcare 10-09 -Maverick- 10-09 ForrestX 24-09 Swetsenegger 24-09 E.T. Vervolg van FOK!kers stoppen met roken deel 3
Deze keer graag serieuze reactie en geen geslowchat van mensen die toch blijven roken en dit even moeten te pas en onpas melden!
Onze motivatie was niet genoeg aanwezig.
Ik verwacht op korte termijn wel voldoende motivatie te hebben. Als dat zo is lezen jullie die wel in diverse andere topics
Ik ben nu drie maanden gestopt, 10 kg zwaarder, maar die gaan er wel weer af! Ik wist dat het kon gebeuren dus heb ik mezelf 3 maanden tijd gegeven. En ik ben echt niet meer gaan eten, maar nicotine breekt vet af voor het de kans krijgt door je bloed te worden opgenomen. Ook je schildklier kan anders gaan reageren, zoals de mijne...
Plan van aanpak: meer sporten, meer bewegen, anders eten!
Elo, ik weet dat jij graag schaatst, doe je dat nog? kan je lekker afreageren.
Ben je sjaggie, ga lekker een blokje om, ff een frisee neus halen, trap ff tegen een boom aan! En ik heb nog wel een stressballetje voor je!! Sterkte
quote:
Op donderdag 27 september 2001 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ja...we zijn zwak.
Onze motivatie was niet genoeg aanwezig.
Ik verwacht op korte termijn wel voldoende motivatie te hebben. Als dat zo is lezen jullie die wel in diverse andere topics
quote:en om elkaar te demotiveren. mes snijd aan 2 kanten
Op donderdag 27 september 2001 21:20 schreef KingShakur het volgende:[..]
![]()
En dan had je nog het voordeel elkaar te steunen en stimuleren!
quote:Hoe ik af zou moeten vallen weet ik wel... (ben al eerder 30 kilo afgevallen)
Op donderdag 27 september 2001 21:19 schreef KingShakur het volgende:
ET... dat overgewicht ofzo mag de smoes niet zijn.Ik ben nu drie maanden gestopt, 10 kg zwaarder, maar die gaan er wel weer af! Ik wist dat het kon gebeuren dus heb ik mezelf 3 maanden tijd gegeven. En ik ben echt niet meer gaan eten, maar nicotine breekt vet af voor het de kans krijgt door je bloed te worden opgenomen. Ook je schildklier kan anders gaan reageren, zoals de mijne...
Plan van aanpak: meer sporten, meer bewegen, anders eten!
Elo, ik weet dat jij graag schaatst, doe je dat nog? kan je lekker afreageren.
Ben je sjaggie, ga lekker een blokje om, ff een frisee neus halen, trap ff tegen een boom aan! En ik heb nog wel een stressballetje voor je!!Sterkte
Maar nu ging 't gewoon ff niet..Noem 't zwak of weet ik veel wat.. Maar deze poging is gewoon mislukt.
Volgende keer beter (en die komt gerust wel binnenkort)
quote:bij mij werkten rozijntjes perfect.
Op donderdag 27 september 2001 18:08 schreef E.T. het volgende:[..]
Ik zal op zoek moeten naar iets anders...
maar dat vind ik ook nog wel hoor..
quote:Ik weet alleen dat de timing met z'n tweeen samen nooit goed is. gewoon apart stoppen wanneer je gemotiveerd bent.
Op donderdag 27 september 2001 21:22 schreef E.T. het volgende:[..]
Hoe ik af zou moeten vallen weet ik wel... (ben al eerder 30 kilo afgevallen)
Hoe ik moet stoppen met roken weet ik ook wel (ben al eens eerder 1,5 jaar rook-vrij geweest)Maar nu ging 't gewoon ff niet..Noem 't zwak of weet ik veel wat.. Maar deze poging is gewoon mislukt.
Volgende keer beter (en die komt gerust wel binnenkort)
quote:AUW!!
Op zaterdag 29 september 2001 15:48 schreef -Maverick- het volgende:
* Schop!
quote:* neehee... niet schop naar jou doet.. niet durven zou..
Op zaterdag 29 september 2001 15:56 schreef Destinies_Child het volgende:[..]
AUW!!
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 29-09-2001 21:31]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |