Ik weet niet zeker of ik het moet geloven. Ik twijfel nog. Mijn vader geloofde de roddel gelijk. En jullie?
Ik heb haar live bij Jools Holland gezien, en ze ziet er heel knap uit, serieus. Geen moment ook maar gedacht dat er een vent stond te zingen.
quote:LOL
Op maandag 24 september 2001 22:11 schreef Fean_Fan het volgende:
Anastasiou? tuurlijk is dat een man!
hoe kan een vrouw nou voetballer zijn
quote:LOL
Op maandag 24 september 2001 23:39 schreef Flat© het volgende:
maar een vrouw kan toch ook voetballen
quote:Net zo als die grap van een paar weken terug dat Michael jackson in Nederland was. Lolbroeken daar bij TMF.
Op maandag 24 september 2001 21:18 schreef postinggirl het volgende:
Ze waren vanmiddag in TMF Live goed bezig, Seth en Daphne. Ze lazen in giebelige stemming een roddel voor dat..... Anastacia eigenlijk een man zou zijn. En waarempel, op een shot wat ze daarna lieten zien kwam die adamsappel wel heel erg duidelijk uit. Hij stak er gewoon echt uit. Het zou ook die zware stem verklaren. Qua gezichtstrekken (beetje grof) zou het ook wel mogelijk kunnen zijn.Ik weet niet zeker of ik het moet geloven. Ik twijfel nog. Mijn vader geloofde de roddel gelijk. En jullie?
Maar met een beetje speurwerk kan met hier toch gemakkelijk achter komen?
Verder is de rest van haar bouw ook op en top vrouwelijk (ik ken niet zoveel (lees: geen) mannen van onder de 1m60 die zo iel (voor een man dan...) gebouwd zijn! Ze is namelijk echt heel kort, heel smal en heel slank... Of zouden ze dat tegenwoordig ook aan kunnen passen?
quote:En op welk eiland ben jij de afgelopen 10 jaar geweest??
Op dinsdag 25 september 2001 10:48 schreef PokerFace het volgende:
... Of zouden ze dat tegenwoordig ook aan kunnen passen?
quote:Fokeiland.
Op dinsdag 25 september 2001 12:02 schreef Love Mae King het volgende:[..]
En op welk eiland ben jij de afgelopen 10 jaar geweest??
quote:Ik geloof absoluut dat ze transseksueel is.
Op dinsdag 25 september 2001 10:48 schreef PokerFace het volgende:
Ik heb even gekeken, maar als ze echt een man geweest zou zijn dan heeft zij echt een goeie chirurg gehad... Zover ik kon zien heeft zij een mooie taille en mooie heupen...Verder is de rest van haar bouw ook op en top vrouwelijk (ik ken niet zoveel (lees: geen) mannen van onder de 1m60 die zo iel (voor een man dan...) gebouwd zijn! Ze is namelijk echt heel kort, heel smal en heel slank... Of zouden ze dat tegenwoordig ook aan kunnen passen?
Heb ik het nou zo vaak over met vriendinnen. Mannen VALLEN stiekum gewoon op mannen, en op vrouwen die op mannen lijken. En daaraan wordt de schoonheid van echte vrouwen gemeten. Hoe meer een vrouw op een kerel lijkt, hoe mooier ze gevonden wordt. Wed dat veel van jullie Kelly ook een lekker wijf vonden totdat jullie erachter kwamen dat ze een jongetje was. Hierboven roept er een dat ze een mooie taille heeft en heupen. Man, ee HEEFT helemaal geen heupen! Ze is heel smal en slank ja. Als een kerel. De meeste vrouwen hebben toch wel wat meer welving, een zandloperfiguur oid.
Jullie zijn in het geniep allemaal nichten!
Manono kent zelf wat transseksuele dames dus weet waarover ze het heeft.
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 12:27 schreef Manono het volgende:
Mannen VALLEN stiekum gewoon op mannen, en op vrouwen die op mannen lijken.
quote:Jij weet het hè
Op dinsdag 25 september 2001 12:27 schreef Manono het volgende:
Jullie zijn in het geniep allemaal nichten!
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 12:27 schreef Manono het volgende:[..]
Mannen VALLEN stiekum gewoon op mannen, en op vrouwen die op mannen lijken. Hoe meer een vrouw op een kerel lijkt, hoe mooier ze gevonden wordt. Wed dat veel van jullie Kelly ook een lekker wijf vonden totdat jullie erachter kwamen dat ze een jongetje was.
Apekool ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |