abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1704313
Soundgarden - Louder Than Love (cd)

Van voor ze echt bekend werden. Songmateriaal is nog niet helemaal top maar wie op moddervette power chords kickt zit hier goed. En die Cornell heeft een wereldstrot natuurlijk.

Prijsnummers: Loud Love, Hands All Over.

Surfin' Afghanistan
  zaterdag 22 september 2001 @ 13:56:58 #202
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1704332
O wat leuk - Drs P

De perfecte carnavalsplaatimitatie

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1704342
01-ministry_of_sound_session-dj_tiesto_02-09-2001-1real.mp3
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 14:46:38 #204
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_1704863
Vanaf vandaag durf ik hier helemaal niets meer te draaien, en dat meen ik echt!!!
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 11:08 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Nou kijk ik regelmatig door de stortvloed aan 'wat draai je nu'-topics. En de laatste tijd lijkt dat meer een ham-topic, waarbij het de bedoeling lijkt te zijn om zoveel mogelijk posts neer te pleuren. Ik zou graag horen wat voor muziek het is, en waarom het goed/niet-goed is, waarom ik er naar zou moeten luisteren, waarom niet etc. etc.
Een onderbouwing dus. Een hint, een tipje van de sluier. Maar het schijnt niet te kunnen
Ik zit nu bijna 2 jaar op Fok!, maar ik heb nog geen enkele posting geplaatst, enkel en alleen voor de post-aantallen, Dinosaur_Sr!!!
Ik voelde mij dan ook persoonlijk nogal aangevallen, door jou posting.....

En als je nu verplicht hele verhalen bij "Wat draai je nu" moet zetten, dan ben ik bang dat ik mijn 2 jarig bestaan als Fok! member niet eens haal!!!

Het "knippen/plakken" van voorgekauwde teksten, zoals je die op div. muzieksites kunt vinden, of nabrouwelen van krant, cq tijdschrift recensies vind ik wat flauw.....
Ga ik ook echt niet doen!!!

Want niet iedereen kan dat zo goed als jij, Dinosaur_Sr!!!
Voor sommigen gaat je user-tekst namelijk wel op: "woorden schieten tekort".....

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
pi_1705239
Cd van The Beatles
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_1705290
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 14:46 schreef Calypso het volgende:
Vanaf vandaag durf ik hier helemaal niets meer te draaien, en dat meen ik echt!!!
[..]
Dat spijt mij zeer, want dat was allerminst mijn bedoeling. Integendeel.
quote:
Ik zit nu bijna 2 jaar op Fok!, maar ik heb nog geen enkele posting geplaatst, enkel en alleen voor de post-aantallen, Dinosaur_Sr!!!
Ik voelde mij dan ook persoonlijk nogal aangevallen, door jou posting.....
Ook dat was niet mijn bedoeling, want ik had/heb jou daarbij zeker niet op het oog/oor. Mijn opmerking was zeker niet generalistisch voor eenieder die hier post bedoeld. Bepaald niet
quote:
En als je nu verplicht hele verhalen bij "Wat draai je nu" moet zetten, dan ben ik bang dat ik mijn 2 jarig bestaan als Fok! member niet eens haal!!!
Verplicht is hier zeker niks. Wie iets niet wil, doet iets niet. Ik ben de laatste die daar iets over te zeggen heeft.
quote:
Het "knippen/plakken" van voorgekauwde teksten, zoals je die op div. muzieksites kunt vinden, of nabrouwelen van krant, cq tijdschrift recensies vind ik wat flauw.....
Ga ik ook echt niet doen!!!
Terecht. Ik zou het zelfs meer dan wat flauw vinden. Iemand anders napraten heeft noppes nut. Ik ben meer geïnteresseerd in de mening van de poster zelf.
quote:
Want niet iedereen kan dat zo goed als jij, Dinosaur_Sr!!!
Voor sommigen gaat je user-tekst namelijk wel op: "woorden schieten tekort".....
Ik kan dat ook niet zo goed, vind ik zelf. Maar het zou leuk zijn als degenen die dat willen, kunnen én de moeite waard vinden er een korte omschrijving bij plaatsen. Want ik ben oprecht geïnteresserd in wat mensen draaien, maar kan me nu alleen iets voorstellen bij de zaken die ik al ken. Ik zou graag via anderen meer muziek leren kennen, dat lukt niet alleen een naam en titel. Vandaar. Wie dat niet wil, kan of wat dan ook doet dat niet.
En als iemand uitbreid iets kwijtwil, kan dat gewoon in het andere topic wat ik geopend heb (en daarvoor geopend heb, zodat iedereen kwijt kan wat zij/hij wil, op haar/zijn manier).

Trouwens, "woorden schieten tekort...." was maar een stukje, vroeger hoorde daar ook "...maar zinnen zijn teveel eer" bij, maar die is gesneuveld voor John Zorn.

En zou wil je nu weer plaatje opzetten? Met of zonder omschrijving of wat dan ook?

Ik hoop dat ik mijn mening hiermee wat heb kunnen verduidelijken?

Ik speel trouwens (alweer) Motorpsycho - Vortex Surfer (van de cd Roadwork vol. 1, live in Europe 1998)

[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 22-09-2001 15:46]

pi_1705549
Hooverphonic - Vinegar & Salt

daarna

Visage - The Damned Don't Cry

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 16:24:31 #208
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_1705639
Beste Dino,

Dank je voor de uitleg!!!
Ik denk, dat de bedoeling van jouw opmerkingen nu duidelijk is, zonder dat anderen daar aanstoot aan kunnen nemen!!!

Natuurlijk is het leuk, als mensen nadere uitleg geven m.b.t. hun muziekkeuze!!!
Dat kan in dit topic, en natuurlijk ook in het speciaal daartoe door jou gemaakte topic!!!
Vrijheid blijheid, zeg ik altijd maar!!!

Harry Belafonte - Island in the Sun

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
  zaterdag 22 september 2001 @ 16:45:22 #209
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_1705791
Cake - Short Skirt, Long Jacket
Felix Da Housecat - Silver Screen Shower Scene
Groove Armada - Superstylin'
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_1705801
FatBoySlim - Talking bout my baby
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  Moderator zaterdag 22 september 2001 @ 16:46:42 #211
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1705806
Blues Brothers - Everybody needs somebody
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1705830
u2 - New York.
Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
pi_1705839
FatBoySlim - Star69
pi_1705891
FatBoySlim - Sunset
pi_1705961
FatBoySlim - Love Life
pi_1706104
Leningrad Cowboys - Happy Being Miserable
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_1706181
Iets van Within Temptation
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
  zaterdag 22 september 2001 @ 18:19:24 #218
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1706504
Tangerine Dream - Journey through a burning brain

Duitse krautrock, psychedelische ambient rock met erg veel space geluiden.

relaaaaaaaaaaaaaaxed

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1706513
FatBoySlim - Weapon Of Choice
pi_1706542
Stroke 9 - I Wish I Had
  zaterdag 22 september 2001 @ 18:50:58 #221
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1706715
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 01:08 schreef Purno het volgende:
The Jayhawks - Hollywood Town Hall (cd)
Ik doe mee!

Omschrijving: country-rock met hemelse tweestemmige zang en Neil Young-achtig gitaarspel

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zaterdag 22 september 2001 @ 19:19:42 #222
10188 links234
pi_1706903
Steely Dan - Pretzel Logic.

Relaxte jazzrockfusionshit. Hoog ouwelullengehalte, maar wel lekker.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  zaterdag 22 september 2001 @ 20:09:34 #223
10188 links234
pi_1707268
Lemonheads - It's a shame about Ray.
  zaterdag 22 september 2001 @ 20:31:11 #224
10188 links234
pi_1707481
ZZ Top - Fandango

Heard it on the X

zaterdag 22 september 2001 @ 20:33:53 #225
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1707497
Mary J Blige - Family Affair
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')