Mexico was geweldig. Wel vreeeeeselijk heet, maar we zijn heerlijk uitgerust (en dat hadden we nodig ook)
Cultuur wezen snuiven in Coba en Tulum en verder verassend weinig 'gedaan'. Beetje luieren, beetje shoppen..
Beetje CNN volgen over het nieuws..
Opvallend trouwens dat de amerikanen in het hotel absoluut niet in paniek waren, ze waren er zelfs uitermate gelaten onder.
Een dag extra gekregen van de vliegmaatschappij wegen technische storing aan het vliegtuig (kregen we gelukkig nog te horen voordat we uitgechecked waren: Onze host belde.. "pak je zwemspullen maar weer uit je koffer, morgen gaan jullie pas naar huis")
Maar vooral heeerlijk gehad.
en nu even kijken of ik dat foto's uploaden en op fok plaatsen ook onder de knie heb..
Deze drie dus van Tulum, het enige maya-erfgoed dat aan de kust ligt en errug mooi om te zien!
Tja, die caraibische zonsondergangen blijven vreselijk mooi!
-edit- dat met die foto's ging dus nog niet helemaal goed..en nog een edit: sorry voor 't opfokken van de lay-out.. moet dus nog ff de afmetingen van de foto's bijwerken..
En lekker dat jullie gewoon goed uitgerust zijn!
Ik ga vrijdag uitrusten in Luxemburg, hele dag lezingen aanhoren over Europese statistieken!
En ook nog 2 dagen rondrennen door Luxemburg. Heb er toch best wel zin in!
quote:Ja, gek he.. jij hebt alle digitale foto's gemaakt!! Ik had 't 'gewone' toestelletje tot mijn beschikking..
Op woensdag 19 september 2001 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:Ik sta er nerrugus op
zal morgen als de gewone foto's klaar zijn even kijken of jij erop staat.. ff scannen... (en uploaden enzo kan ik nu zelf , scannen ook wel trouwens..)
*sught*, het is daar zo mooi.
quote:Hebben ze daar ook Maya steden dan
Op donderdag 20 september 2001 16:50 schreef MeneerTim het volgende:
Lijkt op Tenerife.
quote:Ja en veel Mexicanen.
Op donderdag 20 september 2001 17:06 schreef E.T. het volgende:[..]
Hebben ze daar ook Maya steden dan
![]()
Gaucamole he, is toch ook mexicaans? Daarvan veel gegeten? . Lekker...mexicaans voedsel...
quote:Yep.. bij de nacho-chips...
Op donderdag 20 september 2001 20:59 schreef ~Anja~ het volgende:
LeukGaucamole he, is toch ook mexicaans? Daarvan veel gegeten?
. Lekker...mexicaans voedsel...
die bruine-bonen-derrie bij het ontbijt heb ik maar overgeslagen....
quote:DuchessX ook!
Op donderdag 20 september 2001 10:52 schreef spookvrouw het volgende:
* spookvrouw krijgt heimwee, wij hebben daar ook gestaan bij Tulum.*sught*, het is daar zo mooi.
Tulum rules!
En natuurlijk gelijk een héél dik Mexicaans kookboek gekocht!
Mjam!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |