Nieuwe foto's zijn natuurlijk welkom!!!
Nog een foto van de WTC
1
2
Wetseal writes: Art, I am a fire fighter and a paramedic, I was at the fire this picture was taken at. In the middle of the picture is a window and behind that window was a bed. This bed is where the man was found. Look at the black figure in the middle, it is the ghost of the dead man. Also if you look you can see other ghosts or demons in this picture. I have looked at this with lots of other people. This picture hangs in the fire station at a local fire station in Texas.
en check ff deze link:
http://www.ghoststudy.com/monthly/may01/fire.html
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 19-09-2001 15:58]
Maarr...
Nu geloof ik best dat je geesten zou kunnen fotograferen, maar ik denk dat je ook wel in je achterhoofd moet houden, dat mensen in het algemeen bij zo'n grote ramp zich toch wel anders gedragen. De mensen hier bijv. op het forum.
Kijk maar, mensen gaan maar al te graag af op Nostradamus hoaxen, zoeken verklaringen in numerologie, zien dingen in webdings/wingdings, en tenslotte zien ze dingen in filmframes of foto's.
Nou in een paar van bovenstaande foto's zie je inderdaad ook heel duidelijk wat rare dingen; maar zijn dat frames van filmpjes? Van die bovenste weet ik bijv. dat het een frame is uit een CNN filmpje.
Wat ik daar mee bedoel te zeggen is als je een filmpje maakt van wolken, zit er vast ook wel een frame waarbij je iets ziet wat op iets duisters lijkt.
Is lastig te zeggen, dit gaat meer over identificeerbare silhouetten in een chaotische omgeving.
Dan heb je de behoefte om orde te scheppen en ga je dus vormen identificeren.
Of dit geen willekeurige silhouetten zijn weet ik niet, het lijkt me erg onwaarschijnlijk. De verklaring dat mensen gewoon hun fantasie een beetje te veel laten draaien klinkt voor mij wat aannemelijker.
(IMHO)
Bij de rest wel trouwens, wel apart
Adrian Mccurry in Lineville, Alabama submits: "This is a photo that was taken many years ago. If fact before color prints were common use. So the date in unknown. The story behind this photo is this. A young woman and her mother were leaving home for a few days. There was a bad storm coming in and they wanted to get on the road before the roads became wet with rain. The young lady asked her mother to pull to the side of the highway so she could take a picture of the town they had left. When she looked at the storm clouds she saw a Twister about to hit her home and town. Being scared and wanting to get away from the funnel cloud she snapped the photo and then got back in the car. After all was over with her town didn't have a touchdown of the Twister and the people had no damage whatsoever. When she had the film processed she saw this figure dressed in a white robe . I got this photo from one of my best friends. She carries this photo in her Bible all the time. (10/25/99)
quote:
This photo was on the front page of a newspaper in Prince George, BC from around 1985. I still have the original page with the date. Tell me whether or not you can see a face in the fire, Is that a ghost or the devil or what?
[Dit bericht is gewijzigd door l_Charlize_l op 19-09-2001 17:35]
Deze foto's zijn door ordinairy people gemaakt en opgestuurd, het is aan jullie om te beslissen of ze echt zijn of niet.
quote:Uhm ik heb vlgs mij niet zo beperkt gereageerd?
Op woensdag 19 september 2001 17:47 schreef l_Charlize_l het volgende:
Voordat ik weer de reacties over me heen krijg van "ja hoor en jij gelooft dat dit echt is? pfff", ga ik niet claimen dat ze echt zijn.
quote:oh dit was ook niet tegen jou bedoeld hoor
Op woensdag 19 september 2001 18:18 schreef STING het volgende:[..]
Uhm ik heb vlgs mij niet zo beperkt gereageerd?
quote:Gatver die laatste is echt eng
Op woensdag 19 september 2001 17:37 schreef STING het volgende:
wow vooral die laatste is erg duidelijk
die daarvoor zijn beetje vaag
quote:ja idd, ik vroeg dat.
Op woensdag 19 september 2001 17:47 schreef l_Charlize_l het volgende:
Voordat ik weer de reacties over me heen krijg van "ja hoor en jij gelooft dat dit echt is? pfff", ga ik niet claimen dat ze echt zijn. Er werd in het WTC-topic gevraagd of iemand soortgelijke foto's (bij rampen/natuurverschijnselen) kon vinden. Dit heb ik gedaan. Deze foto's heb ik van een gerenomeerde ghostwebsite gehaald: www.artbell.comDeze foto's zijn door ordinairy people gemaakt en opgestuurd, het is aan jullie om te beslissen of ze echt zijn of niet.
een solse gat meeting deel 2, 'solse gat revisited' zogezegd. wie gaat mee?
quote:Die moet ook haast wel nep zijn. Je kunt een schaduw in een wolk krijgen, maar dan heb je niet van die puntjes waar z'n tanden zitten.
Op woensdag 19 september 2001 22:04 schreef Meneer_Aart het volgende:
Gatver die laatste is echt eng
Hmm alsof de duivel daarmee zou zitten bedenk ik nu
quote:Ja bij die laatste heb ik ook zo mn twijfels hoor, maar het blijft een griezel!!
Op donderdag 20 september 2001 19:18 schreef speknek het volgende:[..]
Die moet ook haast wel nep zijn. Je kunt een schaduw in een wolk krijgen, maar dan heb je niet van die puntjes waar z'n tanden zitten.
Hmm alsof de duivel daarmee zou zitten bedenk ik nu
quote:uhm...wat is het Solse gat?
Op donderdag 20 september 2001 19:15 schreef iteejer het volgende:
kunnen we bv niet een keer een soort experiment houden, bv in het solse gat (een tamelijk spiritueel beladen plek) een fikkie stoken, en dan proberen gezichten in de rook te creeeren en fotograveren?een solse gat meeting deel 2, 'solse gat revisited' zogezegd. wie gaat mee?
quote:solse gat, het begin:
Op donderdag 20 september 2001 19:35 schreef l_Charlize_l het volgende:[..]
uhm...wat is het Solse gat?
solse gat, na afloop:
Solse gat overlevenden : meldingsplicht
solse gat, de foto's:
Foto's Solse Gat nacht 21/22 july 2001- deel 1
sosle gat is een kuil in een bos, waaromheen allerlei legenden hangen. de meest bekende is die van een klooster, waarvan de monikken de duivel gingen aanbidden. dat vond god niet erg geslaagd, en heeft het klooster doen verzwelgen, tijdens een nacht met een vreselijk onweer en regenbuien.
sindsdien proberen de geesten van de monikken uit het gat omhoog te kruipen, en kun je ze voelen als je er loopt.
het is idd een spooky plek
ik kwam er al jaren, vooral snachts. heb er zelfs een keer gepit. tijdens die meeting bleek weer een keer dat ook anderen hier iets voelen, dat het dus niet alleen maar mijn zompige brein is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |