* Tackleberry heeft er echt zin in!
quote:Ik heb het geluk dat een ex-buurman van me kaartjes had
Op maandag 17 september 2001 20:57 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik wil gaan voor My VitriolMaar tis wel errug veel geld...
Ik hoorde trouwens pas geleden (afgelopen weekend) dat My Vitriol in het voorprogramma staat... Ben ik helemaal tevreden over!
*heb ook zin in voorprogramma*
quote:Van mij
Op maandag 17 september 2001 20:59 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Ik hoorde trouwens pas geleden (afgelopen weekend) dat My Vitriol in het voorprogramma staat...
quote:nope.. ga me mentaal voorbereiden op LIVE..
Op maandag 17 september 2001 21:02 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Van mij
quote:*graaft in geheugen*
Op maandag 17 september 2001 21:02 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Van mij
o ja!
Thanx nog daarvoor
Dat My Vitriol in het voorprogramma zit is leuk meegenomen.
quote:Hu?!!? Hoe dat zo!?!? Waarom?
Op vrijdag 21 september 2001 22:25 schreef Revol het volgende:
Concert is afgelast![]()
![]()
![]()
-Edit-
Weet het al, volgens officiele site gaan ze de studio in om een Greatest Hits cd te maken... Wat een kutsmoes...
MANIC STREET PREACHERS CANCEL EUROPEAN TOUR DATES
The Manics have unfortunately cancelled their forthcoming European tour. The band have gone straight back into the studio to start work on new material which will be on the greatest hits record for release next year. They would like to apologise to all their fans and hope to see them all next year.
http://www.manicstreetpreachers.com/manics/news/latest.php#item0
Dus ook geen vervangende datum voorlopig...
quote:Das mooi kut zeg
Op zaterdag 22 september 2001 01:02 schreef Tackleberry het volgende:
WAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
![]()
![]()
*meeleeft* *troostknuf geeft*
quote:Ook altijd leuk, mogen de echte fans een greatest hits-cd kopen met nummers die iedereen allang heeft, voor één of twéé nieuwe tracks...
The Manics have unfortunately cancelled their forthcoming European tour. The band have gone straight back into the studio to start work on new material which will be on the greatest hits record for release next year
quote:Ja idd, vind ze ineens ook een stuk minder oke! Ben echt pissig!!!
Op zaterdag 22 september 2001 10:55 schreef Zanderrr het volgende:Ook altijd leuk, mogen de echte fans een greatest hits-cd kopen met nummers die iedereen allang heeft, voor één of twéé nieuwe tracks...
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te touren. Als ze nou een hele nieuwe cd zouden gaan maken kan ik me er wel iets bij voorstellen. Maar om een complete Europese tour af te zeggen voor een Greatist Hits cd..
quote:
Concert Manic Streat Preachers afgelastHet concert dat Manic Street Preachers op zondag 7 oktober aanstaande zou geven tijdens de MTV 5 Night Stand in de Heineken Music Hall te Amsterdam is afgelast. De band gaat onmiddelijk terug naar de studio om te werken aan hun greatest hits-album dat volgend jaar verschijnt en daarom is de gehele Europese tournee afgezegd. Er komt geen vervangende datum en reeds gekochte kaarten kunnen vanaf dinsdag 25 september aanstaande tot en met uiterlijk zaterdag 20 oktober worden ingeleverd bij de voorverkoopadressen.
quote:mag ik dat even onderstrepen
Op maandag 24 september 2001 21:38 schreef calvobbes het volgende:
Van de Mojo site:
[..]
quote:Oke vooruit, doe ik ook nog effe mee
Op maandag 24 september 2001 21:46 schreef Tackleberry het volgende:[..]
mag ik dat even onderstrepen
![]()
![]()
![]()
Ze worden klantvriendelijk daar in Delft!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |