abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2001 @ 10:36:27 #1
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_1616861
Okeej mensen...
Ik heb al eerder gepost.. ik heb zo het gevoel dat gisteren de geschiedenisboeken in zal gaan als dag 1 van WOIII, hoe verschrikkelijk ik dit ook zou vinden... dit is wat mijn instinct me zegt.... misschien mensen die hier met hetzelfde gevoel zitten, die hier hun scenario's uit willen schrijven?

1)amerika wordt aangevallen door (nog) onbekende daders, WTC wordt van de kaart geveegd en pentagon gedeeltelijk vernietigd.
2)het amerikaanse volk inclusief hun onervaren (en niet super-intelligente) president schreeuwt om vergelding
3)verdachte nummer 1: bin laden
4)raket aanvallen in het midden oosten... landen maken gebruik van de verwarring en wijzen met de beschuldigende vinger naar de vs
>>> hypothese begint hier
5)amerika vindt de vermoedelijke verblijfplaats van bin laden...
6)daders nog steeds niet positief geidentificeerd
7)amerika lanceert tegen bin laden en verwoest een gedeelte van afghanistan
8)afghanistan retalieert en lanceert tegen de vs
9)de vs roept de hulp in van verenigd europa en rusland
10)oorlog tussen het verenigde westen(+voormalig oostblok) en de islamitische gebieden... (die weinig andere keus hebben dan zich achter afghanistan te scharen)

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  woensdag 12 september 2001 @ 10:38:24 #2
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1616875
Nee, de VS speurt nu naar de dader, en de verblijfplaats. Dreigt het land aan te vallenb als de daders niet worden uitgeleverd.

Geen WO3

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  woensdag 12 september 2001 @ 10:40:17 #3
12505 deGVR
pi_1616888
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:38 schreef links234 het volgende:
Nee, de VS speurt nu naar de dader, en de verblijfplaats. Dreigt het land aan te vallenb als de daders niet worden uitgeleverd.

Geen WO3

je spreekt jezelf hier al tegen...
als men er dus achter komt dat bin laden het gedaan heeft, wordt afghanistan aangevallen omdat ze hem herbergt hebben (dit hebben meerdere us officials al meerdere malen duidelijk gemaakt) denk je dat afghanistan dat niet zal retalieren?
  woensdag 12 september 2001 @ 10:40:32 #4
13973 ranja
image means nothing
pi_1616890
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:36 schreef deGVR het volgende:
4)raket aanvallen in het midden oosten... landen maken gebruik van de verwarring en wijzen met de beschuldigende vinger naar de vs
Dit is al achterhaald aangezien het zeker is dat niet de VS hier achter zit maar de afghaanse oppositie, als vergelding voor het aanvallen van 1 van hun kopstukken.

Ik geloof niet direct in een WO3 tenzij Bush verkeerde dingen gaat doen.

pi_1616899
quote:
Geen WO3
psies... en zoals jij het nu dus schetst komt dat op precies hetzelfde neer...
Call me a fuck-up, fucked-up or whatever... At least I'm honest...
Non-smoker since september 24th 2001/08:00 hrs
The Kenny Translator
  woensdag 12 september 2001 @ 10:42:18 #6
15651 HeindeKort
Is solidair met de Amerikanen
pi_1616903
Hmmm, ik weet het niet.

Wat ik bv wel zie gebeuren is het volgende:

Osame Bin Laden wordt als schuldige aangewezen. De VS bombardeerd Afghanistan. Het Midden-Oosten is in rep en roer (suppoort Bin Laden). Aanslagen op meerdere VS-punten in MO. Israel onder vuur door aanslagen. Israel slaat keihard terug met groot materieel richting de Palestijnen. Bin Laden (of zijn aanhangers) roepen op tot Jihad tegen het Westen. Aanslagen in de VS, UK, Frankrijk en Duitsland. De VS, GB en Israel vallen doelen in MO aan. Oorlogsverklaringen van Libanon, Irak, Iran en Afghanistan richting VS, Frankrijk, Israel GB en Duitsland. Oorlogsverklaring richting NAVO-landen betekent automatisch inmenging complete NAVO.
NAVO+Israel in staat van oorlog met Afghanistan, Syrie, Iran, Irak+Libanon.

And so it begins......

Osama Bin Laden is een varken
  woensdag 12 september 2001 @ 10:44:25 #7
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_1616919
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:42 schreef HeindeKort het volgende:
Hmmm, ik weet het niet.

Osame Bin Laden wordt als schuldige aangewezen. De VS bombardeerd Afghanistan. Het Midden-Oosten is in rep en roer (suppoort Bin Laden). Aanslagen op meerdere VS-punten in MO. Israel onder vuur door aanslagen. Israel slaat keihard terug met groot materieel richting de Palestijnen. Bin Laden (of zijn aanhangers) roepen op tot Jihad tegen het Westen. Aanslagen in de VS, UK, Frankrijk en Duitsland. De VS, GB en Israel vallen doelen in MO aan. Oorlogsverklaringen van Libanon, Irak, Iran en Afghanistan richting VS, Frankrijk, Israel GB en Duitsland. Oorlogsverklaring richting NAVO-landen betekent automatisch inmenging complete NAVO.

And so it begins......

kwil niet lullig doen hoor maar dit is toch echt wel een reele optie!

dem

pi_1616924
quote:
7)amerika lanceert tegen bin laden en verwoest een gedeelte van afghanistan
8)afghanistan retalieert en lanceert tegen de vs
9)de vs roept de hulp in van verenigd europa en rusland
10)oorlog tussen het verenigde westen(+voormalig oostblok) en de islamitische gebieden... (die weinig andere keus hebben dan zich achter afghanistan te scharen)
-Er is in Afghanistan niets te verwoesten. Alles daar is al stuk, na 20 jaar oorlog tegen Russen en tegen elkaar.
-Wat gaan die Afghanen lanceren tegen de VS ? Behalve meer verkeersvliegtuigen dan.

Het enige dat de VS denk ik kunnen doen is een lokale, anti-Taliban leider een enorme hoeveelheid wapens en steun geven om de Taliban eruit te schoppen. Hetzelfde kan je doen in Sudan. De vraag is alleen of over 10 jaar je huidige bondgenoot niet je nieuwe aartsvijand is.

woensdag 12 september 2001 @ 10:45:53 #9
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1616925
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:42 schreef HeindeKort het volgende:
Hmmm, ik weet het niet.

And so it begins......

Och...
Als ze het maar goed afmaken.
  woensdag 12 september 2001 @ 10:48:35 #10
12505 deGVR
pi_1616948
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:45 schreef CeeJee het volgende:

[..]

-Er is in Afghanistan niets te verwoesten. Alles daar is al stuk, na 20 jaar oorlog tegen Russen en tegen elkaar.
-Wat gaan die Afghanen lanceren tegen de VS ? Behalve meer verkeersvliegtuigen dan.

ten eerste.. er is genoeg te verwoesten in afghanistan.. wat dacht je van levens???

ten tweede.. vergis je niet.. ze hebben daar genoeg atoom en biologische wapens achter de hand...
en natuurlijk hebben ze genoeg extremisten in het westen zitten die ze kunnen bereiken en die per direct klaar staan om zichzelf op te offeren ten behoeve van vernietiging van de grote satan (de vs)

woensdag 12 september 2001 @ 10:50:35 #11
12505 deGVR
pi_1616961
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:45 schreef nipeng het volgende:

[..]

Och...
Als ze het maar goed afmaken.

foute opmerking...

vergeet ook niet dat nederland ook onderdeel van het westen is he?
en dat rotterdam als toeganspoort tot europa heel snel een doel zou zijn, mocht het midden-oosten besluiten europa aan te vallen...
om maar neit te spreken van alle nederlandse soldaten die mee zouden moeten vechten...

hiermee wil ik overigens niet zeggen dat eventuele nederlandse leven zwaarder tellen dan de reeds verloren amerikaanse levens

pi_1616965
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:48 schreef deGVR het volgende:

[..]

ten tweede.. vergis je niet.. ze hebben daar genoeg atoom en biologische wapens achter de hand...
en natuurlijk hebben ze genoeg extremisten in het westen zitten die ze kunnen bereiken en die per direct klaar staan om zichzelf op te offeren ten behoeve van vernietiging van de grote satan (de vs)

Afghanistan???
  woensdag 12 september 2001 @ 10:52:34 #13
12505 deGVR
pi_1616979
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:51 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Afghanistan???

ja afhanistan... en in het bijzonder de bin laden groep...
pi_1617010
Als Bin Laden een atoombom had was die gisteren gebruikt. Biologische wapens zijn in theorie verschrikkelijk effectief maar in de praktijk moeilijk te gebruiken.
  woensdag 12 september 2001 @ 10:57:09 #15
14599 Djek_D
Wijze in het Oosten
pi_1617023
En wat gaat China doen? Met de 'goeien' of met de 'kwaaien'?
Hangzhou de gekste!
  woensdag 12 september 2001 @ 10:58:33 #16
14599 Djek_D
Wijze in het Oosten
pi_1617035
en india? die hebben toch ook atoomwapens en meer
Hangzhou de gekste!
  woensdag 12 september 2001 @ 10:59:41 #17
12505 deGVR
pi_1617043
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:56 schreef CeeJee het volgende:
Als Bin Laden een atoombom had was die gisteren gebruikt. Biologische wapens zijn in theorie verschrikkelijk effectief maar in de praktijk moeilijk te gebruiken.
ben ik niet met je eens...
een atoombom had makkelijk te herleiden geweest (je kan tenslotte bepalen van waar hij gelanceert moet zijn)
dus een atoombom zou bewaard worden, op z'n minst tot het moment dat hij zich niet meer kan verschuilen als dader...

en biologische wapens zijn inderdaad moeilijk te gebruiken... maar alleen als ze nog neit over de grens zijn.
wie zegt dat er nog geen islamitische extremisten in amerika of europa aanwezig zijn met een paar buisjes lassa of ebola ofzo?

normaal ben ik niet zo'n doemdenker maar dit soort dingen... pfff...

woensdag 12 september 2001 @ 11:01:21 #18
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_1617054
quote:
De vraag is alleen of over 10 jaar je huidige bondgenoot niet je nieuwe aartsvijand is.
The enemy of my enemy is my friend.

Waar hebben we dat eerder gezien?

People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
  woensdag 12 september 2001 @ 11:01:35 #19
12505 deGVR
pi_1617055
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:57 schreef Djek_D het volgende:
En wat gaat China doen? Met de 'goeien' of met de 'kwaaien'?
china... da's een lastige...
china is heel erg geheim, dus is er eigelijk neimand die ook maar enig idee heeft wat zij qua militaire macht achter de hand houden, maar waarschijnlijk aardig wat...
ik denk dat ze zich er voorlopig in ieder geval zo lang mogelijk buiten houden...

india heb ik geen idee van eigelijk.. ik wist niet dat hun ook maar iets van militaire macht hadden...

pi_1617056
Zolang de heren en dames uit Pakistan zich erbuiten laten, valt het denk ik wel mee.

Ik geloof dat USA Bin Laden een kopje kleiner mag maken, en dat het Midden Oosten daar helemaal geen probleem (meer) mee heeft.

Ik denk eigenlijk dat deze hele zaak tot een de-escalatie leidt, omdat de gematigde krachten binnen het Midden-Oosten aan kracht zullen winnen.
Of is de wens de vader van mijn gedachte?

(*hoopt, want vindt dit toch wel mateloos eng*)

woensdag 12 september 2001 @ 11:01:50 #21
15651 HeindeKort
pi_1617057
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:52 schreef deGVR het volgende:

[..]

ja afhanistan... en in het bijzonder de bin laden groep...

Bin Laden/Afganistan hebben GEEN A-bommen.

Eventueel zouden ze wel aan chemische en/of biologische wapens kunnen komen. Ook erg verwoestend....zo niet erger (de biologische)

Figuren als Bin Laden zijn gek genoeg om allesverwoestende virussen los te laten op de wereld. Ze denken toch dat ze God/Allah aan hun kant hebben.....

woensdag 12 september 2001 @ 11:02:01 #22
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1617061
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:50 schreef deGVR het volgende:

[..]

foute opmerking...

vergeet ook niet dat nederland ook onderdeel van het westen is he?
en dat rotterdam als toeganspoort tot europa heel snel een doel zou zijn, mocht het midden-oosten besluiten europa aan te vallen...
om maar neit te spreken van alle nederlandse soldaten die mee zouden moeten vechten...

hiermee wil ik overigens niet zeggen dat eventuele nederlandse leven zwaarder tellen dan de reeds verloren amerikaanse levens

Mijn opmerking was gedeeltelijk sarcastisch.
Maar als ze (US) beginnen moeten ze het goed afmaken en ook netjes de hoekjes vegen.
En dat meen ik.
pi_1617062
Dit is het begin van het einde.
  woensdag 12 september 2001 @ 11:05:35 #24
15651 HeindeKort
pi_1617080
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:59 schreef deGVR het volgende:

[..]

ben ik niet met je eens...
een atoombom had makkelijk te herleiden geweest (je kan tenslotte bepalen van waar hij gelanceert moet zijn)
dus een atoombom zou bewaard worden, op z'n minst tot het moment dat hij zich niet meer kan verschuilen als dader...

Een A-bom op ballistische raket heeft geen enkele terroristsche organisatie. Slechts een paar natie's hebben kernrakketen die zo'n beetje de hele wereld kunnen bereiken:
-de VS
-Rusland
-Frankrijk
-China
-GB

Pakistan en India beschikken over A-bommen, maar niet over raketten die de halve wereld rond kunnen vliegen

Als er een A-bom gebruikt zou moeten worden, dan zou hij dus OF in een vliegtuig moeten komen, OF ter plekke tot ontploffing gebracht moeten worden.

woensdag 12 september 2001 @ 11:05:42 #25
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1617082
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Zolang de heren en dames uit Pakistan zich erbuiten laten, valt het denk ik wel mee.

Ik geloof dat USA Bin Laden een kopje kleiner mag maken, en dat het Midden Oosten daar helemaal geen probleem (meer) mee heeft.

Ik denk eigenlijk dat deze hele zaak tot een de-escalatie leidt, omdat de gematigde krachten binnen het Midden-Oosten aan kracht zullen winnen.
Of is de wens de vader van mijn gedachte?

(*hoopt, want vindt dit toch wel mateloos eng*)

Ik hoop het.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')