Edit: Ik heb de originele tekst weer gevonden:
Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.
Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.
Vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen leesbaar te houden.
quote:bij mij niet, maar dat heeft een reden
Op dinsdag 11 september 2001 13:10 schreef StephanL het volgende:
geluid werkt nu bij mij, was een stom foutje
quote:jawel...maar waar zal ik die dan insteken....
Op dinsdag 11 september 2001 13:13 schreef Cynix ® het volgende:
Kun je niet stiekum een hoofdtelefoon gebruiken?
heb hier geen zin meer in, straks 1 college volgen en dan naar huis, ga daar wel verder met school opdrachten.
heb ik tenminste geluid
quote:ja erg bedankt Harry,
Op dinsdag 11 september 2001 13:19 schreef misterDre het volgende:
Dankje Harry voor dat verslag (tussen D & K)was een mooi gesprek maar kon het niet bijbenen...ben hier niet zo goed in
keep up the good work
Plichten
De captain van een team heeft verschillende rechten en plichten. Zo wijst hij aan wie van zijn team een individuele opdracht namens dat team moet doen. Hij beheert de rantsoenen aan de arme kant en hij neemt de opdrachten van Big Brother in ontvangst. Ook zit hij de teamvergaderingen voor. In die vergaderingen nemen de teams beslissingen over de besteding van het budget, het uitvoeren van een opdracht of het opstellen van een team. In principe worden die besluiten bij meerderheid van stemmen genomen. Als er geen meerderheid is, is de stem van de captain doorslaggevend.
De captains kunnen hun posities op twee manieren verliezen. Zij kunnen tijdens de nominaties gewoon worden genomineerd en vervolgens worden weggestemd. Als de teamleden vinden dat hun captain niet goed genoeg functioneert, kunnen ze een zogenoemde ‘motie van uitdaging’ indienen. Als deze wordt aangenomen, verliest de captain zijn functie.
© 2001 | Gebruiksvoorwaarden | Help
Endemol Interactive | Uitzendschema | Colofon |
Vergis ik me nou, of is dit de zoon van Sammy Davis junior? Dus Sammy Davis jr jr.
GJ is ook expert gebouwenopblazen????
(' je krijgt echt niet zo'n stofwolk van 5km hoor' )
TOPPIE! (kutwoord)
quote:Wellicht de zoon van Donald Jones, en oudere broer van John?
Op woensdag 12 september 2001 11:04 schreef Cynix ® het volgende:Vergis ik me nou, of is dit de zoon van Sammy Davis junior? Dus Sammy Davis jr jr.
[Dit bericht is gewijzigd door REC op 13-09-2001 05:29]
quote:Dit geloof je toch niet?????!!!!!!! Ik weet dat ze Andries om de tuin probeert te leiden, maar dit gaat wel erg ver!!
Kelly : Ik ben mijn pil kwijt. Als ik hem niet vind raak ik zwanger.
Ook Buswatcher weer bedankt voor de zeer gedetailleerde verslagen!
Trouwens ook de anderen. Een los stukje of een paar zinnen is vaak ook al mooi meegenomen om iig weer even op de hoogte te raken van de gebeurtenissen aldaar.
quote:Ik zag je opmerking nu pas : graag gedaan.
Op dinsdag 11 september 2001 13:19 schreef misterDre het volgende:
Dankje Harry voor dat verslag (tussen D & K)was een mooi gesprek maar kon het niet bijbenen...ben hier niet zo goed in
Ook Kirk Olson, die ik vooral van het Bus1-forum ken, van harte welkom in het BB3-forum!
Maar natuurlijk ook de andere nieuwelingen op het BB3-forum, waarvan ik er elke dag wel 1 of 2 tegenkom.
quote:Harry, TOPverslag over Kelly en Andries!!
Op donderdag 13 september 2001 12:48 schreef Harry het volgende:
Dit mocht hier niet missen !
Tx.
quote:Ik denk ook dat Kelly een pion is van BB! Ik hoop ook dat ze snel uit het huis verdwijnt, want op echte acteurs zit ik niet te wachten.
Op donderdag 13 september 2001 14:54 schreef marky het volgende:
Wel opvallend op de dag van de laatste BB.b.T.B. verteld Kelly het aan Andries. Waarschijnlijk in opdracht van de redaktie. Die heeft beide ouders uitgenodigd voor de uitzending van vanavond.
quote:wat denk je?
Op donderdag 13 september 2001 13:57 schreef berney het volgende:
blaatblaat
Wat heeft ze nu te verliezen
quote:De echte oude rotten zijn natuurlijk uit de BB1 tijd
Op donderdag 13 september 2001 15:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil graag Prediker van harte welkom heten! Ook zo'n ouwe rot van BB2, die nu vandaag hier zijn eerste post in het BB3-forum plaatste. Welkom! [afbeelding]Ook Kirk Olson, die ik vooral van het Bus1-forum ken, van harte welkom in het BB3-forum! [afbeelding]
Maar natuurlijk ook de andere nieuwelingen op het BB3-forum, waarvan ik er elke dag wel 1 of 2 tegenkom. [afbeelding]
quote:Alle eer hier voor Yo, een collega-streamer.
Op donderdag 13 september 2001 15:13 schreef Eightball het volgende:[..]
Harry, TOPverslag over Kelly en Andries!!
Tx.
Harry
quote:Ik zal ut nie meer doen Barb
Op donderdag 13 september 2001 12:20 schreef Barb het volgende:
jjanet, is er een bepaalde reden waarom jij steeds ElAlidrico schrijft? Ik lees daar steeds El AL in, de Israelische vliegtuigmaatschappij die betrokken was bij de ramp in de Bijlmer. Is dit bewust gedaan of zit er een andere gedachtengang achter? Enne ... zou je misschien gewoon Aldrico kunnen schrijven alsjeblieft?
Adios Aldrico! Blijf geloven in de Heer!
Wil jij misschien mijn twee posts overhevelen naar het nieuwe topic van 15 september, want daar horen ze wel? Met juiste tijd en al erbij?? Anders heb ik voor niks zitten tiepen
quote:Geeft niet, kan gebeuren. Je maakt mooie verslagen!
Op zaterdag 15 september 2001 01:07 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry Cynix, ik had niet in de gaten dat ik nog zat te posten in het topic van 14 september
quote:Overhevelen kan ik niet, alleen quoten. Eigenlijk zou je ze zelf opnieuw moeten plakken in een eigen post. Ik heb het nu zo maar gedaan, ok?
Wil jij misschien mijn twee posts overhevelen naar het nieuwe topic van 15 september, want daar horen ze wel? Met juiste tijd en al erbij?? Anders heb ik voor niks zitten tiepen
quote:Dankje
Op zaterdag 15 september 2001 01:25 schreef Cynix ® het volgende:
Geeft niet, kan gebeuren. Je maakt mooie verslagen!
quote:Ja hoor, dankjewel
Overhevelen kan ik niet, alleen quoten. Eigenlijk zou je ze zelf opnieuw moeten plakken in een eigen post. Ik heb het nu zo maar gedaan, ok?
Elizabethr succes verder
quote:Ik zit met hetzelfde probleem
Op zaterdag 15 september 2001 01:48 schreef Simba het volgende:
Nou, hier wil het niet meer,
inmiddels kanik geen beeld en geluid meer tegelijk krijgen
(lukt nog niet op andere pc)
en bovendien heb ik nu keuze tussen een lege gang
zonder geluid
en een lege huiskamer met geluid uit slaapkamer.Elizabethr succes verder
Morgen weer een dag!
quote:Dit soort opmerkingen horen dus hier!
Op maandag 17 september 2001 00:45 schreef speknek het volgende:
Nou duffe boel is het hoor. Ik ga naar bed.
Overigens ben ik al langer dan een half uur aan het kijken voor die 2,50
En ben ik de enige die geen geluid bij de breedband krijgt?
Vraag me af hoe dit ongelimiteerde drankgebruik de voorgaande BB's had kunnen opvrolijken.
quote:Ok, kan 'n keertje gebeuren.
Op maandag 17 september 2001 00:49 schreef speknek het volgende:
Entschuldigung. Ben nieuw met RLS.
Hoop dat er streamers zijn die Katie nog effe willen helpen met verslaan...
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 17-09-2001 01:24]
quote:* Cynix ® ook.
Op maandag 17 september 2001 01:23 schreef Sanne het volgende:
* Sanne moet echt naar bed
als yorin dit allemaal gaat uitzenden dan mag dianne d'r van mij wel uit, ik zie d'r andries ook nog wel pakken in een dronken bui. Ze zei vanavond al dat ze vond dat ie een lekker lichaam had.. naakt dan.
quote:Die zijn op slot. Kijk dus helemaal onderaan de lijst en dan vind je ze
Op maandag 17 september 2001 01:45 schreef schwa78 het volgende:
Waarom kan ik de streamverslagen van gisteren (16 september) niet vinden??? Worden die meteen gedeleteted als het 12 uur is ofzo? Of kijk ik weer met me neus...
quote:Misschien worden alle inwoners gewisseld (in 1 keer) ?
Op maandag 17 september 2001 01:39 schreef hoihepiet het volgende:
tjonge jonge die dianna is lekker bezig zeg... eerst ruzie maken en dan toch een potje met frenk gaan zoenen. Frenk is weg, R Kelly komt erbij en volgens mij ligt ze daar 't volgende moment mee te zoenen en wieweet wat nog meer aangezien ze maar snel de streams op de tuin hebben gezet.als yorin dit allemaal gaat uitzenden dan mag dianne d'r van mij wel uit, ik zie d'r andries ook nog wel pakken in een dronken bui. Ze zei vanavond al dat ze vond dat ie een lekker lichaam had.. naakt dan.
quote:hahahahaaaaaaaa
Op maandag 17 september 2001 02:00 schreef Katie het volgende:
Ik vind het niet raar als je straks hiervoor 2,50 per minuut moet betalen. Dat kosten die lijnen normaal toch ook?
quote:ja een verkrachting op zn rotterdams!
Op maandag 17 september 2001 02:08 schreef Knarfy het volgende:
Ligt het aan mij, of zit ik hier live naar een verkrachting te kijken, dit is toch minstens aanranding.
" we zijn hier in het almerense sexhuis BB, waar aanranding en drank misbruik schering en inslag zijn. Ontmoet 1 van de bewoners Kelly, een echte femme fatale..of moet ik zeggen Homme anaal?"
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 17-09-2001 02:15]
quote:Ik ben het volstrekt met je eens, ik begrijp niet dat big-brother niet ingegrepen heeft dit is gewoon walgelijk. Frenk heeft Diane dronken gevoerd en maakt daar misbruik van. G*dverdorie waar zijn ze nu mee bezig daar in dat huis? Je grenzen leren kennen enzo ok maar dit kan echt niet.
Op maandag 17 september 2001 02:08 schreef Knarfy het volgende:
Ligt het aan mij, of zit ik hier live naar een verkrachting te kijken, dit is toch minstens aanranding.
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 17-09-2001 02:42]
*bedankt de mensen die al die tijd de streamverslagen hebben bijgehouden en hoopt dat er nog een 1 of 2 volhouwertjes bij zitten die door willen/kunnen gaan, want het is nog niet voorbij daar denk ik zo*
*niets missen wil*
En nog maar even.........................
Bedankt voor de mooie nacht streamverslagen.
quote:Your welcome
Op maandag 17 september 2001 09:17 schreef marky het volgende:Bedankt voor de mooie nacht streamverslagen.
quote:GJ heeft het er ff met Diane over gehad....Diane heeft er spijt van dat ze Frank gezoend heeft...verder is er nog niets over gezegd...
Op maandag 17 september 2001 11:00 schreef Pjederdy het volgende:
Is er nog helemaal niet over gisteravond gesproken? Of doen ze allemaal of er niks gebeurt is, dan zal Dianne nog wel wat spannende jankmomenten ten beste gaan geven.
quote:Neu, heb alleen mms://62.250.19.111/stream2 maar die had je zelf ook al wel denk ik.
Op maandag 17 september 2001 15:30 schreef Bus watcher het volgende:
Is er eigenlijk nog een werkende breedbandstream ? Het lukt mij momenteel niet de breedbandstreams te starten en op de BB site vind ik er geen informatie over.
quote:Waar staat dit in de verslagen???? Ik kan t nietvinden......
Op maandag 17 september 2001 15:16 schreef Nyrem het volgende:
“Eerst hebben we bij het bubbelbad een heftige ruzie gehad, maar dat heb jezelf ook wel gehoord”, zegt Frank. Andries knikt begrijpend. “Daarna kwam ze het goedmaken met me in bed. Opeens zijn we aan het kussen, haar broekje ging uit en hebben we het gewoon gedaan.” Andries’ ogen worden nog groter.
quote:staat op de BB site
Op maandag 17 september 2001 15:48 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Waar staat dit in de verslagen???? Ik kan t nietvinden......
quote:Okee thanx!
Op maandag 17 september 2001 15:50 schreef Nyrem het volgende:[..]
staat op de BB site
bij *nieuws*
quote:
Voor Frank is het wel duidelijk dat Diane hem leuk vindt. "Ze vindt me wel aantrekkelijk, anders ga je niet met elkaar naar bed. Ik heb ervan genoten, het was heel intens."
Die Frenk is ziek in z'n kop... dat maakt dit wel duidleijk.. ik mag hopen dat als bb dit uitzend dat ze ook de stukken van gisteravond uitzenden.. heel intens, genoten kom op zeg..
quote:Hij bedoeld: als ze nee zegt dat 't ja is?
"Het is geen excuus dat we te veel zouden hebben gedronken. Diane verschuilt zich daarachter." Andries: "Het is zeker geen excuus die drank, maar alle emoties worden er wel door verstevigd." Frank laat Andries weten dat dronken mensen altijd de waarheid spreken.
(dit is de 1e keer dat ik kotssmileys gebruik: red)
ps. de Dow Jones herstelt zich na een val van 600 punten weer langzaam....(nu 9087.87)
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 17-09-2001 17:39]
quote:Ocharm!! Pjederdy!
Op maandag 17 september 2001 17:51 schreef Pjederdy het volgende:
Diana zingt:
17.26 Return to sender...
17.32 En dan moet je me zuster zien...
17.35 sunshine, sunshine reggae, let the good.....
17.36 als kind had ik een vriend waarmee ik alles deed ... (maja de bij?)
17.36 oooh, aaah, hmmm, oooh, aaah.(stem oefeningen).
17.38 mimimi mamama maumaumau mamama
17.40 if you look inside your hart.... (michael Jackson)
17.42 ...love it is a power..... when your hart's afraid of dieing...
17.46 kokosnoot, kokosnoot, (Corry van Gorp)
17.47 coconut, coconut....
17.47 troelala, troelala, dan moet je dikke andries zien...
17.48 twee violen en een trommel en een fluit, en andries is jarig en de vlaggen hangen uit
17.49 Een dominee, een dominee een dominee
17.50 want ik heb worstjes op mijn borstje , preitjes op mijn dijtjes..* Pjederdy gaat ff eten zonder dat gekrijs
quote:ghehe ja dan moet je idd een bikkel zijn als je dat allemaal aan mot horen en dan toch door blijft stream, knap!
Op maandag 17 september 2001 18:48 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Ocharm!! Pjederdy!
![]()
![]()
quote:Dat had ik dus ook... ik heb ook de streams zitten volgen... er was wel een moment waarop het leek alsof hij haar lag te douwen, maar dat duurde echt niet langer dan 10 seconden... ik kan me niet voorstellen dat dat een 'intense' ervaring was...
Op maandag 17 september 2001 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
In de streamverslagen werd door een 'streamer' afgevraagd of Frank en Diane het echt gedaan hadden (geneukt dus). volgens Frank is dit inderdaad het geval, las ik net op www.big-brother.nl. Ik heb het stukje maar even gepost in 'Wat niet op de streams te zien was.'
Die Frank was echt zo'n looser vannacht... wees blij dat je het niet gezien hebt...
Walgelijk mannetje die Frank om tegen de zin van een vrouw in (dronkenschap is nooit een excuus) te proberen haar tot sex te krijgen.
Snap niet dat de programmaleiding niet heeft ingegrepen.
't was wel duidelijk dat frenkieboy 'm d'r ff ingehangen had aangezien ie een keer of 3 tegen dianne zei: alsjeblieft maak 't af.
Dat was ook de reden waarom ze als de bliksem een pilletje ging slikken.
Al trekt dat me in geen 100 jaar over de streep om te gaan lappen.
*^%*^ streams ook als het niet verbetert schei ik ermee uit
quote:Nee, never, net m'n WOL abo opgezegd. En daar was de KPN vast ook niet blij mee.
Al trekt dat me in geen 100 jaar over de streep om te gaan lappen.
[image]http://buswatcher.hypermart.net/Kellydagboekkamer11september2001[/image]
Wat doe ik fout ?
quote:retorische vraag?
Op dinsdag 18 september 2001 16:45 schreef equilan het volgende:
Beetje jammer dat de streamverslagen niet zo goed lopen nog, of is het gewoon supersaai momenteel
quote:NOU nee
Op dinsdag 18 september 2001 16:51 schreef Nyrem het volgende:[..]
retorische vraag?
quote:achter het bestand ook nog even .jpg zetten. En zoals al gemeld [img] ipv [image]
Op dinsdag 18 september 2001 16:34 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb al een paar keer geprobeerd om een streamshot te plaatsen maar ik krijg steeds de code te zien i.p.v. het streamshot. Bijvoorbeeld :[image]http://buswatcher.hypermart.net/Kellydagboekkamer11september2001[/image]
Wat doe ik fout ?
quote:Het moet zoals onderstaand:
Op dinsdag 18 september 2001 16:34 schreef Bus watcher het volgende:
Wat doe ik fout ?
code:Dan zie je dus dit:[img]http://buswatcher.hypermart.net/Kellydagboekkamer11september2001.jpg[/img]
quote:
Door Pjederdy - dinsdag 18 september 2001 18:47
En Frank en Diane zijn weer aan het bekken.
quote:Je bedoelt de alarmtasjes,
Op woensdag 19 september 2001 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las iets over alarmkastjes, kan iemand me vertellen wat dat zijn?
Gaat trouwens lekker...de hele ochtend al geen streams hier...
quote:Bijna , en om het verslag even aan te vullen, Frank liep naar Diane, die op de bank zat en begon haar te kussen. Hierbij moet ik op het geluid af gaan aangezien de stream op het moment niet al te duidelijk was. Het smakte nogal, maar ik denk niet dat het met tong was. (subjectieve observatie?!)
Op dinsdag 18 september 2001 22:02 schreef Tante Bep het volgende:
Pjederdy wat bedoel je precies met bekken zoals je hier schreef in de streamverslagen?
[..]
zoenen?
quote:Dit soort opmerkingen graag hier, en niet in de streamverslagentopics. Dank u.
Op vrijdag 21 september 2001 00:03 schreef Wurmie het volgende:
Ik volg Big Brother verder niet, maar.. net tijdens het zappen zag ik de nieuwe anvoer in het huis.... Mijn vraag hierbij is...Kunnen er nog meer hersenloze niettoedoende en daarbij oninteressante mensen bijgevoegd worden???
Zet er maar eens iemand bij die het eens over iets anders heeft dan sex en / of andere onbelangrijke dingen...
Er spelen op dit moment belangrijke zaken op wereldniveau en het enige wat ik in het huis hoor zijn de onzinnige en zeker niet toe doende relatieproblemen (na een week) in het huis....
quote:Nogal...
Op vrijdag 21 september 2001 00:29 schreef fokje het volgende:
Nou nou, die Pascal is wel ontzettend bijdehand hoor.
Maar Gert-Jan z'n ware aard komt nu naar boven; hij zal de nieuwkomers wel ff vertellen hoe ze zich moeten opstellen wat het nomineren betreft. Wat een haantje opeens, bah!!
quote:Terecht.
Op vrijdag 21 september 2001 00:32 schreef CartWOman het volgende:[..]
Nogal...
Maar Gert-Jan z'n ware aard komt nu naar boven; hij zal de nieuwkomers wel ff vertellen hoe ze zich moeten opstellen wat het nomineren betreft. Wat een haantje opeens, bah!!
quote:Da's wel duidelijk, ik denk dat Andries meer de team-player zal zijn, en alleen als het nodig is z'n stem zal doen gelden.
Op vrijdag 21 september 2001 00:33 schreef fokje het volgende:[..]
Terecht.
Duidelijke stellingname is belangrijk wil je het hard spelen. En dat wil Gert-Jan.
--------------------------------------------------------------------------------
Pascal vertelt aan GJ dat er in Spanje iemand uit het huis is gezet...omdat zij/hij.? een telefoon geleend zou hebben van een bewaker en daarmee naar buiten heeft gebeld.
wie o wie ....... moet Ellen zijn
quote:Compleet plaatje nog niet, zal toch iemand ff deze 4 ff aan elkaar moeten plakken:
Op vrijdag 21 september 2001 00:00 schreef Cynix ® het volgende:
Effe off-topic:
Weet iemand nog ergens een fotootje van de huidige 8 bewoners?
.....Danielle.........Pascal..........Nancy.......
hmm, kan er voorlopig wel mee door zo, toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 21-09-2001 03:06]
quote:Ja, kan gebeuren, dan heeft de laatste camera man vergeten dat knopje in de regiekamer om te zetten.
Op vrijdag 21 september 2001 04:05 schreef Pjederdy het volgende:
Hehee,
Ze laten de streams doorlopen na twaalven !!
4.06 uur. Slaapkamer (Rijk).Verder alles rustig.
Eerste live uitzending heh
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 11:11 schreef Pjederdy het volgende:
11.12 uur (RIJK)
over Pricilla:
Pascal: Die heeft wel keiharde humor
Kelly: is ze psychisch wel normaal?
Pascal: nee, je kunt wel om d'r lachen
Nancy: ze heeft vooral goeie one-liners
...
quote:Ik ken priscella helemaal niet, maar verheug me er nu al op.
Op vrijdag 21 september 2001 11:11 schreef cos-micV in de streamverslagen het volgende:
De bewoners zijn wakker......en hebben het over Pricella....
Pascal verteld: ze is heel stil en leest veel boeken, maar als ze haar mond opendoet WHAAAAA
Ze heeft Galgenhumor.
Kelly: laat maar komen die lust ik rauw...
Volgens mij lust Kelly alles rauw!?
quote:Ben bang dat ze bij de eerste aanvaring met Priscella (die ongetwijfeld gaat komen) jankend naar de badkamer toerent.
Op vrijdag 21 september 2001 12:10 schreef Nyrem het volgende:
"
Kelly: laat maar komen die lust ik rauw...
"
Volgens mij lust Kelly alles rauw!?
[Dit bericht is gewijzigd door MarcoTC op 21-09-2001 16:33]
" Ja ik weet zeker dat yorin geen verkeerd beeld van mij schetst"
" Ik ken Paul romer.....etc etc...."
ga zo maar door
Jammer trouwens...dat we nu zo weinig uit het arme gedeelte te zien krijgen..
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 21-09-2001 21:16]
quote:Gelukkig kan ze het type gesprek niet voeren, wat GJ en Pascal nu voeren!
Op vrijdag 21 september 2001 21:03 schreef cos-micV het volgende:
En het praat alleen maar over zichzelf...
Ff kijken....er komen nog 10 nieuwe bewoners...als Kelly tot het einde blijft zitten dan moeten we dit verhaal nog 10 keer aanhoren...Jammer trouwens...dat we nu zo weinig uit het arme gedeelte te zien krijgen..
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik hoor ze schreeuwen!
yessssss de psycho komt weer!!!!!!
Diane had het erover dat ze zich bepaalde (sexuele) handelingen niet meer kan herinneren. Frank beweerd dat er verder nix gebeurt is, alleen gezoen.. de huichelaar
quote:Oh, mijn fout
Op zaterdag 22 september 2001 00:12 schreef Bus watcher het volgende:
Als ik het goed begrijp beweert Frank juist dat er wel iets gebeurd is, Diane kan dat niet geloven.
Moet BB eigenlijk niet eens ingrijpen?? Het ziet er naar uit dat Diane zich echt niet bewust is van hetgeen zich afgespeeld heeft tussen haar en Frank. Het lijkt me een behoorlijke schokkende ervaring als ze er pas na haar tijd in het BB huis achterkomt dat er dus veel meer is gebeurd dan alleen maar een zoen hier en daar en dat er dus daadwerkelijk beelden van zijn gemaakt..
quote:WAT PAST BIJ WIE:
Op zaterdag 22 september 2001 00:15 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Dan moet je toch wel ver heen zijn als je je daar niks meer van herinnert..
The main types of amnesia:
Anterograde amnesia: People who find it hard to remember ongoing events after suffering damage to the head. They do not tend to forget their childhood or who they are, but have trouble remembering day-to-day events.
Retrograde amnesia: People who find it hard to retrieve memories prior to an incident in which they suffer damage to the head. Sometimes people never remember the seconds leading up to the incident.
Korsakoff's psychosis: Memory loss caused by alcohol abuse. The person's short-term memory may be normal, but they will have severe problems recalling a simple story, lists of unrelated words, faces and complex patterns.
ik ga bij Frank voor : Korsakoff's psychosis
Diane is lastiger
mijn tip voor Diane:
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 22-09-2001 00:29]
quote:daar werd verder niet op ingegaan
Tijdens de uitzending van het bewuste voorval zei Diane na afloop, ik kan me weinig herrineren.. heb ik je echt geslagen en geschopt? Wat is haar eigen interpretatie van die avond en tot wat voor nivo is die vervormd door Frenk de volgende dag
Lekker tactisch van BB, schuif het maar op een ander om het een en ander toe te lichten..
quote:Ja hiermee valt BB zwaar door de Ethische mand!
Op zaterdag 22 september 2001 00:33 schreef Meaghan het volgende:
Diane is dus naar de dagboekkamer geweest en BB ontkent noch bevestigd evt. sexuele handelingen. Ze wordt doorverwezen naar Gert-Jan, want hij was tijdens het voorval in dezelfde kamer.Lekker tactisch van BB, schuif het maar op een ander om het een en ander toe te lichten..
volgens mij waren hun voice overs op tv duidelijk genoeg over het gebeuren! (dus ze weten het heel goed)
tip 2 voor diane:
quote:weet je zeker dat het niet 11 is!???
Op zaterdag 22 september 2001 00:40 schreef fokje het volgende:
Jemug, er huist een zieltje van een jaar of 12 in Diane.
Tis nog erger dan ik dacht.
want dannnnnnnnn:
numerologie aanslag, creepy!
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 22-09-2001 00:45]
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 00:43 schreef Nyrem het volgende:[..]
weet je zeker dat het niet 11 is!???
want dannnnnnnnn:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/63002/1/25[/img]" target="_blank">[url="http://forum.fok.nl/showtopic.php/63002/1/25[/img]"]http://forum.fok.nl/showtopic.php/63002/1/25[/img]</a>
quote:Ik vind dit heel erg vreemd. Dit is niet gewoon drank. Of er is iets ergs aan de hand met Diane, of ze is een leugenaar.
Ze geeft nogmaals haar gebeuren van die avond: 'We waren alletwee vreselijk aan het huilen, ik ben naar Frank gegaan om hem te troosten, ik heb hem gezoend, toen wilde hij met zijn tong en heb ik aangegeven dat ik dat niet wilde, twee minuten later ging ik naar mijn eigen bed. Meer weet ik echt niet!'
OostIndisch geheugentje????
dit ---> Pathologisch liegen, meestal om aandacht te krijgen. Soms in combinatie met antisociale, narcistische of borderline persoonlijkheidsstoornis.
"Als iemand beweert dat hij liegt, zegt hij dan de waarheid?" (Eubulides)
De uitspraak "ik lieg" is enkel en alleen waar als ze onwaar is, en ze is onwaar als ze waar is. (Bertrand Russell)
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 22-09-2001 01:00]
quote:WHAAAAHHH!!!
Op zaterdag 22 september 2001 00:54 schreef ElizabethR het volgende:Tot in detail maar liefst !! "Je ging bij mij in bed liggen we begonnen te zoenen, ik pakte je bij je borsten, daarna tussen je benen, ik heb je gevingerd, eerst een vinger, toen twee vingers, ik duwde mijn vingers toen in je mond en je likte ze af, we friemelden verder en voor ik het wist pakte je hem beet en lagen we lepeltje lepeltje en douwde je hem erin."
hij zat alweer met een stijve!
en nu gaat HUMMY opeens de 'moraalridder' uithangen?
quote:Wat verschrikkelijk kort door de bocht Nyrem. Steek eerst eens je licht over dit soort zaken op, alvorens je dergelijke zaken gaat posten. Ik neem aan dat je niet voor psychiater hebt gestudeerd?
Op zaterdag 22 september 2001 00:52 schreef Nyrem het volgende:
Diane heeft een heftige vorm van Bordeline!
enz enz enz...
quote:nee lieverd.... daar heb ik meer ervaring mee dan je denkt!
Op zaterdag 22 september 2001 01:04 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
Wat verschrikkelijk kort door de bocht Nyrem. Steek eerst eens je licht over dit soort zaken op, alvorens je dergelijke zaken gaat posten. Ik neem aan dat je niet voor psychiater hebt gestudeerd?
En ik ga zo'n opmerking niet zomaar plaatsen!
Waarschijnlijk voel je je aangesproken, dan is mn advies: -edit-
Daarnaast heeft Frank een ergere aandoening (die herken ik niet)
quote:Mmmm naar Ned 2 gekeken vandaag??? (Docu over een meisje met ernstige vorm van Borderline)
Op zaterdag 22 september 2001 00:52 schreef Nyrem het volgende:
Diane heeft een heftige vorm van Bordeline!dit ---> Pathologisch liegen, meestal om aandacht te krijgen. Soms in combinatie met antisociale, narcistische of borderline persoonlijkheidsstoornis.
"Als iemand beweert dat hij liegt, zegt hij dan de waarheid?" (Eubulides)De uitspraak "ik lieg" is enkel en alleen waar als ze onwaar is, en ze is onwaar als ze waar is. (Bertrand Russell)
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 01:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wordt Frank nu opgepakt door de politie?
weer 2 exit!
quote:eww wat een sukkel ben jij zeg
Op zaterdag 22 september 2001 01:05 schreef Nyrem het volgende:[..]
nee lieverd.... daar heb ik meer ervaring mee dan je denkt!
En ik ga zo'n opmerking niet zomaar plaatsen!
Waarschijnlijk voel je je aangesproken, dan is mn advies: zoek hulp
Btw: laf hoor om je post te editten.
Maar goed: omtopic: Frank heeft idd iets ergs wat ik ook niet kan benoemen.
quote:nee die quotes heb ik van een site afgehaald om het aan jou duidelijk te maken, wat het precies kan zijn!
Op zaterdag 22 september 2001 01:07 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Mmmm naar Ned 2 gekeken vandaag??? (Docu over een meisje met ernstige vorm van Borderline)
daarnaast ben ik ZEKER iemand die hiermee mag smijten....en vraag me niet waarom.....want dat zeg ik je toch niet!
Probeer deze discussie ook niet te winnen, want die heb je al verloren!
quote:zo wat een retoriek!
Op zaterdag 22 september 2001 01:07 schreef Re het volgende:[..]
eww wat een sukkel ben jij zeg
quote:Ik heb m'n post ge-edit, omdat het een impulsieve reactie was, en was niet gepast !
Op zaterdag 22 september 2001 01:09 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb jaren en jaren en jaren in de psychiatrie gewerkt. Je kunt niet zomaar iemand borderline toebedelen en met symptomen gaan gooien.Btw: laf hoor om je post te editten.
Maar goed: omtopic: Frank heeft idd iets ergs wat ik ook niet kan benoemen.
Je kunt niet iemand borderline toebedelen nee....dat klopt...maar ja kan wel symptonen herkennen.
Daarnaast heeft iedereen borderline verschijnselen in verschillende gradaties.
Maar nu hier opeens serieus gepost wordt, valt me op dat er opeens een hoop mensen zich aangesproken voelen.
Dagen lang zeiken ze iedereen in het BB huis af! Nu dit.
Daarnaast iemand die voor mij op tv in de Hummy-kijkdoos klimt. Moet kunnen verwachten dat ze door alles en iedereen word beoordeeld.
Ook zijn afleveringen van BB ( de deelnemers) , door verschillende psychologen, sociologen, ervaringsdeskundigen en psychiaters beoordeeld en ge-analyseerd.
Mocht dat ook niet? Of was dat ook kort door de bocht?
Zou BB echt zover gaan om Frank eruit te gooien?? En hun verantwoordelijkheid dan in deze? Opeens inspringen, na 7(?) dagen pas, omdat het nu wel erg ter sprake komt.. Echt een "bewonderenswaardige" actie zou dat zijn..
quote:Excuus FL
Op zaterdag 22 september 2001 01:00 schreef fashionably_late het volgende:[..]
WHAAAAHHH!!!
Deze details wil ik écht niet weten!!!!!
Ik voel me nu aangerand!!!!!!
Ik speelde slechts verslaggeefster...
quote:Ik weet t ER !! Don't blame the messenger!!! Sorry, was niet de bedoeling...
Op zaterdag 22 september 2001 01:18 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Excuus FL
Ik speelde slechts verslaggeefster...
Maar wát een walgelijke verslag doet hij zeg!!! Bah!
quote:dat weet ik 'altijd-te-laat-met-je-nihilistische-reacties'
Op zaterdag 22 september 2001 01:18 schreef fashionably_late het volgende:
Nyrem je ge-editte post was al gequote, dus we zien die lulhannes opmerking van je toch nog! Hulp nodig?? Bel stichting correlatie!!!
quote:daarnaast iemand die dit soort posts serieus meent, neem ik niet serieus!
Op zaterdag 22 september 2001 01:18 schreef fashionably_late het volgende:
Nyrem je ge-editte post was al gequote, dus we zien die lulhannes opmerking van je toch nog! Hulp nodig?? Bel stichting correlatie!!!
quote:Inderdaad niet.
Op zaterdag 22 september 2001 01:16 schreef Nyrem het volgende:
Ik heb m'n post ge-edit, omdat het een impulsieve reactie was, en was niet gepast !
quote:Klopt. Maar zomaar roepen dat iemand een heftige vorm van borderline heeft, daar ageer ik tegen. Het wordt me te vaak te pas en te onpas gebruikt, daar gaat het me om. Dat is meer iets waar ik in het algemeen tegen ageer dan nu perse tegen jou. Laten we niet vergeten dat borderline iets is wat je niemand gunt en waar verdomde moeilijk mee om te gaan is, voor de persoon zelf en voor anderen.
Je kunt niet iemand borderline toebedelen nee....dat klopt...maar ja kan wel symptonen herkennen.
Daarnaast heeft iedereen borderline verschijnselen in verschillende gradaties.
quote:Weet je, ik heb BB2 intensief gevolgd hier op Fok. Naast het gewone afzeiken puur uit ergernis en om het afzeiken zelf, werden (en worden er nu ook, en er zullen nog vele volgen als het programma echt onderweg is) er vele goede, genuanceerde, beschouwende, integere en tot nadenken stemmende posts gedaan. Ik hoop dat het dit jaar ook weer zo zal zijn. Echter, een paar van dergelijke posters zie ik dit jaar niet, hebben afgehaakt of moeten nog komen. Er zijn er ook een hoop weer wel. En nu is het voornamelijk nog afzeiken, maar ik denk dat het wel op gang komt. Kijk maar naar het "nee is nee"-topic.
Maar nu hier opeens serieus gepost wordt, valt me op dat er opeens een hoop mensen zich aangesproken voelen.
Dagen lang zeiken ze iedereen in het BB huis af! Nu dit.
quote:Zie mijn eerste reactie en mijn tweede
Daarnaast iemand die voor mij op tv in de Hummy-kijkdoos klimt. Moet kunnen verwachten dat ze door alles en iedereen word beoordeeld.
Ook zijn afleveringen van BB ( de deelnemers) , door verschillende psychologen, sociologen, ervaringsdeskundigen en psychiaters beoordeeld en ge-analyseerd.
Mocht dat ook niet? Of was dat ook kort door de bocht?
quote:Je kan zeggen wat je wilt maar jij bent heel snel klaar met je oordeel over anderen hè?
Op zaterdag 22 september 2001 01:20 schreef Nyrem het volgende:[..]
dat weet ik 'altijd-te-laat-met-je-nihilistische-reacties'
quote:ALLEEN OVER JOU HOOR!
Op zaterdag 22 september 2001 01:23 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar jij bent heel snel klaar met je oordeel over anderen hè?
(de rest maakt tenminste nog indruk op me)
quote:Tis al over hoor...
Op zaterdag 22 september 2001 01:28 schreef Cynix ® het volgende:
Inderdaad. Peace! En vlug wat.
[..]
Laten we niet vergeten dat borderline iets is wat je niemand gunt en waar verdomde moeilijk mee om te gaan is, voor de persoon zelf en voor anderen.
[..]
Dat weet ik heel goed! (helaas)
Maar ik heb over Diane niet gezegd dat ik gun dat ze het heeft. Alleen komen deze reacties nu een beetje hypocriet over. Het lijkt godverdomme wel of Diane de zus is van sommige fokkers. De meeste mensen die meedoen aan BB zijn niet mn type mens. Dat soort mensen ben ik vaak genoeg tegengekomen en herken heel snel 'problemengevallen' of 'typetjes'. Nou zijn de bewoners (of worden) ze een persiflage van hen zelf. Dus alles komt heel duidelijk naar voren.
Tjaaaaaaa en ik vind sommige reacties NOGAL hypocriet, zeker gezien wat er allemaal voor shit gebeurt in de wereld.
(relativeren)
Ik voel me niet in het minst beledigd hoor, maar ik hou niet van op de persoon spelen.
En nu weer ontopic.
Frank is eng
quote:Zoals ik al zei: het gaat mij om het algemeen en niet om Diane. Ik hoop dat dat dan duidelijk is nu
Op zaterdag 22 september 2001 01:38 schreef Nyrem het volgende:
Maar ik heb over Diane niet gezegd dat ik gun dat ze het heeft. Alleen komen deze reacties nu een beetje hypocriet over. Het lijkt godverdomme wel of Diane de zus is van sommige fokkers. De meeste mensen die meedoen aan BB zijn niet mn type mens. Dat soort mensen ben ik vaak genoeg tegengekomen en herken heel snel 'problemengevallen' of 'typetjes'. Nou zijn de bewoners (of worden) ze een persiflage van hen zelf. Dus alles komt heel duidelijk naar voren.
Tjaaaaaaa en ik vind sommige reacties NOGAL hypocriet, zeker gezien wat er allemaal voor shit gebeurt in de wereld.
(relativeren)
Dat was in de vorige edities een goedlopend topic, van mij mag er best meer leven in geblazen.
quote:Wat wil Frank nou eigenlijk? Haar alsnog een trauma aanpraten?
Frank : We liggen allebei te huilen, lepeltje lepeltje, ik zei ik hou van je, een kus, friemelen, ik kan je bij je borsten, ik pak je beneden, ik begin te vingeren, één vinger, twee vingers, jij pakt mijn lul en je douwt hem er zo in. Je hoeft niet bang te zijn. Ik ben niet klaargekomen. Je zei, ik wil dit niet. Diane : Dat weet ik. Frank : Dat weet je wel, eh, dat weet je dus. Diane : In mijn hoofd heeft het niet langer geduurd dan twee minuten. Frank : Het was tien a vijftien minuten. Laat me nou verder vertellen. Toen draaide jij je om en toen ging ik bovenop je liggen. Toen zei je, ik wil niet. Ik heb niet doorgedouwd, want zo ben ik niet.
quote:Zoals ik al zei: het gaat mij om het algemeen en niet om Diane. Ik hoop dat dat dan duidelijk is nu
Op zaterdag 22 september 2001 01:44 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
[..]
Is dit topic niet iets voor jou? Voer Voor Psychologen, deel 1
Dat was in de vorige edities een goedlopend topic, van mij mag er best meer leven in geblazen.
[..]
hmmm daar ben ik al een keer heen gestuurd door Cynix
(een topic , mn eerste geloof ik)
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 22-09-2001 01:48]
quote:ik denk dat Hummie dat ook dacht.
Op zaterdag 22 september 2001 01:44 schreef Cynix ® het volgende:
Stukje uit het zeer gedetailleerde verslag van Bus Watcher:
[..]Wat wil Frank nou eigenlijk? Haar alsnog een trauma aanpraten?
quote:Klopt,
Op zaterdag 22 september 2001 01:47 schreef MarcoTC het volgende:[..]
ik denk dat Hummie dat ook dacht.
Aan Frank's reactie te zien (toen hij uit de DK terugkwam) heeft hij de wind van voren gehad.
O ja, en Frank is zum kotsen Ik geloof ook niet dat hij zijn gezicht nog kan laten zien in de buitenwereld, na BB!! Ik had het idee dat hij er echt van genoot om Diane even flink in te peperen hoe alle details gingen. Wat niet wegneemt dat ik Diane behoorlijk naief vind, maar dat terzijde.
quote:Ze vroeg zelf om de waarheid.. Wat had hij dan moeten zeggen:"Uh, er is echt nix gebeurt, ech waar nie, pleurt op zeg"..
Op zaterdag 22 september 2001 01:44 schreef Cynix ® het volgende:
Stukje uit het zeer gedetailleerde verslag van Bus Watcher:
[..]Wat wil Frank nou eigenlijk? Haar alsnog een trauma aanpraten?
En thuis gekomen krijgt ze de schrik van haar leven als ze de beelden ziet..
Ik vind dat Frank juist heeft gehandeld door alles op tafel te gooien..
quote:niet.
Op zaterdag 22 september 2001 01:50 schreef Nyrem het volgende:[..]
Klopt,
de microfoon stond nog een paar seconden open toen Frank de DBK binnen kwam.
Ik hoorde Hummy zeggen (met felle stem): " ZO Frank wat ben jij aan het doen/mee bezig"
quote:Het gevaarlijke is, dat Frank dit zelf niet eens door heeft.
Op zaterdag 22 september 2001 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb herlaarst, maar ik krijg de stream niet meer aan de praat ;{ Ik moet het dus voor de verslagen voor gezien houden vandaag.O ja, en Frank is zum kotsen
Ik geloof ook niet dat hij zijn gezicht nog kan laten zien in de buitenwereld, na BB!! Ik had het idee dat hij er echt van genoot om Diane even flink in te peperen hoe alle details gingen. Wat niet wegneemt dat ik Diane behoorlijk naief vind, maar dat terzijde.
(toevoegingen aan dit syndroom zijn welkom)
quote:lekker puhuuuuuuuuuu
Op zaterdag 22 september 2001 01:54 schreef MarcoTC het volgende:[..]
niet.
Ze zei:
'Zo Frenk.. leg jij mij maar eens uit wat...'
Frenkoleren: Neuken zonder dat de ander dit merkt.
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 01:59 schreef MarcoTC het volgende:
Frenk-syndroom: Ziekelijke drang om anderen een syndroom te bezorgen.Frenkoleren: Neuken zonder dat de ander dit merkt.
Dit gaat de boeken in als: The Frank Houdini act!
Frankologie - Ontkenning van feitelijke gebeurtenissen, zorgt voor verwarring. Daarna gedetailleerd beschrijven van de daadwerkelijk feitelijke gebeurtenis, waarop complete verwarring en affectie volgt.
(of eventuele arrestatie)
quote:Of: Frenkoneren : iem. neuken zonder dat de ander het zich kan herinnneren.
Op zaterdag 22 september 2001 01:59 schreef MarcoTC het volgende:
Frenk-syndroom: Ziekelijke drang om anderen een syndroom te bezorgen.Frenkoleren: Neuken zonder dat de ander dit merkt.
quote:Dat was ik die dat zei trouwens; dat iedereen wel kenmerken heeft van borderline.
Op zaterdag 22 september 2001 12:30 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Mag ik eens vragen hoe je bij Borderline komt ??
Zelf ben ik een borderliner en snap eigenlijk niet hoe je bij dat liegen komt .
Een borderliner vraagt om aandacht dat klopt , maar bij borderline kunnen ook realiteitsvervormingen komen en dat komt niet overeen met liegen .
Zal ff uitleggen , een borderliner komt op een feest iedereen kijkt naar die degene , wat niet eens wat hoeft te betekenen maar een borderliner zal denken zie ze haten me en raakt in paniek en dat zal iedereen daar merken .
Anderen zien het niet zo , maar voor de borderliner is wat zij op dat moment voelt een realiteit .
Het heeft niets te maken met liegen omdat het op het moment zelf voelt als realiteit , een pathologische leugenaar is iemand die de waarheid weet maar een soort verslaafdheid heeft aan liegen .
Gewoon een kenmerk is van een borderline is iemand die zijn eigen grenzen niet kent en daar zelf ook overheen walst .
Van anderen ziet die grenzen wel , maar vanzichzelf herkent die ze niet , of hij herkent ze wel maar weet er op een normale manier mee om te gaan .
Wat ik trouwens wel denk is dat je wat meer moet gaan verdiepen in Borderline zelf voordat je zulke dingen gaat zeggen .
Ben trouwens met Tinkerbell eens ieder mens heeft wel borderline symptonen , maar een kenmerk van een echte borderliner is iemand die ze heeft en daar in hun leven steeds gevolgen van hebben omdat ze grote drang tot zelfvernietiging hebben .
Verder is liegen een kenmerk van borderliners (natuurlijk niet bij iedere borderliner). Of noem het de waarheid zo'n draai geven dat het 'de borderliner' in een goed daglicht zet. (ivm eigenwaarde, bevestiging krijgen)
Het zelfvertrouwen en eigenwaarde van een borderliner is namelijk heel erg sterk afhankelijk van andere mensen.
Ik bedoel borderliners zijn vaak niet stabiel genoeg of 'zeker' genoeg om hun eigenwaarde zelf te bepalen.
Veel bevestiging van anderen nodig.
(waarom denk je dat er zoveel borderliners op internet zitten )
Diane zegt zoenen iets heel intiems te vinden.
Tja.. wat moet je hier nu van denken ?
quote:Diane deelt graag intimitiet??
Op zaterdag 22 september 2001 12:43 schreef Koos Voos het volgende:
Diane zoent met Frank
Diane zoent met Kelly
Diane zoent met AndriesDiane zegt zoenen iets heel intiems te vinden.
quote:Kijk alleen uit dat jezelf niet snel een typische borderliner noemt.
Op zaterdag 22 september 2001 12:48 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Sorry maar omdat ik dit al meerdere malen las geloof niet alleen van jou maar ook van anderen , vroeg ik me dat gewoon af hoe ze tot die conclusie kwamen .
Blijf trouwens bij dat het meer realiteitsvervorming is dan liegen.:P
Wat haar trouwens wel erg kenmerkt dat ze inderdaad haar eigen grenzen niet zo kent en moeite heeft aan te geven , dat viel me wel erg op .
Soms heeft ze wel herkenbare trekjes die ik zelf ook wel heb .
quote:Je woont trouwens binnen 5 kilometer van waarik woon.
Op zaterdag 22 september 2001 12:48 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 22-09-2001 13:10]
quote:he wat grappig
Op zaterdag 22 september 2001 13:05 schreef Nyrem het volgende:[..]
Je woont trouwens binnen 5 kilometer van waarik woon.
quote:Sterker nog ze vind het intiemer als "de daad".
Op zaterdag 22 september 2001 12:43 schreef Koos Voos het volgende:
Diane zoent met Frank
Diane zoent met Kelly
Diane zoent met AndriesDiane zegt zoenen iets heel intiems te vinden.
quote:
Diane : Je overviel me echt. Ik wilde je niet voor leugenaar uitmaken. Een nummertje maken is voor mij minder als zoenen. Dat met Kelly was anders. Met een man moet het wat betekenen.
quote:in de buurt van waar de Speeldoos stond woon ik....
Op zaterdag 22 september 2001 13:06 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
he wat grappig
quote:sorry cynix
Op zaterdag 22 september 2001 13:14 schreef Cynix ® het volgende:
On topic, graag!
*levert nu wat commentaar op bbstreams en de bewoners*
Ze zal zich echt pijn gedaan hebben ,maar ze maakt er wel vies misbruik van.
Maar ook de anderen die hier tijd en moeite in steken verdienen een compliment. Goed werk, mensen! Bedankt!
Zelf kwam ik door wat andere activiteiten er vandaag niet of nauwelijks aan toe, maar morgen (zondag) doe ik ook weer mee.
YORIN NU AL DOOR HUN BUDGET HEEN!?
Trouwens ik vind Frank en Diana dan wel alle twee heel irritant, maar de nieuwe mensen vind ik toch ook wel erg saai. Waarschijnlijk heel aardig en leuk, maar die hoef ik niet op tv te zien, zie ik zo al genoeg rondlopen.
quote:Dat kun je nu nog niet zeggen van hun denk ik. Ze zijn nu nog een beetje aan het aftasten en komen daardoor nog niet echt los. Alhoewel ik van Danielle en Nancy niet echt veel verwacht, misschien zorgt Pascal nog voor wat sensatie. En Nancy misschien als haar vriendje Richard komt...
Op maandag 24 september 2001 00:46 schreef Mickel het volgende:Trouwens ik vind Frank en Diana dan wel alle twee heel irritant, maar de nieuwe mensen vind ik toch ook wel erg saai. Waarschijnlijk heel aardig en leuk, maar die hoef ik niet op tv te zien, zie ik zo al genoeg rondlopen.
quote:Omdat yorin wil dat jij gaat betalen voor de streams...
Op maandag 24 september 2001 18:49 schreef Pjederdy het volgende:
Waarom moeten we naar het voortkabbelende gesprek van Rijk luisteren terwijl er overduidelijk iets spannends aan de hand is bij Arm??
quote:
Op maandag 24 september 2001 18:50 schreef cos-micV het volgende:[..]
Omdat yorin wil dat jij gaat betalen voor de streams...
quote:En daar blijf ik bij !!
Op dinsdag 18 september 2001 01.05 schreef Pjederdy het volgende:Nee, never, net m'n WOL abo opgezegd. En daar was de KPN vast ook niet blij mee.
quote:Gelijk heb je...
Op maandag 24 september 2001 19:29 schreef Pjederdy het volgende:[..]
[..]En daar blijf ik bij !!
![]()
het ging erover dat ze zich zorgen maakten over frank omdat hij zich de laatste tijd zo terugtrok!! GJ trekte direct verkeerde conclusies en ging andries direct zwart maken .. what else is new
quote:GJ is een ster in het trekken van conclusies, zijn analyses vind ik inmiddels al aan het legendarische grenzen.
Op maandag 24 september 2001 19:37 schreef kavu het volgende:
ik heb toch even betaald .. sorryhet ging erover dat ze zich zorgen maakten over frank omdat hij zich de laatste tijd zo terugtrok!! GJ trekte direct verkeerde conclusies en ging andries direct zwart maken .. what else is new
"keep your friends close but keep your enemies closer!"
(GJ de nu al legedarische BB ster)
Want zonder battles verwonden ze zichzelf wel genoeg.
quote:2e bb geheim!?
Op maandag 24 september 2001 23:21 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom noemt iedereen Daniëlle 'Daan'?
Ze is toch niet ook al 'omgebouwd' of zo?
Wat mij opviel.
Dat Kelly niet spoort (en een onruststoker is). Nancy beetje doorsnee , maar wel met degelijke normen en waarden ("nee kelly no way geen kans").
Pascal een soort stuiterbal is.
Gert-Jan .......heeft uiteindelijk toch wel humor (af en toe), is een droogkloot. Blijft rustig en is sociaal ("zullen we anders voorstellen om te ruilen met arm?").
Diane.....uhhhh geen commentaar. Frank idem dito. Andries Idem dito.
Danielle: ik heb medelijden met haar, zit je opgesloten en dan nog met dat soort debielen!
cu
Nu maar hopen dat er niet alleen live-streams van de tuin of de vijver getoond worden.
Dat zag er onheilspellend uit
quote:Jammer dat heb ik dan net gemist, ik had het nog even te druk met het typen over al het gegil aan de rijke kant...
Op dinsdag 25 september 2001 18:49 schreef ElizabethR het volgende:
Toen duidelijk werd dat rijk had gewonnen volgde de cameraman eventjes Frenk.....Dat zag er onheilspellend uit
quote:OE! Na één vraag al???? Wat was de vraag???? Hie heten de neefjes van Donald Duck???
Op dinsdag 25 september 2001 20:03 schreef Pjederdy het volgende:
Ai ai ai, dit zal wel weer als een persoonlijke nederlaag worden gezien door Frank, hij was na 1 vraag al klaar !! En hij had al zo'n minderwaardigheidscomplex t.o.v. GJ.
quote:Hoe heet de oom van Kwik Kwek en Kwak ?
Op dinsdag 25 september 2001 20:04 schreef fashionably_late het volgende:Wat was de vraag???? Hie heten de neefjes van Donald Duck???
hij mist haar ogen..........zijn Husky!
Pascal....lompe boer.... " het vrouwtje..."
En GJ blijft me verbazen met uitspraken als.....
" ik ben hier gewoon met zn tweetjes. 1 hierbinnen en 1 daarbuiten!"
.....wijsheid komt met de jaren!
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 25-09-2001 23:44]
Ik heb problemen met de stream Fok BB Battle viewer. Sinds een uurtje ofzo crasht daar iedere keer alles op. Help!!!
Wie weet welke andere stream wel goed werkt? Ik heb geen zin om die gratis stream op de BB site te bekijken, die is in postzegelformaat, maar ik wil wel graag streamverslagen blijven schrijven.
Help!!
quote:Dito, zegt Pascal ook zojuist.
Op vrijdag 28 september 2001 01:23 schreef Koos Voos het volgende:krijg sterk de indruk dat Yorin perse arm/rijk wil laten wisselen...
Je zal haast denken dat BB deze battle ertussen plakt om alsnog de beide groepen te kunnen switchen..
Het begint iig een beetje vervelend te worden dat arm nu al voor de 4e keer verloren heeft en dus nog steeds blijft waar het zit..
quote:juistem. Ik heb begrepen dat Richard zo'n dartbord naast z'n bed heeft hangen?
Op vrijdag 28 september 2001 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
Pascal zegt dat hij het idee heeft dat deze battle is verzonnen om hun aan de andere kant te krijgen.
quote:Yep en Coos had nog nooit gedart
Op vrijdag 28 september 2001 01:28 schreef fokje het volgende:[..]
juistem. Ik heb begrepen dat Richard zo'n dartbord naast z'n bed heeft hangen?
quote:Ja denk het wel Nog meer zuurkool
Op vrijdag 28 september 2001 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
Wat ik me trouwens ook afvraag, ze zitten in arm nu met één man meer, krijgen ze nou ook wat meer eten?
quote:Dus BB wist dat Richard een dartbord heeft!! Hoe weet jij dat nou?
Op vrijdag 28 september 2001 01:28 schreef fokje het volgende:[..]
juistem. Ik heb begrepen dat Richard zo'n dartbord naast z'n bed heeft hangen?
quote:Oeps sorry Elizabeth ik hoor net dat ze het zelfde rantsoen krijgen
Op vrijdag 28 september 2001 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
Wat ik me trouwens ook afvraag, ze zitten in arm nu met één man meer, krijgen ze nou ook wat meer eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |