Een politiewoordvoerster kon nog niets zeggen over het geslacht, de leeftijd of de herkomst van het kind. Ook is volgens haar onbekend of de vondst iets te maken heeft met de romp van een klein meisje dat maandag bij strand Nulde in Putten werd gevonden.
De politie in Rotterdam en in Putten hebben wel contact met elkaar. Vrijdag wordt bekeken of de twee zaken met elkaar in verband staan, aldus een politiewoordvoerder in Putten. Hij noemde de vondst in Rotterdam zeer merkwaardig.
Donderdagavond zijn bij de politie 26 nieuwe tips binnengekomen over het rompje. Dat gebeurde nadat diverse keren een politiebericht over de zaak op televisie was uitgezonden. Of die tips bruikbaar zijn, moet nog blijken.
Zoekactie
In de omgeving van Strand Nulde is vrijdagmorgen een grootscheepse zoekactie gestart. Aan de Gelderse en Flevolandse kant van het Nuldernauw wordt gezocht door ongeveer honderd ME'ers. Ze krijgen assistentie van een helikopter. Er wordt gezocht naar andere delen van het lichaam en naar sporen die met het misdrijf te maken kunnen hebben.
Volgens een woordvoerder van de politie is ze de zoekactie vrijdag pas begonnen omdat de operatie veel voorbereiding vergde.
-----------------------------------
wel of geen verband met 'politie vind alleen romp dood meisje'?
hoe dan ook, het blijft walgelijk.. zit je lekker te vissen.. komt er een kinderhoofdje voorbij dobberen..
quote:Ik denk dat je vanaf nu ook beter kunt uitkijken naar armpjes en beentjes...
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:25 schreef Emizea het volgende:
Nah...lekker dan!
Woon zelf in Ermelo en kom elke dag langs nulde!
Maar heb nog geen rompjes voorbij zien drijven!
quote:Vind ik nou ook. En hoe zit het met de school? Die moet toch ook een leerlinge missen!
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:29 schreef DarkElf het volgende:
Is toch raar, nergens is een vermist meisje opgegeven! Je zou haast gaan denken dat haar ouders haar gedumpt hebben....
quote:wie zegt dat het een Nederlands kind is? mischien is het er wel een die ontvoerd is ergens achterin polen, door van die pedos.
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:31 schreef Gia het volgende:[..]
Vind ik nou ook. En hoe zit het met de school? Die moet toch ook een leerlinge missen!
Volgens mij was het gewoon zelfmoord.
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:21 schreef oZy het volgende:
ROTTERDAM (ANP) - Een politiewoordvoerster kon nog niets zeggen over het geslacht, de leeftijd of de herkomst van het kind.
Da plaats weet ik zo gauw effe niet te herinneren maar in de Spits! (Ja, het gratis krantje van niveau ) van gisteren stond dat er ergens het lichaam van een meisje was gevonden maar dat er geen hoofdd meer op zat. Zo het met elkaar te maken hebben?
quote:Dat hoeft niet, hij/zij kan ook een hartaanval hebben gehad, in het water zijn gevallen, overvaren door de stoomboot van sinterklaas waardoor de schroef zijn/haar hoofd afhakte, waarna de romp zonk en het hoofdje bleef drijven.
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:53 schreef bluesparkle het volgende:
Ga er maar van uit dat het een misdrijf betreft.
Het is wat vergezocht, ik geef het toe, maar het kan wel.
quote:Ik zou het pas echt opzienbarend hebben gevonden als ze alleen het hoofd van een levend kind hadden gevonden...
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:21 schreef oZy het volgende:
Topic: 'politie vind alleen hoofd dood kind'
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 31-08-2001 14:43]
quote:Precies, de titels boven dergelijke berichten (vermoedelijk wederom nu.nl) bevreemden mij ook (zie ook "politie vindt romp dood meisje).
Op vrijdag 31 augustus 2001 14:39 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik zou het pas echt opzienbarend hebben gevonden als ze alleen het hoofd van een levend kind hadden gevonden...
V.
quote:Nope, Sinterklaas komt nog lang niet. (of wassie undercover?)
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:59 schreef links234 het volgende:
maar het kan wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |