abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1517234
PUTTEN - Van het dode meisje dat maandagmiddag in het water bij Strand Nulde in Putten is aangetroffen, is alleen de romp gevonden. Het kind is door geweld om het leven gekomen. Het rechercheteam heeft dat woensdagmiddag bekendgemaakt.

Hoe het meisje om het leven is gebracht, wordt nog onderzocht. Voor seksueel misbruik zijn geen aanwijzingen. Uit sectie blijkt dat het gaat om een blank meisje, jonger dan 7 jaar. Het lichaam heeft vermoedelijk enkele dagen in het water gelegen.

Voor zover bekend heeft het raadplegen van de lijsten met vermiste personen in binnen- en buitenland nog niets opgeleverd. Een recherchebijstandsteam (RBT) van vijftien personen werkt aan het onderzoek. Zo zijn onder meer videobeelden die gemaakt zijn in openbare gelegenheden, waaronder een benzinepomp, in beslag genomen.
------------------------------------------------------------
wat afschuwelijk

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  woensdag 29 augustus 2001 @ 17:43:27 #2
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1517261
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 17:39 schreef the_undertaker het volgende:
Het kind is door geweld om het leven gekomen.
Duh.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1517275
Tja zo staat het idd ook op Nu.nl ("politie vindt alleen romp dood meisje").

Vreemd vind ik, alsof je ook alleen de romp van een levend meisje zou kunnen vinden.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1517301
kunnen jullie dat nieuwsbericht nog van maandag herinneren dat het meisje niet goed te identiciferen was ofzo. Maar dit kon ik ze zelfs vertellen als ik bij de politie werkte. Heb ik geen twee dagen voor nodig
  woensdag 29 augustus 2001 @ 17:48:20 #5
3542 Gia
User under construction
pi_1517302
En dat een 'undertaker' dit topic opent!

Maar het doet je wel vermoeden dat hier de ouders achterzitten, als er inderdaad geen meisje van 7 jaar als vermist is opgegeven. Want welke ouder die zijn/haar kind kwijt is doet dat niet?

Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat.

Redactie Frontpage woensdag 29 augustus 2001 @ 18:07:33 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1517433
Het lijkt me moeilijk om in zo'n geval als politieman je hoofd erbij te houden.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 18:09:57 #7
12807 aego
... ik niet ...
pi_1517457
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 17:48 schreef Gia het volgende:
En dat een 'undertaker' dit topic opent!

Maar het doet je wel vermoeden dat hier de ouders achterzitten, als er inderdaad geen meisje van 7 jaar als vermist is opgegeven. Want welke ouder die zijn/haar kind kwijt is doet dat niet?

Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat.

ouder moet dan niet goed bij zijn hoofd zijn, wil die dit niet melden ( dit is serieus bedoeld!!)
Serious error. All shortcuts have disappeared. Screen. Mind. Both are blank. >>> Chaos reigns within. Reflect, repent, and reboot. Order shall return. >>> Everything is gone. Your life's work has been destroyed. Squeeze trigger (yes/no)?
  woensdag 29 augustus 2001 @ 18:40:18 #8
3542 Gia
User under construction
pi_1517626
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 18:09 schreef aego het volgende:

[..]

ouder moet dan niet goed bij zijn hoofd zijn, wil die dit niet melden ( dit is serieus bedoeld!!)

Een ouder die zijn/haar kind kwijt is, heeft dat toch allang als vermist opgegeven? Tenzij ze zelf met de vermissing te maken hebben.

Er schijnt geen meisje van die leeftijd vermist te zijn.

Als een ouder van zijn/haar kind af wil en het vermoordt en alles verwijdert wat tot de identiteit van het kind zou kunnen leiden, zal hij/zij dat kind niet als vermist opgeven.
Lijkt me.

Maar mensen uit de omgeving van het meisje moeten haar toch missen? Of de school.
Ik verwacht dat ze wel geidentificeerd zal worden.

pi_1517769
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 17:43 schreef links234 het volgende:

[..]

Duh.

Duh?.

Kind kan ook aan een ziekte of weet ik veel overleden zijn, waarna men pas het hoofd, armen en benen er afgehakt heeft. Het is wat minder logisch om dat te doen, maar het zou kunnen.
Het feit dat politie zegt dat ze door geweld om het leven is gekomen, betekent dat de romp kennelijk (dodelijke) verwondigen vertoont. Ervan uitgaande dat ze niet levend onthoofd is natuurlijk

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1517790
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 19:01 schreef R@b het volgende:

[..]

Duh?.

Kind kan ook aan een ziekte of weet ik veel overleden zijn, waarna men pas het hoofd, armen en benen er afgehakt heeft. Het is wat minder logisch om dat te doen, maar het zou kunnen.
Het feit dat politie zegt dat ze door geweld om het leven is gekomen, betekent dat de romp kennelijk (dodelijke) verwondigen vertoont. Ervan uitgaande dat ze niet levend onthoofd is natuurlijk

Of een bootongeluk, aangezien ze in het water is gevonden.
Waarom ze dan niet vermist word is me echter een raadsel.
Zelfs ouders die hun kind vermoord hebben geven hun kind meestal als vermist op. Alibi enzo.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 19:06:23 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_1517794
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 18:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Een ouder die zijn/haar kind kwijt is, heeft dat toch allang als vermist opgegeven? Tenzij ze zelf met de vermissing te maken hebben.

Dan zal het wellicht om een meisje uit een ver land zijn, die hier naartoe is vervoerd?
quote:
Maar mensen uit de omgeving van het meisje moeten haar toch missen? Of de school.
Ja, maar als je zegt dat ze verhuisd is of bij haar moeder in het buitenland is gaan wonen. Of misschien was ze wel helemaal geen Nederlandse
quote:
Aan alleen een romp? Lijkt me toch nog een lastige klus.
pi_1518050
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 18:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Als een ouder van zijn/haar kind af wil en het vermoordt en alles verwijdert wat tot de identiteit van het kind zou kunnen leiden, zal hij/zij dat kind niet als vermist opgeven.
Lijkt me.

maar ik vermoed dat het meisje ergens ver vandaan komt... oostblok ofzo...
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1518207
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 19:01 schreef R@b het volgende:

[..]

Duh?.

Wat minder logisch? Heel erg onlogisch lijkt me dat.
Waarom zou iemand dat doen, ik kan geen logische verklaring bedenken.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 29 augustus 2001 @ 23:00:25 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_1519761
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 19:59 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Om herkenning te voorkomen. Bedenk zelf een reden zou ik zeggen.

Nou vooruit, een reden: Iemand ontvoert/haalt meisje uit een ander land, kind word hier ziek of krijgt een ongeluk en overlijdt. Dader wil van het lijk af etc............. Het is uiteraard veel minder logisch dan in het geval het meisje door geweld om het leven is gebracht, maar het kan wel.

pi_1519805
Maar wat als de ouders zelf ook omgekomen zijn met een bootongeluk ofzo?
Weekje varen op het IJsselmeer.
Zondag noodweer geweest.
Ouders omgekomen, kind omgekomen en niemand die ze mist want ze waren pas net onderweg.
Wie weet is het kind JAWS wel tegengekomen?
pi_1519828
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 19:59 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Op iemand die een jong meisje ombrengt/toetakelt kan ik sowieso geen logica toepassen.
pi_1528315
ROTTERDAM - Een visser heeft donderdagavond op de kade aan de Nieuwe Waterweg een kinderhoofdje gevonden. Het hoofdje werd gevonden ter hoogte van de Slachthuisweg en heeft volgens de politie enige tijd in het water gelegen. Het was het enige lichaamsdeel dat werd aangetroffen.

Een politiewoordvoerster kon nog niets zeggen over het geslacht, de leeftijd of de herkomst van het kind. Ook is volgens haar onbekend of de vondst iets te maken heeft met de romp van een klein meisje dat maandag bij strand Nulde in Putten werd gevonden.

Bron: De Telegraaf
---------------------------

Het wordt steeds raadselachtiger...

Ik hoop iig dat het ze een stap in de goede richting geeft om dit afschuwelijke misdrijf tot een oplossing te kunnen brengen...

vrijdag 31 augustus 2001 @ 00:15:15 #18
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1528370
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 23:00 schreef R@b het volgende:

[..]

Om herkenning te voorkomen. Bedenk zelf een reden zou ik zeggen.

Nou vooruit, een reden: Iemand ontvoert/haalt meisje uit een ander land, kind word hier ziek of krijgt een ongeluk en overlijdt. Dader wil van het lijk af etc............. Het is uiteraard veel minder logisch dan in het geval het meisje door geweld om het leven is gebracht, maar het kan wel.

Laat ik je voor de verandering eens gelijk geven. Klaart de lucht tussen ons ook een beetje op.

Het kan, inderdaad, maar goed, ze kan ook per ongeluk uit elkaar gevallen zijn tijdens het zwemmen. Die kans is echter ook erg klein.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 00:15:18 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_1528372
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 23:05 schreef Kleintje het volgende:
Maar wat als de ouders zelf ook omgekomen zijn met een bootongeluk ofzo?
Weekje varen op het IJsselmeer.
Zondag noodweer geweest.
Ouders omgekomen, kind omgekomen en niemand die ze mist want ze waren pas net onderweg.
Wie weet is het kind JAWS wel tegengekomen?
Ik vond die andere kinderen van scouting al irritant als ze elke keer onaangekondigd overstag gingen
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1528723
Ik denk dat het een pedofiliesekte betreft, enneh, enneh dat ze video's gemaakt hebben. Snuffmovies, snuffmovies ja... *sniffel sniffel*, en dat ze die video's verkocht hebben aan Jan Pronk, en dat Jan Pronk ze weer doorverkocht heeft aan George Bush om het kyoto-verdrag eindelijk rond te krijgen... en omdat George Bush impotent is, en alleen nog maar erecties kan krijgen van rompjes. Nulderompjes. Nee, geen gewone rompjes, alleen nulderompjes, rompjes die aan het strand van Nulde gevonden zijn...

Maar misschien is ze ook wel ergens tussen de schroef van 'n tanker gekomen.

Je weet het niet hè?

pi_1528770
Ik weet het !!

Het is een neergestorte alien

vrijdag 31 augustus 2001 @ 01:21:33 #22
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1529051
Brrr...
Je zult dat hoofd of romp maar gevonden hebben.
pi_1529073
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 01:21 schreef nipeng het volgende:
Brrr...
Je zult dat hoofd of romp maar gevonden hebben.
Moet je nagaan hoe ziek die mensen zijn die dit op hun geweten hebben..

Die deinzen dus echt nergens voor terug

† In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2001 @ 02:26:10 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1529373
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 00:46 schreef FuTilE het volgende:
Ik denk dat het een pedofiliesekte betreft, enneh, enneh dat ze video's gemaakt hebben. Snuffmovies, snuffmovies ja... *sniffel sniffel*, en dat ze die video's verkocht hebben aan Jan Pronk, en dat Jan Pronk ze weer doorverkocht heeft aan George Bush om het kyoto-verdrag eindelijk rond te krijgen... en omdat George Bush impotent is, en alleen nog maar erecties kan krijgen van rompjes. Nulderompjes. Nee, geen gewone rompjes, alleen nulderompjes, rompjes die aan het strand van Nulde gevonden zijn...

Maar misschien is ze ook wel ergens tussen de schroef van 'n tanker gekomen.

Je weet het niet hè?

Of het meisje was net als Nicky Verstappen toevertrouwd aan een gezellig vakantiekamp voor kinderen met uitstekende begeleiding en men denkt daar dat het kind vanwege heimwee allang naar huis is gebracht terwijl er 1 lieve oude vakantieleider "met uitstekende referenties" verzuimt heeft te vertellen dat hij het kind elders heeft geprobeerd onder te brengen .

Je weet het niet hè? ?

pi_1529416
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 02:26 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Of het meisje was net als Nicky Verstappen toevertrouwd aan een gezellig vakantiekamp voor kinderen met uitstekende begeleiding en men denkt daar dat het kind vanwege heimwee allang naar huis is gebracht terwijl er 1 lieve oude vakantieleider "met uitstekende referenties" verzuimt heeft te vertellen dat hij het kind elders heeft geprobeerd onder te brengen .

Je weet het niet hè? ?

Oh ja, zo'n lieve, oude vakantieleider die vroeger ook de ouders van die kindertjes heeft mogen 'begeleiden' en daar dus zoveel vertrouwen mee heeft gewonnen dat ook de kinders er met een 'gerust' hart naartoe gezonden kunnen worden...
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2001 @ 04:50:33 #26
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1529726
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 02:38 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Oh ja, zo'n lieve, oude vakantieleider die vroeger ook de ouders van die kindertjes heeft mogen 'begeleiden' en daar dus zoveel vertrouwen mee heeft gewonnen dat ook de kinders er met een 'gerust' hart naartoe gezonden kunnen worden...

Ja zoeentje, het liefst nog met een kerkelijke achtergrond Of iemand die zeer actief is in het maatschappelijke leven en zich altijd zo actief inzet voor de belangen van de jeugd (organiseren van droppings,weekendje kamperen, spelletjes dagen, fietstochtjes in het bos..)
  zondag 16 september 2001 @ 16:42:39 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1651411
In een door mij, vanwege dubbel gesloten topic stond ook nog deze bijdrage:
quote:
Op zondag 16 september 2001 16:33 schreef Tiggle het volgende:
Ik ben sinds vrijdag terug van een week vakantie. Het nieuws wordt nu natuurlijk gedomineerd door de aanslagen in USA. Maar ik vroeg me af of er VOOR dinsdag misschien iets meer bekend is gemaakt over het onderzoek naar de vondst van het kinderlichaam en hoofdje die gevonden zijn?
Zijn ze al achter de identiteit van dat meisje?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 28 september 2001 @ 09:39:47 #28
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1762121
Ik lees in een NZ krant (NZ Herald) dat ze in Engeland in de Thames een jongetje zonder hoofd hadden gevonden.

Jongentje was gevonden in de buurt van de Tower Bridge en zou 10 dagen in het water hebben gelegen. Jochie had een broekje met duits etiket aan.

pi_1762137
Het begint iig wel erg bizar te worden eerst alleen een romp, dan een hoofje en nu dit weer! Ik vind het maar een eng iets.

(Misschien rituele offeringen van een sekte?? Ik bedoel je weet het niet, tegenwoordig kan alles zo maar gebeuren!)

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 28-09-2001 09:53]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 30 september 2001 @ 22:09:39 #30
14339 Tiggle
ik heb altijd een alibi
pi_1783195
Wat ik er zo eng aan vind, is dat ze maar niet kunnen achterhalen wie dat meisje is...
Iemand moet zo'n jong kind toch missen???
Als het niet de ouders/verzorgers zijn dan toch wel een instelling of zoiets..
Je kunt als klein kind toch niet ongemist verdwijnen??
psies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')