abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2001 @ 07:23:34 #1
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_1471230
Klein beetje serieus, maar is voor een echte coyote ganger,
dus hoort hier wel thuis vind ik !

Sony, onze vaste coyote bezoeker (de mannelijke helft van
dit duo) heeft een beetje au Hij heeft van de week een
ongeluk gehad met zijn fiets.

Gelukkig is hij er beter afgekomen dan zijn fiets, die zover ik begreep totaal in de vernieling was. Doordat hij van zijn fiets sprong is hem niet hetzelfde gebeurd, en is hij op ipv onder de auto geklapt.

Hij heeft dus gewoon een berg geluk gehad, en we zijn blij dat hij "alleen maar" erg last van zijn rug heeft. (had tenslotte veel vervelender kunnen aflopen)

Sony, we missen je ! Uiteraard houden we je plekje in de bar vrij, enne... ik wil je zodra je beter bent nog even iets in de kelder laten zien.
Daarna heb je vast BIJNA geen last meer van je rug !

Kom snel weer gezond thuis, en laat je daar lekker vertroetelen ! En kom ons snel weer lastig vallen in de bar, de stooizolder is nu zo leeg !

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_1471260
What she said!

Sony(v), sterkte, en zeker sony(m) erg veel sterkte met het herstellen We houden een plekje voor je vrij in de bar man

Enneh, voortaan toch maar in een grote auto naar je werk

pi_1471292
Hé Sony. Gauw weer terug komen hier in de bar.
En doe voortaan wat voorzichtiger. We willen je graag nog langer zien in de Coyote Ugly Beterschap
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  donderdag 23 augustus 2001 @ 09:01:18 #4
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_1471387
He Sony, niet zo fraai.

Beterschap, en gauw weer terug naar de bar.

See you soon.

Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
pi_1471555
eeej sony ,

wordt snel weer beter , want van in de kreukels liggen wordt je ook niet helemaal vrolijk van.

laat snel weten hoe het met je gaat

pi_1471632
Ups.. dit is echt vervelend... .Ik hoop voor je dat je weer snel alle dingen kunt doen die je voor het ongeval deed...

Sterkte en tot gauw

ReohgnireT
pi_1471644
Eej sony,
Beterschap en sterkte enzo.
Hoop dat je snel weer terug bent..

Ulgo

Moderator donderdag 23 augustus 2001 @ 10:09:55 #8
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1471731
Sony (allebei de helften),

Sterkte met herstel en ik hoop je gauw weer in de bar te zien!

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1474747
Sterkte joh!

We missen je nu al - ook al is mijn internet momenteel zo hopelooskapot dat ik jou niet eens kan missen daar ik er zelf niet eens ben

ik hoop dat je snel weer terug bent

We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
pi_1476201
Beterschap kerel!!!
De Coyote Ugly Bar trakteert je op een meter bier bij terugkomst! (of moet ik dat zelf dokken dan )
.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2001 @ 21:30:47 #11
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1476481
Moet je maar niet heel de dag virtueel bier zuipen en dan gaan fietsen
pi_1484831
Bedankt iedereen!

Zoals een aantal van jullie inmiddels hebben gemerkt ben ik weer terug uit het ziekenhuis.

Gelukkig valt de schade allemaal wel mee..... m'n rug is licht gekneusd en mijn voet iets zwaarder. Een rolstoel is niet nodig maar speciaal voor Defender zal ik em voorlopig voor mijn bezoekjes aan de Coyote-bar wel gebruiken.

Wellicht ontziet ze mij dan ook een beetje

Vanavond zijn de drankjes op mijn rekening!
Is toch het 100-topic feest dus is toch al gratis

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')