Sony, onze vaste coyote bezoeker (de mannelijke helft van
dit duo) heeft een beetje au Hij heeft van de week een
ongeluk gehad met zijn fiets.
Gelukkig is hij er beter afgekomen dan zijn fiets, die zover ik begreep totaal in de vernieling was. Doordat hij van zijn fiets sprong is hem niet hetzelfde gebeurd, en is hij op ipv onder de auto geklapt.
Hij heeft dus gewoon een berg geluk gehad, en we zijn blij dat hij "alleen maar" erg last van zijn rug heeft. (had tenslotte veel vervelender kunnen aflopen)
Sony, we missen je ! Uiteraard houden we je plekje in de bar vrij, enne... ik wil je zodra je beter bent nog even iets in de kelder laten zien.
Daarna heb je vast BIJNA geen last meer van je rug !
Kom snel weer gezond thuis, en laat je daar lekker vertroetelen ! En kom ons snel weer lastig vallen in de bar, de stooizolder is nu zo leeg !
Sony(v), sterkte, en zeker sony(m) erg veel sterkte met het herstellen We houden een plekje voor je vrij in de bar man
Enneh, voortaan toch maar in een grote auto naar je werk
Beterschap, en gauw weer terug naar de bar.
See you soon.
wordt snel weer beter , want van in de kreukels liggen wordt je ook niet helemaal vrolijk van.
laat snel weten hoe het met je gaat
Sterkte en tot gauw
Sterkte met herstel en ik hoop je gauw weer in de bar te zien!
We missen je nu al - ook al is mijn internet momenteel zo hopelooskapot dat ik jou niet eens kan missen daar ik er zelf niet eens ben
ik hoop dat je snel weer terug bent
Zoals een aantal van jullie inmiddels hebben gemerkt ben ik weer terug uit het ziekenhuis.
Gelukkig valt de schade allemaal wel mee..... m'n rug is licht gekneusd en mijn voet iets zwaarder. Een rolstoel is niet nodig maar speciaal voor Defender zal ik em voorlopig voor mijn bezoekjes aan de Coyote-bar wel gebruiken.
Wellicht ontziet ze mij dan ook een beetje
Vanavond zijn de drankjes op mijn rekening!
Is toch het 100-topic feest dus is toch al gratis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |