Op Internet is er verder ook heel veel te vinden over Antwerpen hoor, bijvoorbeeld op www.antwerpen.be
Heb er eens gegeten in een onwijs cool restaurant in een middeleeuwse kelder. Naam weet ik niet meer.
quote:Ik dacht De Pelgrim
Op woensdag 22 augustus 2001 11:28 schreef GHaven het volgende:
Heb er eens gegeten in een onwijs cool restaurant in een middeleeuwse kelder. Naam weet ik niet meer.
Heb ook een avond doorgebracht in een kroeg met honderden soorten jenevertjes, die naam weet ik dus ook niet meer
quote:Klinkt goed, weet je nog ongeveer waar die kroeg zat?
Op dinsdag 28 augustus 2001 12:17 schreef Mark het volgende:Heb ook een avond doorgebracht in een kroeg met honderden soorten jenevertjes, die naam weet ik dus ook niet meer
Iemand nog een idee of er ook iets aan 'alternatief' uitgaansleven te vinden is? Een soort Paradiso/Korsakoff/Tagrijn-achtig iets, maar dan in Antwerpen dus. Tot nu toe heb ik op internet vooral grote disco's als de zillion kunnen vinden, maar dat lijkt me niet echt wat... iemand?
quote:Het is De Pelgrom :-) Heb er vorig jaar oudjaar doorgebracht
Op dinsdag 28 augustus 2001 12:17 schreef Mark het volgende:[..]
Ik dacht De Pelgrim
quote:Dat is waarschijnlijk De Vagant; is op 100 meter van de Groenplaats (Reyndersstraat).
Op dinsdag 28 augustus 2001 16:10 schreef m@x het volgende:[..]
Klinkt goed, weet je nog ongeveer waar die kroeg zat?
Edit: Oeh, dit is oud. Effe on-topic dan, Dissident, je moet op "Het Zuid" zijn. Wandel daar wat rond en je komt zeker iets alternatiefs tegen. Trouwens de Zillion bestaat niet meer
[Dit bericht is gewijzigd door neok op 21-12-2001 22:53]
quote:Je moet inderdaad maar naar de Pelgrom gaan, omdat die supervet is... en de ideale tagrijn-kloon in Antwerpen is ongeveer 3 maanden geleden failliet gegaan. Hoe dat kan snap ik ook niet, want die tent was supercool. Nu is dat een yuppentent.
Op vrijdag 21 december 2001 22:21 schreef Dissident het volgende:
*schopt omhoog want gaat zelf ook naar Antwerpen, en wel volgende week*Iemand nog een idee of er ook iets aan 'alternatief' uitgaansleven te vinden is? Een soort Paradiso/Korsakoff/Tagrijn-achtig iets, maar dan in Antwerpen dus. Tot nu toe heb ik op internet vooral grote disco's als de zillion kunnen vinden, maar dat lijkt me niet echt wat... iemand?
Neok, een vraagje: waar vind ik 'Het Zuid'? Ik ken Antwepen helemaal niet, dus is het het zuiden van het centrum, of het zuiden van de stad, of heel ergens anders???
quote:Het Zuid ligt ten zuiden
Op maandag 24 december 2001 19:42 schreef Dissident het volgende:Neok, een vraagje: waar vind ik 'Het Zuid'?
Veel plezier in ieder geval!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |