Ik heb zoiets van: Wees orgineel, open eens een topic over dat je maagd bent en meer weet over palen dan iemand die geen maagd is, vraag niet of het zeer doet, zeg niet 40 keer hallo in een topic. Of hebben ze op fok zoveel (active) posters dat er zoveel topics nodig zijn over een onderwerp? Kijk ik vind het best grappig om te lezen dat iemand niet weet hoe hij voor het eerst het gaatje moet vinden, maar kijk naar oude topics, er zijn er zoooooveel van. En die coyote shit dat er 81!!! zoutloze : goede morgen etc delen zijn vind iek ook een beetje te veel van het goede.
Mensen, is de hitte zo te veel geworden dat jullie niets nieuws meer kunnen verzinnen, is er al zo veel behandeld hier of heb ik gewoon een ochtend humeur (denk dat het een combinatie is )
Nou veel orgineel post plezier dan maar, want hier is deel 1
etc.
Just kidding....
Ik denk af en toe ook dat er teveel topics over een onderwerp zijn/komen.
Zo zullen deze week overal lowland-topics als paddestoelen uit de grond schieten. (heb ik mezelf ook wel eens aan schuldig gemaakt)
Er zijn ook al een ..tig barbecue-topics en sowieso rond iedere meeting knallen de meeting-topics voor je ogen. (waar blijven de foto's, hier zijn de foto's , dat waren de foto's, wie staat er niet op de foto, blablabla wie was er niet/wel)
Maar gelukkig hoef je niet alles te lezen wat er getiept wordt.
op GOT is zo'n limiet er niet, wat veel handiger is, aangezien je dan topics hebt met 100 pagina's ofzo, maar dat is er dan tenmiste maar 1.
quote:goed allen , erg inconsequente stelling neem je in
Op maandag 20 augustus 2001 09:56 schreef Ellen het volgende:
Applaus!Ben het eens een keertje met je eens.
Het grote NS klaagtopic deel 1
je noemt het zelf deeltje 1 dus je verwacht dat er meer delen van zullen komen
quote:Misschien dat het cynisch was bedoelt?
Op maandag 20 augustus 2001 11:23 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
goed allen , erg inconsequente stelling neem je in
Ik maak me er zelf ook af en toe schuldig aan.
en dat een hele hoop topics niet origineel zijn.
quote:Ellen opent zo'n topic juist om te VOORKOMEN dat er allemaal losse NS-klaagtopics worden geopend.
Op maandag 20 augustus 2001 11:23 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
goed allen , erg inconsequente stelling neem je in
quote:Die coyote shit is uitermate aantrekkelijk voor twee soorten users:
Op maandag 20 augustus 2001 09:40 schreef Aneurism het volgende:
Kijk ik vind het best grappig om te lezen dat iemand niet weet hoe hij voor het eerst het gaatje moet vinden, maar kijk naar oude topics, er zijn er zoooooveel van. En die coyote shit dat er 81!!! zoutloze : goede morgen etc delen zijn vind iek ook een beetje te veel van het goede.Mensen, is de hitte zo te veel geworden dat jullie niets nieuws meer kunnen verzinnen, is er al zo veel behandeld hier of heb ik gewoon een ochtend humeur (denk dat het een combinatie is
)
Nou veel orgineel post plezier dan maar, want hier is deel 1
quote:* voelt zich direct aangesproken *
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:09 schreef dwerg het volgende:
Die coyote shit is uitermate aantrekkelijk voor twee soorten users:
1 - de newbies die al slowchattend snel aan een groot aantal posts willen komen. 'Kijk, ik ben geen newbie, want ik heb al 1000 posts in twee weken.'
2 - de sukkels die te dom zijn om mIRC te installeren, en toch met elkaar willen ouwehoeren.
quote:3. Je weet dat het topic vol zit met SlowChatters, don't like it, stay out!
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:11 schreef Mike het volgende:[..]
* voelt zich direct aangesproken *
1. Er zitten ook veel niet-newbies.
2. Het mooie is dat je niet aanwezig hoeft te zijn om later mee te kunnen praten. Ik vind dit gewoon prettiger dan mIRC.
quote:hear hear!
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:11 schreef Mike het volgende:[..]
* voelt zich direct aangesproken *
1. Er zitten ook veel niet-newbies.
2. Het mooie is dat je niet aanwezig hoeft te zijn om later mee te kunnen praten. Ik vind dit gewoon prettiger dan mIRC.
quote:Touché!
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:13 schreef Roonaan het volgende:[..]
3. Je weet dat het topic vol zit met SlowChatters, don't like it, stay out!
Of is het doel van dit forum om ongezellig te zijn
Ik erger me rot aan mensen met veel te veel blauw in hun user-icon en een grote schoenmaat... nou dat zijn er nogal wat....
quote:3 - Die andere niet lastig willen vallen met hun SC en dus zich duidelijk binnen 1 topic houden.
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:09 schreef dwerg het volgende:[..]
Die coyote shit is uitermate aantrekkelijk voor twee soorten users:
1 - de newbies die al slowchattend snel aan een groot aantal posts willen komen. 'Kijk, ik ben geen newbie, want ik heb al 1000 posts in twee weken.'
2 - de sukkels die te dom zijn om mIRC te installeren, en toch met elkaar willen ouwehoeren.
uch
Er komen zoveel users bij, dat het openen van een nieuwe topic weer heel veel nieuwe informatie cq humor oproept.
Mijn oproep aan iedereen is dus: Zoek gerust terug, maar als het vrij oud is open dat alsjeblieft een nieuwe topic
Geef mij maar liever een shooterglas...een fles TeQuila....en lekker veel zout en citroenschijfjes
Damn das pas hakken
Laats een vriendin die net een TQ had geslam(voor het eerst) zat ze op te scheppen dat het meeviel en dat een vriendin van haar na 1tje weg was..... 3...2...1...0!!!!! en ze was flink aangeschoten. Helemaal
Mocht haar wel lekker naar huis brengen en stomme taxi's zijn duuuuuuuuuur in den haag.
Oh well...voor haar had ik het wel over.
/offtopic
Ach boeie.....iedereen verveelt zich en niet meeste mensen zijn nu eenmaal niet zo creatief.....en ik kom juist hiero omdat ik soms het lekker simpel wil houden en dan weer eens wel serieus wil reageren(en je hebt onzin en serieuze topics hiero altijd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |