abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1447747
Begint me een beetje de strot uit te hangen, mensen die 80 delen over een bar openen, 3 delen over het doen van het huishouden, misschien wel 200 delen over hoe wanneer hoe vaak meisjes pijpen, 70 tot 80 delen over de lengte van geslachtsdelen en secundaire geslachtsdelen en misschien al 300 delen van goede morgen goede avond etc (dit omdat er in verschillende fora al een aantal van dit soort topics worden geopend, kijk naar onzin, kijk naar bb3 en general chat)

Ik heb zoiets van: Wees orgineel, open eens een topic over dat je maagd bent en meer weet over palen dan iemand die geen maagd is, vraag niet of het zeer doet, zeg niet 40 keer hallo in een topic. Of hebben ze op fok zoveel (active) posters dat er zoveel topics nodig zijn over een onderwerp? Kijk ik vind het best grappig om te lezen dat iemand niet weet hoe hij voor het eerst het gaatje moet vinden, maar kijk naar oude topics, er zijn er zoooooveel van. En die coyote shit dat er 81!!! zoutloze : goede morgen etc delen zijn vind iek ook een beetje te veel van het goede.

Mensen, is de hitte zo te veel geworden dat jullie niets nieuws meer kunnen verzinnen, is er al zo veel behandeld hier of heb ik gewoon een ochtend humeur (denk dat het een combinatie is )

Nou veel orgineel post plezier dan maar, want hier is deel 1

maandag 20 augustus 2001 @ 09:56:37 #2
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_1447825
Applaus!

Ben het eens een keertje met je eens.

To Know Me Is To Love Me
  maandag 20 augustus 2001 @ 09:56:55 #3
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1447826
Of open een fles, vul een glas met 2 delen wodka, 2 delen limoensap en 1 deel apricotbrandy.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1447836
*minder ochtendhumeur heeft*
  Moderator maandag 20 augustus 2001 @ 10:33:01 #5
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1448002
Om even aan te geven hoe 'origineel' de topics van Aneurism zijn:
Party!!!!!!!!!!! oeh yeah!!
Ik ben in een liev bui
En nu ga ik zuipen :P
Veel te moe
ik liev?
ME RULE
EEK!!!

etc.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 20 augustus 2001 @ 10:37:02 #6
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1448025
Hier zijn ook al meerdere topics over.

Just kidding....

Ik denk af en toe ook dat er teveel topics over een onderwerp zijn/komen.

Zo zullen deze week overal lowland-topics als paddestoelen uit de grond schieten. (heb ik mezelf ook wel eens aan schuldig gemaakt)

Er zijn ook al een ..tig barbecue-topics en sowieso rond iedere meeting knallen de meeting-topics voor je ogen. (waar blijven de foto's, hier zijn de foto's , dat waren de foto's, wie staat er niet op de foto, blablabla wie was er niet/wel)

Maar gelukkig hoef je niet alles te lezen wat er getiept wordt.

De mensen zijn gek geworden
  maandag 20 augustus 2001 @ 10:38:00 #7
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1448030
Ach ja, sommige mensen kicken op aandacht, ook negatieve...
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_1448125
ik zat zelf meer aan 200 te denken...

op GOT is zo'n limiet er niet, wat veel handiger is, aangezien je dan topics hebt met 100 pagina's ofzo, maar dat is er dan tenmiste maar 1.

pi_1448265
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 09:56 schreef Ellen het volgende:
Applaus!

Ben het eens een keertje met je eens.

goed allen , erg inconsequente stelling neem je in

Het grote NS klaagtopic deel 1

je noemt het zelf deeltje 1 dus je verwacht dat er meer delen van zullen komen

pi_1448312
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 11:23 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Misschien dat het cynisch was bedoelt?
of dat ze elke dag eentje voorbij ziet komen.
Beetje triest van je om dit soort reacties te geven, heb je lang moeten zoeken?
pi_1448391
Ik moet Aneurism gelijk geven dat de postings met de delen erachter eigenlijk verkeerd zijn..

Ik maak me er zelf ook af en toe schuldig aan.
en dat een hele hoop topics niet origineel zijn.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_1448501
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 11:23 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Ellen opent zo'n topic juist om te VOORKOMEN dat er allemaal losse NS-klaagtopics worden geopend.
Dus niks inconsequent.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1460789
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 09:40 schreef Aneurism het volgende:
Kijk ik vind het best grappig om te lezen dat iemand niet weet hoe hij voor het eerst het gaatje moet vinden, maar kijk naar oude topics, er zijn er zoooooveel van. En die coyote shit dat er 81!!! zoutloze : goede morgen etc delen zijn vind iek ook een beetje te veel van het goede.

Mensen, is de hitte zo te veel geworden dat jullie niets nieuws meer kunnen verzinnen, is er al zo veel behandeld hier of heb ik gewoon een ochtend humeur (denk dat het een combinatie is )

Nou veel orgineel post plezier dan maar, want hier is deel 1

Die coyote shit is uitermate aantrekkelijk voor twee soorten users:
1 - de newbies die al slowchattend snel aan een groot aantal posts willen komen. 'Kijk, ik ben geen newbie, want ik heb al 1000 posts in twee weken.'
2 - de sukkels die te dom zijn om mIRC te installeren, en toch met elkaar willen ouwehoeren.
I intend to live forever, or die trying.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2001 @ 22:11:14 #14
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1460808
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:09 schreef dwerg het volgende:
1 - de newbies die al slowchattend snel aan een groot aantal posts willen komen. 'Kijk, ik ben geen newbie, want ik heb al 1000 posts in twee weken.'
2 - de sukkels die te dom zijn om mIRC te installeren, en toch met elkaar willen ouwehoeren.
* voelt zich direct aangesproken *
1. Er zitten ook veel niet-newbies.
2. Het mooie is dat je niet aanwezig hoeft te zijn om later mee te kunnen praten. Ik vind dit gewoon prettiger dan mIRC.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1460825
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:11 schreef Mike het volgende:

[..]

2. Het mooie is dat je niet aanwezig hoeft te zijn om later mee te kunnen praten. Ik vind dit gewoon prettiger dan mIRC.

3. Je weet dat het topic vol zit met SlowChatters, don't like it, stay out!
pi_1460829
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:11 schreef Mike het volgende:

[..]

hear hear!
ben het volledig met je eens
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:13 schreef Roonaan het volgende:

[..]

3. Je weet dat het topic vol zit met SlowChatters, don't like it, stay out!

Touché!
.
pi_1460834
100 topics over goeiemorgen kan misschieen heel irri zijn, maar wat is er eigenlijk mis met 83 topics coyote bar? Het is gewoon gezellig.

Of is het doel van dit forum om ongezellig te zijn

We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
pi_1460850
tot zover de coyote clan
pi_1460865
GODVUR!

Ik erger me rot aan mensen met veel te veel blauw in hun user-icon en een grote schoenmaat... nou dat zijn er nogal wat....

pi_1460934
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:09 schreef dwerg het volgende:

[..]

3 - Die andere niet lastig willen vallen met hun SC en dus zich duidelijk binnen 1 topic houden.

uch

dinsdag 21 augustus 2001 @ 23:09:24 #21
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_1461399
Nee Aneurism, ik ben het helemaal niet met je eens. Ik geef toe dat wel eens wat vaker de search gebruikt kan worden, maar als iedereen steeds alles terug gaat zoeken, wordt Fok! een dooie boel. Iedereen spit in de historische database, vindt zijn/haar onderwerp, leest het door en vertrekt. Er is dan totaal geen leven meer.

Er komen zoveel users bij, dat het openen van een nieuwe topic weer heel veel nieuwe informatie cq humor oproept.

Mijn oproep aan iedereen is dus: Zoek gerust terug, maar als het vrij oud is open dat alsjeblieft een nieuwe topic

pi_1461905
offtopic

Geef mij maar liever een shooterglas...een fles TeQuila....en lekker veel zout en citroenschijfjes

Damn das pas hakken

Laats een vriendin die net een TQ had geslam(voor het eerst) zat ze op te scheppen dat het meeviel en dat een vriendin van haar na 1tje weg was..... 3...2...1...0!!!!! en ze was flink aangeschoten. Helemaal
Mocht haar wel lekker naar huis brengen en stomme taxi's zijn duuuuuuuuuur in den haag.
Oh well...voor haar had ik het wel over.

/offtopic

Ach boeie.....iedereen verveelt zich en niet meeste mensen zijn nu eenmaal niet zo creatief.....en ik kom juist hiero omdat ik soms het lekker simpel wil houden en dan weer eens wel serieus wil reageren(en je hebt onzin en serieuze topics hiero altijd)

woensdag 22 augustus 2001 @ 09:07:19 #23
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1463586
Het is waar... het zou mooi zijn als mensen de search wat vaker gebruikten of zélfs alleen eens in de actieve topicslijst kijken voordat ze een nieuw topic openen...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')