Zo staat er vandaag in het nieuws (in het interview met Ruud en Bianca) dat Yorin een fabriek is, en dat Ruud BB-Bart een paar keer neergeslagen zou hebben ( ! ).
quote:Ik vroeg het me ook al af: dit is ook nooit op de streams te zien geweest, toch? Sowieso kan ik me stevige ruzies niet echt herinneren uit BB1...
"Ik heb Bart een paar keer uit kwaadheid tegen de grond geslagen, maar dat hebben ze niet uitgezonden"
whahahahahahahahahahahahaha
Weg met Jiskefet... Ruud heeft veel betere humor...
* starbrotheryvette valt bijna van haar stoel van het lachen
whahahahahahahahahaha
dit heeft-ie toch niet echt gezegd he?
quote:vandaar natuurlijk : the battle
Op zaterdag 18 augustus 2001 14:51 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zou die opnames daarvan eigenlijk weleens willen zien: "Big Brother Deathmatch".
* starbrotheryvette gaat even door met lachen hoor
,,ik heb Bart uit kwaadheid een paar keer tegen de grond geslagen'' whahahahahahahahahahahahahahaha
Volgnes mij lijdt die vent echt aan een soort midlife crises of zo...
[Dit bericht is gewijzigd door starbrotheryvette op 18-08-2001 15:01]
quote:preciess.....
Op zaterdag 18 augustus 2001 15:09 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, en maar huilen hoe zwaar het leven als BN-er is. Maar ondertussen wél graag erover geinterviewd worden... dát helpt natuurlijk ook niet echt dan, eh?
quote:je slaat de spijker op z'n kop
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:00 schreef itsme het volgende:
heerlijk,weer een bevestiging voor mij hoe gelijk ik had om in die tweestrijd voor Bart te zijn.
Ruud kan totaal niet tegen zijn verlies.
Dat was gelijk na de finale te merken en blijkbaar zit hij er nog steeds mee dat Bart van hem gewonnnen heeft.
Hij en bart tegen de grond meppen???? ja natuurlijk ruud
quote:Heel nederland heeft die man toch alleen maar zien slapen op die bank.
Op zondag 19 augustus 2001 22:58 schreef femfatale het volgende:
Denkt Ruudje nou werkelijk dat wij nog in sprookjes geloven???????
quote:Huh?
Op woensdag 22 augustus 2001 16:02 schreef Harry het volgende:
Eén ding blijft hetzelfde: de bewoners mogen absoluut geen contact hebben met de buitenwereld.big-brother.nl
quote:
Op woensdag 22 augustus 2001 17:02 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Huh?
Blijft hetzelfde?
Volgens mij is dit nieuw, hoor!
quote:Jeetje
Op zondag 26 augustus 2001 13:45 schreef Harry het volgende:
Vier kandidaten voor 'Big Brother The Battle' zijn in de eindronde afgehaakt, omdat zij de ontberingen die zij zouden moeten ondergaan in het Big Brother-huis niet aandurfden!
Big Brother belooft dan ook heel heftig te worden.prive.nl
Enige ontbering zullen de deelnemers vast wel lijden, maar een verblijf van een aantal maanden in een huis staat natuurlijk nog altijd in geen verhouding met de levensomstandigheden waarin 2/3 van de wereldbevolking dagelijks leeft. Zelfs wanneer men in het 'arme' gedeelte woont.
Niettemin hoop ik natuurlijk wel op zware psychische problemen en zul je mij ook niet horen klagen als er flink geruzied wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 27-08-2001 11:17]
Ik vond het in ieder geval een heel vreemd stuk
quote:Gaan er maar zes mensen in dat huis?
Op dinsdag 04 september 2001 23:24 schreef Harry het volgende:
Ze zouden dus proefdraaien zeiden ze eerder. Met andere mensen ja.
Maar, vanavond bleek dat de originele 6 al het huis in gaan zaterdag, en je ze ook 24/7 kan bekijken !!
quote:Nou lekker geregeld dan weer!!!!!!!
Op dinsdag 04 september 2001 23:24 schreef Harry het volgende:
Ze zouden dus proefdraaien zeiden ze eerder. Met andere mensen ja.
Maar, vanavond bleek dat de originele 6 al het huis in gaan zaterdag, en je ze ook 24/7 kan bekijken !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |