* Wanneer je telefonisch slecht bericht krijgt, laat je de hoorn zakken tot ter hoogte van je hart, terwijl de persoon aan de andere kant wanhopig: Hallo! hallo! roept.
*Is er ergens in een actie-film een aquarium aanwezig, dan kun je er donder op zeggen dat het in de loop van de film sneuvelt.
Als vrouwen vechten eindigen ze ALTIJD in een vijver of modderpoel. Denk vooral aan Dynasty en Death Becomes her.
Man en vrouw, na copuleren: Man (behaarde borst), vrouw zedig heur linnengoed tot aan haar keel opgetrokken, ook hier zit het haar en de make-up van beide partijen vlekkeloos op zijn plaats. Als de vrouw wegloopt doet zij verwoede pogingen niets van haar nakende lichaam aan haar partner te laten zien, i.e zij slaat het laken om. (En gaat vervolgens melodramatisch uit het raam staan kijken.)
enz..
Leuk topic dit!
"Oi Tarzan.. mein enkelchen...."
en hop! ze ligt op d'r bek...
"Jenny.. helt dich gut fast"
en ja hoor.. daar gaat ze... *zucht*
quote:Ik had al een vermoeden...
Op dinsdag 14 augustus 2001 10:49 schreef SunChaser het volgende:
Frappante filmwetten
Als je in een doodsgevecht voor de 7e keer Jason (of kornuiten) hebt neergestoken ernaast gaan zitten uitblazen (terwijl je zijn hand alweer ziet stuiptrekken)..
Op het idee komen dat het in een mortuarium, snijzaal, kerkhof etc.. toch wel erggg spannend sexen is.
*In een achtervolging per auto schiet men altijd de ruit kapot, maar raakt nooit de mensen in de auto*
*Je kunt met gemak met een bazooka/mitrailleur/geweer schieten zonder ook maar iets van de terugslag te merken*
*Elke bom heeft een rood en groen draadje die je kan doorknippen. Iedereen kiest altijd lukraak het goede draadje (soms rood, soms groen)*
*De macho-held heeft een zwak voor honden/kinderen*
*Russen zijn altijd spionnen*
*Russische politici zijn altijd corrupt*
*Alles gebeurt in Amerika (invasies, oorlogen, bommen etc etc), de rest van de wereld bungelt er maar een beetje bij*
*Tijdens het gevecht is er altijd een moment waarop de slechterik de held vast heeft en hem kan vermoorden. Maar in plaats daarvan verteld ie z'n snode plannen aan de held, met het idee dat hij hem toch gaat vermoorden. De held kan altijd tijdens het verhaal wel uit z'n benarde situatie komen en ontsnappen. De informatie uit het verhaal wordt later gebruikt om de slechterik voorgoed te verslaan*
In het begin ontmoeten twee mensen elkaar. Alles gaat goed en alles is romantisch. Dan komt er een moment in de film dat je ze op een romantisch nummer allemaal romantische dingen ziet doen: samen over het strand rennen, sorbet eten en daarna in bed belanden.
Dan komt het keerpunt in de film: een van de twee komt achter het *geheim* van de ander, wordt woedend en wil de ander nooit meer zien.
Dan aan het einde komen ze toch weer samen en leven ze lang en gelukkig. Kots!!
Als het nog niet opviel: dit is de beschrijving van Bounce, de clicheeste (is dat een woord? ) film allertijde!! Message in a bottle neigt er ook naar maar heeft toch wel een onverwacht einde.
Ik van dit soort amerikaanse films!!
Man en vrouw die na scheiding weer gezamenlijk op pad gaan om hun zoon te zoeken zitten na penibele situatie te wachten/rusten.
Vrouw: "I'm sorry you're here"
-stilte en staren-
Man: "I'm not... "
-muziek zwelt aan-
verschrikkelijk
1. "Baddies"
a- auto rijdt van een klif, ontploft en vliegt in brand, vaak al zonder iets geraakt te hebben (in volle vlucht)
b- auto botst met een andere auto, vliegt, ondanks 2,5 ton eigen gewicht, over de andere auto heen, draait een halve slag, ontploft en/of vliegt in brand.
2.Goodies
a- Het van een klif rijden overkomt de goodies nooit.
b- Na botsing vliegt auto over de kop, maar biedt de inzittenden NET voldoende tijd om er uit te kruipen en weg te springen alvorens alsnog te ontploffen.
3. Politie.
a- zie goodies. Tenzij corrupte politie, dan zie "baddies".
b- Na botsing komt de politieauto op zijn dak terecht en de sirene sterft een langzame dood. Gewoonlijk stapelen de politieauto's zich op tijdens een achtervolging.
Er worden vanzelfsprekend nooit gordels gedragen, Langs de stoep precies voor het pand waar men moet zijn is ALTIJD voldoende ruimte om direct naar voren in te steken.
Er is ook altijd voldoende ruimte om in 1 zwaai weer weg te rijden.
Banden piepen altijd, ook op grind en zand.
Wegrijden in een auto met automaat (instappen, gordel om, starten, rem indrukken, handle uit P naar D, rem los) kost gemiddeld 1,12 seconden.
Als een amerikaan in een europese auto met handbak rijdt, drukt hij afwisselend heel hard op het gas en heel hard op de rem. Zo rijd je immers in de meeste amerikanen.
En de mooiste: Tijdens een achtervolging lukt het de politie met een Buick "Dekzwabber" van 2,5 ton om iedere boef met een Porsche 911 Turbo bij te houden en zelfs klem te rijden.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 14-08-2001 16:32]
Over omgeving gesproken: Zware explosies in een straat met veel bebouwing levert bijna nooit een totale (glas)ravage op. Slechts een selectief aantal ruiten sneuvelen.
Functioneeel bloot in een film bestaat ècht!
* Auto-achtervolgingen vinden altijd bij voorkeur plaats in een drukke winkelstraat, met het obligate fruitstalletje dat aan gort wordt gereden
* Bij horrorfilms komt de 'bad guy' in de slotscene minstens drie of vier keer weer tot leven als de kijker verwacht dat de film afgelopen is.
quote:En vergeet niet dat je in gemiddeld 15 seconden een password kan kraken, ook al is dit zelfs in 100 jaar niet te doen
Op dinsdag 14 augustus 2001 16:31 schreef Herald het volgende:
* op internet is alles te vinden. Ipv 4 miljoen hits bij een zoekmachine krijg je ook maar 4 nuttige.
Schurken kunnen ook via elk soort contact je opsporen, via tv, video, de vissekom, elke willekeurige computer....
Kluizen zijn doorgaans ook een piece of cake, het is dat mensen altijd weer willen stoer doen met explosieven, maar de code is natuurlijk op een of andere manier wel te achterhalen
Als iemand bibberend een pistool op je richt vertel je natuurlijk alles en blijf je met je handen omhoog staan totdat iemand van het plafond duikt en degene ontwapend
Als een man wordt aangevallen door een schurk hoeft een vrouw NOOIT in te grijpen, zelfs al heeft ze een pook of knuppel bij de hand, gillen is veeeel beter
*Glazen flessen sla je met gemak kapot op iemands hoofd*
*Nadat een glazen fles op je kop kapot is geslagen ben je alleen zo'n 5 seconden duizelig en verder is er niks aan de hand*
*Als de hoofdrolspeler een nerd is die nooit een vriendin heeft gehad dan krijgt ie aan het einde van de film een relatie met een hele knappe vrouw*
*Superhelden hoeven alleen een bril op te doen en hun haar in een scheiding te kammen om niet herkend te worden*
*Je kan binnen no-time banken beroven/hacken via het internet*
*Als er verder moet worden gegaan op een paard krijgt de sukkel in het gezelschap meestal een shetlander of een ezel om op te rijden*
*Er komt geen einde aan de kogels van een normaal politie-pistool*
Computers hebben alleen een toetsenbord om keihard op te rammen
Mensen zitten in films nooit rustig met hun muis een beetje te klikken, maar vooral op keyboards te rammen, zeker tijdens het 'hacken' (al zal dit in het echt ook veel met text-based OSen gebeuren....)
quote:dat is de truuk, ze hacken nooit in een text-based OS. Ze hacken altijd in een GUI wat meestal inhoudt dat er een venster met login: staat. En zodra ze het hebben gehacked komt er een animatie tevoorschijn wat laat zien dat ze toegang hebben.
Op dinsdag 14 augustus 2001 18:35 schreef MadScientist het volgende:
Computers hebben alleen een toetsenbord om keihard op te rammen
Mensen zitten in films nooit rustig met hun muis een beetje te klikken, maar vooral op keyboards te rammen, zeker tijdens het 'hacken' (al zal dit in het echt ook veel met text-based OSen gebeuren....)
En waarom moeten mensen altijd precies daar doorheen rijden?
[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 14-08-2001 22:17]
Zo, en nu even...
Een apple laptop is compatible met het besturingssysteem van een vliegende schotel
- Het is mogelijk om een diskette op elk willekeurig OS in te lezen
- Computers die uit staan kun je ook hacken
- Letters op computerschermen verschijnen in meeleestempo op het scherm
- Ruimtewezens spreken Engels
- In thrillers doen mensen nooit het licht aan als ze thuiskomen
- Intelligente vrouwen dragen een bril
- Openbare toiletten hebben altijd een strategisch geplaatst raam om uit te kunnen kruipen
- Politieagenten met een kogelvrij vest worden nooit in de armen, benen of hoofd geraakt
- Een lucifer in een donkere kamer geeft evenveel licht als 100 gloeilampen
- Explosies gebeuren altijd in slow-motion
quote:Dat moet. 555 is in het amerikaanse systeem (123-123-4567) niet in gebruik, net zoals hier een nummer niet met 112 kan beginnen. Zo wordt vermeden dat Loonies nummers die in een film voorkomen inderdaad gaan bellen en gewone mensen lastig vallen. (Ik heb het niet verzonnen)
Op donderdag 23 augustus 2001 13:08 schreef Cobol het volgende:
- Telefoonnummers in Amerikaanse films beginnen altijd met 555
- Propellorvliegtuigen krijgen meestal motorpech
- Als er iemand door een verrekijker kijkt, zie je twee cirkels in plaats van eentje
- Brillen beslaan nooit als je vanuit de kou de warmte inkomt
- Je kan net zoveel eten en drinken als je wilt en je hoeft toch nooit naar de wc
- Als men een taxi moet betalen is het eerste biljet wat tevoorschijn gehaald wordt meteen de juiste
- Men heeft altijd meteen een taxi te pakken, behalve als men in gevaar is
- Auto's starten nooit in een keer als je op de vlucht bent
- In achtervolgingen komt er nooit iemand zonder benzine te staan
- Als een vrouw achterna gezeten wordt, valt ze minimaal een keer
- Als er een bank beroofd wordt gebeurd dat bij de kassier waarvoor het net zijn/haar eerste dag is
- Filmliften staan altijd klaar op de juiste verdieping, behalve als de held achterna wordt gezeten
- Liftschachten zijn schoon en goed verlicht
- Alle film-moeders maken ontbijt, meestal bestaande uit roereieren en bacon. Vader en de kinderen verschijnen 30 seconden voordat vader naar het werk moet en de kinderen de schoolbus moeten halen aan het ontbijt, en nemen slechts een slokje sap en een hapje toast.
- Als er op een helicopter wordt geschoten explodeert deze onmiddelijk als er een slechterik inzit, maar als de held erin zit verliest deze vermogen, er komt rook uit en als het ding aan de grond staat kan de held er uitkruipen juist voordat het ding ontploft.
- In de klas wordt de leraar altijd onderbroken door de schoolbel
- Alle vrouwen kreunen tijdens de sex, maar niemand zweet er
- Een tas vol met boodschappen is nooit zwaar
- Explosies in de ruimte maken geluid
- Laserstralen zijn zichtbaar in het luchtledige
- Tieners hebben altijd een regenpijp naast hun raam, deze is verstevigd om hun gewicht te kunnen dragen bij ontsnapping
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |