Ik ben er een maandje terug geweest.
Het is er hééérlijk. Als je wilt kan je zonnen en zwemmen, want zon en zee is er genoeg.
Houd je van watersport? Nou leef je uit. Bananen, jetski's, met een parashute achter een boot aan etc..
Dan is er 's avonds genoeg uitgaansgelegenheid. In Playa les Americas zelf heb je discotheken en voor de rest heb je langs de hele kust een boulevard met shop, shop en héél veel restaurants.
Qua eten is er van alles. pizzeria's, shoarma zaken, chinezen, hollandse kost en natuurlijk restaurants met de plaatselijke gerechten (veel vis).
Een restaurant waar je echt een keertje heen moet gaan is Het Beertje. Daar hebben ze echt goed eten voor ongeveer f13/ persoon.
Bijna in ieder restaurant/ bar/ café is 's avonds entertainment geregeld.
Dan kan ik je ook aanraden om een autootje te huren. Het eiland heeft een hele mooie vulkaan en als je aan de ene kant komt is het DROOG echt DROOG en aan de andere kant is het héél groen (bijna een oerwoud). Dit is een heel vreemde gewaarwording, vooral omdat je binnen een dag het hele eiland rond kan rijden.
Oja, en pas op je spullen, want ze jatten er alles wat los en vast zit.
HAVE FUN en kom maar lekker bruin terug.......(oja, er zijn héél veel bijna blote vrouwen)
quote:hmm jummie blote vrouwens
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:27 schreef Ester het volgende:
Hoi,Ik ben er een maandje terug geweest.
Het is er hééérlijk. Als je wilt kan je zonnen en zwemmen, want zon en zee is er genoeg.
Houd je van watersport? Nou leef je uit. Bananen, jetski's, met een parashute achter een boot aan etc..
Dan is er 's avonds genoeg uitgaansgelegenheid. In Playa les Americas zelf heb je discotheken en voor de rest heb je langs de hele kust een boulevard met shop, shop en héél veel restaurants.
Qua eten is er van alles. pizzeria's, shoarma zaken, chinezen, hollandse kost en natuurlijk restaurants met de plaatselijke gerechten (veel vis).
Een restaurant waar je echt een keertje heen moet gaan is Het Beertje. Daar hebben ze echt goed eten voor ongeveer f13/ persoon.Bijna in ieder restaurant/ bar/ café is 's avonds entertainment geregeld.
Dan kan ik je ook aanraden om een autootje te huren. Het eiland heeft een hele mooie vulkaan en als je aan de ene kant komt is het DROOG echt DROOG en aan de andere kant is het héél groen (bijna een oerwoud). Dit is een heel vreemde gewaarwording, vooral omdat je binnen een dag het hele eiland rond kan rijden.Oja, en pas op je spullen, want ze jatten er alles wat los en vast zit.
HAVE FUN en kom maar lekker bruin terug.......(oja, er zijn héél veel bijna blote vrouwen)
hoeveel koste dat daar ongeveer auto huur en doen ze daar moeilijk als je 19 bent en een auto wilt gaan huren? vaak moet je 21 zijn om in het buitenland te huren
en het beertje zal ik wel ff gaan uitproberen
Schijnt daar heel top te zijn. Elke dag kun je zien hoe de jongeren daar leven op V8 om kwart over 9.
Verder doen ze over de leeftijd niet moeilijk bij het huren van een auto. Check eerst wel even alle aanbiedingen bij de auto verhuurders en of het incl. of excl. verzekeringen is. De auto die wij huurden was een Saxo en die kosten ongeveer f30/ dag all in.
Ik ga namelijk met een vriend, zijn moeder en zusje op vakantie. Wij denken er over om naar Tenerife te gaan. Maar dan moet er wel iets te doen te zijn voor zijn moeder en zusje. Denk aan aquaparken... hebben ze die daar (in de buurt)?
quote:Misschien nog verder informatie die je met de travelers kan delen?
Op vrijdag 28 juni 2002 18:15 schreef The_Wanderer het volgende:
je kan het samenvatten met 1 woord: Engelsen
quote:Hmm..Ik houd het op: vervelende proppers..
Op zich is Tenerife best leuk, maar je moet er niet te lang zitten..1 weekje is meer dan genoeg..
Voor de persoon die over ouderen graag info wil;
toen ik er was (april/mei 2002) waren er niet zoveel ouderen..maar over het algemeen "hangen" de ouderen meer bij het zwembad van hun hotel dan op het strand enzo dus hen zie je dan niet...
als je nog vragen hebt wil ik ze met plezier beantwoorden..
quote:Je hebt de kern te pakken. Het is voornamelijk allemaal op Engelsen gericht. Veel Engelse tenten met Engelse proppers ervoor. Ik had best eens zo'n tent in willen lopen maar als dat niet op eigen initiatief kan hoeft het van mij niet meer zo... Het kwam er dus niet van, want je kan niet voor zo'n bar langs lopen of je hebt zo'n vlot lullende kruising tussen een marokkaan, spanjaard en brit op je nek. Of je als-je-blieft naar zijn tent wil komen, want daar hebben ze "good music, cheap drinks, loads of girls, bla bla..." Erg vervelend, maar da's mijn mening.
Wil je in Playa de las Americas naar de Nederlandse kroeg Tante Toos, dan moet je je eerst door een heel leger van deze gasten slaan. Daar kost een pilsje overigens 2 euro. Je kan kiezen uit Grolsch en Heineken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |