Ik ga zeker kaartjes halen. Afgelopen Pinkpop was een prachtig concert!
-
Hmm, zal ik gaan, of niet..? Heb nog geen nieuw materiaal gehoord...
* Machiel voelt dat crouton spijt gaat krijgen als ie niet gaat Zelf ga ik niet vind Den Haag ver en hoef niet zonodig dingen 2x net als met films enzo
Maar is het de Heineken Music Hall? Dat is hier een half uur vandaan
Kan iemand meer informatie geven? Speelt de band maar een paar nummers en/of spelen er meerdere bands?
quote:Ik ben wel geweest in Ahoy en ik moet zeggen dat ik het concert vooral leuk vond omdat ik helemaal vooraan (totdat ze in het midden van de zaal verder gingen
Op donderdag 26 juli 2001 23:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik had al spijt dat ik afgelopen november 2000 niet ben gegaan
quote:Het is gewoon een k's choice concert van zo'n ander half uur excl. voorprogramma van een half uurtje.K'S Choice neemt ook nog een special quest mee, ik gok op SKin, oud-zangeres van skunk anasie!!
Op donderdag 26 juli 2001 23:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik had al spijt dat ik afgelopen november 2000 niet ben gegaanMaar is het de Heineken Music Hall? Dat is hier een half uur vandaan
Kan iemand meer informatie geven? Speelt de band maar een paar nummers en/of spelen er meerdere bands?
quote:Ten eerste zie ik dat als een compliment
Op vrijdag 27 juli 2001 00:08 schreef Lamon het volgende:
Wat de muziek van K's choice betreft, vind ik toch (hoe mooi het ook allemaal is) dat een cd het bijna net zo goed doet.
Maar da's mijn mening, misschien zien anderen dat heel anders...
quote:Of Anouk
Op vrijdag 27 juli 2001 19:41 schreef SHARKYKING het volgende:[..]
Het is gewoon een k's choice concert van zo'n ander half uur excl. voorprogramma van een half uurtje.K'S Choice neemt ook nog een special quest mee, ik gok op SKin, oud-zangeres van skunk anasie!!
MTV lanceert nieuw live muziekevenement in Nederland: MTV 5 Night Stand. MTV 5 Night Stand is een uniek evenement waarbij alles draait om live muziek. Van 3 t/m 9 oktober staat de Heineken Music Hall in Amsterdam in het teken van de beste live bands. Concerten zijn er onder andere van Air, Faithless, Manic Street Preachers, K's Choice en Muse.
MTV Marketing Manager Ralph Heijnneman:" Het is MTV's doelstelling om meer aandacht te besteden aan live muziek. MTV 5 Night Stand is een concept dat perfect bij dit streven past. Wij zijn er dan ook trots op om in samenwerking met Mojo Concerts deze line up te hebben kunnen realiseren. MTV zal opnames maken van de concerten en deze later uitzenden".
De concerten van MTV 5 Night Stand vinden plaats op de volgende data:
Air + support act Sebastien Tellier
Woensdag 3 oktober (Voorverkoop reeds gestart!!)
Faithless + special guest + support act
Vrijdag 5 en zaterdag 6 oktober (Uitverkocht !!)
Manic Street Preachers + special guest + support act
Zondag 7 oktober (zaterdag 28 juli in de voorverkoop !!)
K's Choice + special guest + support act
Maandag 8 oktober (zaterdag 28 juli in de voorverkoop !!)
Muse + support act
Dinsdag 9 oktober (zaterdag 28 juli in de voorverkoop !!)
De concerten weerspiegelen goed de verschillende huidige muziekstromingen. Of je nu een liefhebber bent van Pop, Rock, Dance of Lounge, de MTV 5 Night stand is zo opgebouwd dat elke muziekliefhebber aan zijn trekken komt. Dit gecombineerd met de special guests en support acts bij de concerten, maken het geheel tot een uniek evenement.
van mtve.com
Ik heb kaartjes voor de Manic Street Preachers gekocht en zou ook wel naar Muse willen eigenlijk
quote:Heej Revol,
Op zaterdag 28 juli 2001 12:04 schreef Revol het volgende:
Muse + support act
hoe duur zijn de kaartjes van Muse?
Kolere, wat een prijzen durven ze te vragen zeg...
Andre Hazes: 150,- of 200,-
Hoe debiel ben je als je zoveel geld neer gaat tellen voor een concert van die wandelende wrat in de Heineken Music Hell, want een hel is het daar... Wat een baggergeluid!!!
Daar kan ik zo boos om worden...
quote:Yep, zojuist kaartjes gekocht voor Muse.
Op zaterdag 28 juli 2001 12:04 schreef Revol het volgende:
Muse + support act
Nu ben ik ook nog ff aan het twijfelen over de Manics....moeilijk, moeilijk...
175 piek
er staat op
K's Choice + Special Guest + nog iets maar dat bennik ff kwijt
quote:Supporting act.
Op zaterdag 28 juli 2001 17:22 schreef Kamelig het volgende:
er staat op
K's Choice + Special Guest + nog iets maar dat bennik ff kwijt
quote:Is alsnog meer dan 2 x 52,50
Op zaterdag 28 juli 2001 17:22 schreef Kamelig het volgende:
117 piek maar!
quote:Exclusief BTW dus?? Wat is de bedoeling voor het vermelden van die prijs? Bezoekers vanuit het bedrijfsleven zodat de baas het BTW bedrag kan terugeisen????
Op zaterdag 28 juli 2001 17:38 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Is alsnog meer dan 2 x 52,50
Ik baal daar altijd van... Vraag voor die tickets dan gewoon die prijs...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |