Is het waar dat bier tegenwoordig niet meer populair zo is?
Ik zweer zelf bij bier en vind al die zoete drankjes zoals Bacardi Breezer maar niks.
Daarbij is het ook heel irritant als je wat gaat bestellen en iedereen wil iets anders. Ken je dus ook niet meer met je vingers bestellen
Is het bier tijdperk aan het aflopen
P.S: Dit is mijn eerste post hiero
D'r komen wel steeds meer andere drankjes bij, maar ik denk dat bier toch wel populair zal blijven.
Persoonlijk vind ik bier nog steeds lekkerder en het kostje ook geen klauwen met geld. Tegenwoordig red je het al niet meer met 50 piek op 1 avondje in de kroeg
quote:Dat valt wel mee, in Breezers en Smirnoff Ice etc. zit ook rond de 5% alcohol.
Op zaterdag 21 juli 2001 16:44 schreef Brupje het volgende:
Denk dat het komt dat er in bier veel minder alcohol zit en dan moet je erg veel zuipen voor je een beetje wat voelt.
Bier drinkt ook veel sneller weg. Ik heb soms zelfs al 2 biertjes (Amsterdammertjes) op en dan zitten anderen nog aan hun sterke drankje.
Overigens lijkt het mij niet verstandig om sterke drank mee te drinken in het bier drink tempo
Wat ik wel vind is dat in uitgaansgelegenheden vaak het bier van een slechte kwaliteit is.
Ik drink liever met een paar vrienden vooraf wat biertjes om vervolgens daar 'aangeschoten' aan te komen.
Maar dat is mijn mening
quote:Het bier is inderdaad niet altijd van de beste kwaliteit, maar het gaat mij er meer om welk bier er getapt wordt.
Op zaterdag 21 juli 2001 16:51 schreef NiHiels het volgende:
Ik heb er tot nu toe weinig van gemerkt.Wat ik wel vind is dat in uitgaansgelegenheden vaak het bier van een slechte kwaliteit is.
Ik drink liever met een paar vrienden vooraf wat biertjes om vervolgens daar 'aangeschoten' aan te komen.Maar dat is mijn mening
Ik vind bijvoorbeeld Amstel en Grolsch het lekkerste bier. Heineken is niet bijzonder, maar daar wen je wel aan omdat het zoveel getapt wordt. Bavaria vind ik ook nog wel gangbaar.
Oranjeboom vind ik niet te zuipen en je krijgt er ook nog hoofdpijn van (volgens mij delen meer mensen mijn mening)
Voordrinken deed ik voorheen ook wel eens, omdat je dan al een beetje aan het bier gewent ben voordat je de kroeg instapt. Tegenwoordig doe ik het alleen nog maar voor kermissen enzo.
quote:Deze mening deel ik idd met je. Gelukkig kom ik in weinig tenten waar ze dit bier tappen. Bier staat bij mij op nr.1 gevolgd door een goed gemixte baco. Die breezers vind ik veels te zoet.
Op zaterdag 21 juli 2001 16:59 schreef JonkieXL het volgende:
Oranjeboom vind ik niet te zuipen en je krijgt er ook nog hoofdpijn van (volgens mij delen meer mensen mijn mening)
quote:Breezer heeft dat inderdaad goed voor elkaar. Sommige smaken vind ik ook best lekker, maar ikzelf moet echt geen breezer drinken, want ik drink het veels te snel
Op zaterdag 21 juli 2001 17:00 schreef Herald het volgende:
Breezer heeft gewoon een erg goeie marketingcampagne. Tis in, tis hip als je dat drinkt. Bier komt zo ordinair en gewoon over. Daarbij komt dat Breezer zoet is, zelfs ik kan dat binnen houden. Stel ik wil ook een stoer doen en alcohol achterover slaan dan zou ik voor een mix gaan.
Ik heb thuis overigens nog een heel leuk t-shirt gekregen voor m'n verjaardag met de tekst: 'Ik ben te schraal om een rondje breezer te geven'
Was weer zo'n leuk geintje van m'n vrienden.
Gingen we naar de kroeg en wilden ze ineens allemaal Breezer ipv Bier. Ik zeg dus van opzouten met je breezers je krijgt gewoon bier en vandaar dat ik met dat mooie T-shirt beloont ben
Ik heb niet echt de indruk dat bier aan populariteit verliest. De flesjes Breezer manifesteren zich wel steeds duidelijker in kroegen en discotheken. Een jaartje wachten dan is die hype vast ook weer over, zijn ze overgestapt op een ander 'trendy' drankje.
Ik hou persoonlijk niet zo van zoete drank.
quote:Is inderdaad vaak het geval. Ik ben geen fan van kunststof glazen, maar ook geen fan van glas op de dansvloer
Op zaterdag 21 juli 2001 17:11 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Bier is discotheken is in het algemeen van slechte kwaliteit. Daar komt nog bij dat sommige discotheken met kinderformaat glazen (f 3,25 voor een slok) of kunststof glazen werken, dat drinkt niet zo lekker.
quote:Zou breezer dan alleen een hype zijn?
Ik heb niet echt de indruk dat bier aan populariteit verliest. De flesjes Breezer manifesteren zich wel steeds duidelijker in kroegen en discotheken. Een jaartje wachten dan is die hype vast ook weer over, zijn ze overgestapt op een ander 'trendy' drankje.Ik hou persoonlijk niet zo van zoete drank.
quote:ja tuurlijk, niet dat het volgend jaar niet meer gedronken word, maar het is gewoon een erg goed gepromoot drankje. Populair onder de meest commerciele "ik loop niet met de massa mee" doelgroep: tieners. De TMF kijkertjes dus. Tis een wonder dat Mellowdy nog niet heeft gereageerd met de melding dat Breezer haar favoriete drankje is.
Op zaterdag 21 juli 2001 17:14 schreef JonkieXL het volgende:
Zou breezer dan alleen een hype zijn?
quote:Ome Gerrit aan de bar blijft rustig bier tanken terwijl hij met een sigaar in de mond zijn kaartentrucjes vertoond. Neef Barry die pasgeleden een dochter heeft gekregen blijft ook dat goedgele goedje bestellen.
Op zaterdag 21 juli 2001 17:38 schreef JonkieXL het volgende:
Maar volgens mij is het niet alleen maar bij TMF kijkertjes popie hoor.
quote:Whahahahah... erg treffend.
Op zaterdag 21 juli 2001 17:47 schreef Herald het volgende:[..]
Ome Gerrit aan de bar blijft rustig bier tanken terwijl hij met een sigaar in de mond zijn kaartentrucjes vertoond. Neef Barry die pasgeleden een dochter heeft gekregen blijft ook dat goedgele goedje bestellen.
Echter Lianne van 3havo en haar vriendinnetjes zweren bij Breezer. "Tis zo ontzettend lekker" terwijl ze allemaal een flinke teug uit een flesje nemen als ze Isaac die op zijn nieuwe scooter voorbij komt rijden eens fijn bekijken. "Waarom zwaaide hij niet?" vraagt de rode(al is het een uit een pakje) Marlies. Lianne neemt nog een slok en zet haar zonnebril weer op d'r neus. "Je zag toch dat hij met zijn nieuwe nokia3310 aan het bellen was..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |