Met twee redenen om TR te zien bedoel ik niet haar borsten. Dat is slechts 1 reden. Er zitten ook een paar leuke actiescenes in.
Niks van verwachten, dan issie best leuk! Enne Angelina Jolie IS Lara Croft!
2) Om em goed af te kunnen kraken op fok! .
Het verhaal is slecht, ronduit belachelijk en helemaal niet waarheidsgetrouw. Alles komt precies ( ) op het juiste (
) moment goed enzo. belachelijk slechte film.....of je moet je ECHT fantastisch vervelen.
ik zou aanraden om de film gewoon op divx te downloaden (winMX, kazaa, bearshare, etc) en dan te kijken....de 15 piek voor de bios issie namelijk NIET waard.
Off-topic:
Ben net trug van vakantie, veel films meegenomen. Die nog lang niet NL zijn
O.a. AI, Final Fantasy, JP3, Traffic.
Tuurlijk gaat het nergens over....
Maar een ding klopt wel, je moet het spel gespeeld hebben en erg leuk vinden, anders is de film erg slecht. De reden dat ie zo slecht is is omdat de verhaallijn en lara´s actiescenes ongeloofwaardig zijn. Maar als je van het spelletje houd zou het juist raar zijn als lara niks kon en er geen vage amuletten bestonden. De reden dat ie zo slecht is is dus eigenljk simpelweg de reden dat ie goed is
Zelfs de duik in de waterval is precies dezelfde als die je in het spel ziet, en daarom vind ik em wel koel.
Het mooiste is nog als dr opwarmmaaltijd in de oven ontploft en ze em met een zucht en ´bugger´ in de afvalbak laat vallen
Wanneer leren Hollywood-bobo's eens dat je geen goede film kunt maken van een computerspel?
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 20-07-2001 04:47]
Conclusie: De film is volgens mij een aanrader bij een regenachtige middag (bij zon is het altijd beter op het terras dan in een bios)
quote:Hear, hear...
Op vrijdag 20 juli 2001 01:06 schreef Theeboon het volgende:
Nee? Ik vond het anders een uiterst complexe actiefilm met zielverpletterende dialogenTuurlijk gaat het nergens over....
De actieversie van American Beauty??
quote:Nou, eigenlijk wel.
Op vrijdag 20 juli 2001 08:00 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Hear, hear...
Wat verwachtten jullie nou helemaal?De actieversie van American Beauty??
Vergelijk 'm dan met 'King Solomon's Mines' ook al zo'n misbaksel.
Het is een leuke popcornfilm en Angelina Jolie kan gewoon een film dragen.
Ik kan iedereen aanraden zijn geld hier niet aan te verspillen.
quote:Inderdaad Zanderrr.. schande! Indy heerst en Lara Croft doet dat beslist niet!! Nooit never nooit
Op vrijdag 20 juli 2001 08:05 schreef Zanderrr het volgende:
Dit prul in één adem noemen met de Indy-films is gewoon heiligschennis.![]()
en wat is nou het plan.. nog en film? een hele reeks films? Zitten we hier op te wachten? Nee. Dan zie ik nog liever Pong The Movie!
De filmpjes tussendoor zijn wat langer dan in het spel, de graphics en geluidseffecten stukken mooier, en (helaas) iemand anders achter de joystick tijdens het spelen.
Jolie doet het uitstekend, al kon de lippenstift- en borstomvang-trucage af en toe wel wat minder.
Volgende keer (nog) wat meer humor, meer verhaallijn en meer avontuur.
Laat haar maar klauteren door tunnels, schachten en spleten, met onderweg allerlei obstakels, wilde dieren en monsters. Het idee was nu telkens: het vinden van de 'schatkist' gebeurt in 5 minuten, waarna het openen vervolgens een minuut of 20 in beslag neemt. Zo krijg je nog schatkistslot-allergie o.i.d.
quote:Pardon, Tomb Raider deel 1 is één van de beste computerspelen ooit gemaakt. Toen het spel een kleine 5 jaar geleden werd uitgebracht zeker, maar zelfs nu nog.
Op zaterdag 21 juli 2001 13:06 schreef Vork het volgende:
Lara Croft heeft ook nooit geheerst. De spellen waren ook niet echt dat je noemt fantastisch ofzo..
De aandacht voor details, de zeer fraaie graphics (ook en vooral onderwater), de natuurlijk aanvoelende besturing, de camerapositie, de juiste balans tussen eye-candy en puzzels (helaas ging in de vervolgspelen steeds meer aandacht naar de puzzels).
Ik heb nog geen 3D-spel gezien dat ook maar in de schaduw kan staan hiervan. Enlighten me, please.
quote:Dat zou jammer zijn, maar ze zouden ook wel een topregisseur moeten weten te strikken (liefst Spielberg) voor een succesvolle vervolgfilm.
Op maandag 23 juli 2001 01:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoorde dat Jolie ook niet voor 35 miljoen (dollar?) in deel 2 wil spelen,
quote:
Op zaterdag 21 juli 2001 13:30 schreef Ettepet het volgende:
Pardon, Tomb Raider deel 1 is één van de beste computerspelen ooit gemaakt. Toen het spel een kleine 5 jaar geleden werd uitgebracht zeker, maar zelfs nu nog.De aandacht voor details, de zeer fraaie graphics (ook en vooral onderwater), de natuurlijk aanvoelende besturing, de camerapositie, de juiste balans tussen eye-candy en puzzels (helaas ging in de vervolgspelen steeds meer aandacht naar de puzzels).
Ik heb nog geen 3D-spel gezien dat ook maar in de schaduw kan staan hiervan. Enlighten me, please.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |