Voordat we dit heugelijke feit gaan vieren, moet ik jullie waarschuwen dat we ons in een zeer onstabiele positie bevinden zonder een stabiele machthebber/ster. zijn we kwetsbaar voor interne strubbelingen en verdeeldheid.
Om de overgang periode stabiel te laten verlopen, heb ik als Krijgsheer de Ragings Hordes of Fok opgericht. Dit is het leger van Fokeiland en een ieder kan zich vrijwillig op geven.
Zoals de heer Vork al ons meededeelde zullen er verkiezingen uitgeschreven worden voor eht kiezen van een nieuwe prins/prinses .
Ikzelf zal NIET verkiesbaar zijn. Als krijgsheer kan ik me niet veroorloven enige partijdigheid weer te geven. Dus er zal een verkiezing worden uitgeschreven tot die tijd Heeft The Raging Hordes of Fok de macht.
Ik zelf zal optreden als woordvoerder van deze machtspartij en er op toe zien dat de verkiezing eerlijk en rechtvaardig verloopt.elke vorm van corruptie wordt gestraft.
Met vriendelijke groet
LD. Commandant Ranging Hordes of Fok
Nadat ik met droef te horen kreeg over het aftreden van prins Tara en er een geweldadige politieke situatie dreigt te ontstaan heb ik besloten om per sirect de taken van zijne hoogheid over te nemen.
Ik heb mijn stamboom opgezocht en daaruit blijkt dat ik, als afstammeling van Koning Sira de zevende van Lanedrije, uitermate geschikt ben voor deze taak. Ik zal het paleis zo snel mogelijk betreden en zorgen dat U zo weinig mogelijk hidner ondervindt van deze machtswisseling.
Hoogachtend,
Prins Dagobert XIX van Landerije
RidderFOK. Legerleiding
Met vriendelijke groet,
Arimar,
Wapenmeester/ Drill instructor
Het 1e Echelon
Fok!Eiland Legioen
Kom op jongens een beetje inschikken dan past iedereen op het eiland!!
He jij daar!! Robotachtig ding!! Ga eens opzij?? Ja heel goed, jij hoort zeker bij dat leger?? Ja nog een stapje, prima...
Elfen jullie kunnen verder!! Pas op daar valt iemand van het eiland!!
Tsk tsk tsk veel te druk hier met al die legers....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |