abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2001 @ 21:15:08 #1
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1211908
Helaas moet ik jullie meededelen dat Prins Tara z'n biezen heeft gepakt en afgetreden is.

Voordat we dit heugelijke feit gaan vieren, moet ik jullie waarschuwen dat we ons in een zeer onstabiele positie bevinden zonder een stabiele machthebber/ster. zijn we kwetsbaar voor interne strubbelingen en verdeeldheid.

Om de overgang periode stabiel te laten verlopen, heb ik als Krijgsheer de Ragings Hordes of Fok opgericht. Dit is het leger van Fokeiland en een ieder kan zich vrijwillig op geven.

Zoals de heer Vork al ons meededeelde zullen er verkiezingen uitgeschreven worden voor eht kiezen van een nieuwe prins/prinses .

Ikzelf zal NIET verkiesbaar zijn. Als krijgsheer kan ik me niet veroorloven enige partijdigheid weer te geven. Dus er zal een verkiezing worden uitgeschreven tot die tijd Heeft The Raging Hordes of Fok de macht.

Ik zelf zal optreden als woordvoerder van deze machtspartij en er op toe zien dat de verkiezing eerlijk en rechtvaardig verloopt.elke vorm van corruptie wordt gestraft.

Met vriendelijke groet
LD. Commandant Ranging Hordes of Fok

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zondag 15 juli 2001 @ 21:20:32 #2
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1211953
Geachte aanwezigen,

Nadat ik met droef te horen kreeg over het aftreden van prins Tara en er een geweldadige politieke situatie dreigt te ontstaan heb ik besloten om per sirect de taken van zijne hoogheid over te nemen.
Ik heb mijn stamboom opgezocht en daaruit blijkt dat ik, als afstammeling van Koning Sira de zevende van Lanedrije, uitermate geschikt ben voor deze taak. Ik zal het paleis zo snel mogelijk betreden en zorgen dat U zo weinig mogelijk hidner ondervindt van deze machtswisseling.

Hoogachtend,

Prins Dagobert XIX van Landerije

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_1211965
Deze post was dus om jullie te misleiden hahahaha
De komende regeringsperiode zal aan the raging hordes of FOK toebehoren!
maar vrees niet! het zal jullie goed gaan! wij zullen het kwaad bestrijden en zegenvieren!
Strijder verenigd u! dit is de paats! dit is de tijd om uw stem te verheffen tegen het prinsenhuis!
Het begin van een revolutie!

RidderFOK. Legerleiding

onschuldig en lief
pi_1214214
Willen alle strijder-wannabe's zich eerst bij mijzelf of Lord_Dreamer melden voor een grondige skill test?

Met vriendelijke groet,

Arimar,

Wapenmeester/ Drill instructor
Het 1e Echelon
Fok!Eiland Legioen

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 16 juli 2001 @ 09:43:27 #5
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1214225
* Een enorm leger van elfen, dwergen, eenhoorns, reuzen, magiers en andersoortige vreemde wezens betreed het eiland. Aan het hoofd rijdt Equilan op een enorme draak.

Kom op jongens een beetje inschikken dan past iedereen op het eiland!!
He jij daar!! Robotachtig ding!! Ga eens opzij?? Ja heel goed, jij hoort zeker bij dat leger?? Ja nog een stapje, prima...
Elfen jullie kunnen verder!! Pas op daar valt iemand van het eiland!!

Tsk tsk tsk veel te druk hier met al die legers....

Elfensex is superspannend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')