Ik stel dus ook maar voor om een Vuilnis forum te openen waar fantasieloze geesten fantasieloze onzin topics kunnen plaatsen, zoals 300 dezelfde topics met titels als "groen" "geel" "blauw".
Waarschijnlijk komen op dit bericht weer hele grappige antwoorden, Maar misschien zouden desbetreffende personen eens door de oudere topics van het onzin forum moeten bladeren.
Er bestaat ook leuke onzin
quote:Hehe eindelijk iemand die er net zo over denkt als ik..... (ik ben nog maar zelden in onzin te vinden terwijl ik er eerst zowat woonde....)
Op zondag 15 juli 2001 00:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Uiteraard begrijp ik dat het onzinforum voor onzin topics bedoelt is.
Echter, tegenwoordig is het nivo niet eens meer te kwalificeren als onzin, maar als vuilnis.Ik stel dus ook maar voor om een Vuilnis forum te openen waar fantasieloze geesten fantasieloze onzin topics kunnen plaatsen, zoals 300 dezelfde topics met titels als "groen" "geel" "blauw".
Waarschijnlijk komen op dit bericht weer hele grappige antwoorden, Maar misschien zouden desbetreffende personen eens door de oudere topics van het onzin forum moeten bladeren.
Er bestaat ook leuke onzin
quote:Ja inderdaad zelfs Tara hing er vroeger veel rond maar nu....... Bijou ook die komt ook nog maar zelden daar
Op zondag 15 juli 2001 00:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Inderdaad, je komt ook nog maar heel weinig 'originele' onzinners tegen
quote:HEAR HEAR !!! Ja bah wat een
Op zondag 15 juli 2001 00:35 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur is daarom niet meer in Onzin, wat omgedoopt kan worden naar Mellowdy-forum.
Nu maar hopen op LEUKE reacties
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 15-07-2001 00:49]
quote:Je kan ook kikkers op gaan blazen, deed ik vroeger altijd.
Op zondag 15 juli 2001 00:36 schreef G-spotter2001 het volgende:
mee eens, ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor
maar het komt omdat er niemand een goed onzin topic meer kan verzinnen. En het te vaak rustig is op het forum. van verveling ga je dan de meest nutteloze "onzin" posten.
Er is geen ruk meer aan, ik probeer het af en toe nog, maar het is zinloos.
quote:dahm.. sjoe roel big taim!
Op zondag 15 juli 2001 00:39 schreef tong80 het volgende:[..]
Je kan ook kikkers op gaan blazen, deed ik vroeger altijd.
Er is geen ruk meer aan, ik probeer het af en toe nog, maar het is zinloos.
quote:en niet dat 't binnen No-time weer volgedumpt staat met van die 'fantasieloze bagger'
Op zondag 15 juli 2001 00:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Precies de reden dat ik Pension "Zeerust" maar weer geopend heb...Nu maar hopen op LEUKE reacties
Edit: 1 keer spammen per post is wel voldoende.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 15-07-2001 01:17]
quote:
Op zondag 15 juli 2001 00:40 schreef E.T. het volgende:[..]
en niet dat 't binnen No-time weer volgedumpt staat met van die 'fantasieloze bagger'
(overigens is die reactie verwijderd, met dank aan Yvonne )
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 15-07-2001 01:09]
quote:de reactie van demonrage in "Zeerust" dus...
Op zondag 15 juli 2001 01:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Gezien de reactie van demonrage, denk ik dat ik geloof ik ook maar niet maar op onzin moet gaan kijken *zucht*Misschien dat www.xhale.nl leuker is
quote:Je laat je dus wegjagen door één kotser, ik zat te wachten op je respons.
Op zondag 15 juli 2001 01:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Gezien de reactie van demonrage, denk ik dat ik geloof ik ook maar niet maar op onzin moet gaan kijken *zucht*Misschien dat www.xhale.nl leuker is
Ik heb de laatste dagen al een paar keer aangegeven dat het Tina-Forum "onzin" overneemt, jij hebt nu de knuppel in het hoenderhok gegooid. Als oud-gediende rust er een mooi taak Swetsenegger om het tij te doen keren.
Maak je werk nou af, en red het OnzinForum.
quote:en er was Pension Zeerust....
Op zondag 15 juli 2001 01:12 schreef tong80 het volgende:[..]
Je laat je dus wegjagen door één kotser, ik zat te wachten op je respons.
Ik heb de laatste dagen al een paar keer aangegeven dat het Tina-Forum "onzin" overneemt, jij hebt nu de knuppel in het hoenderhok gegooid. Als oud-gediende rust er een mooi taak Swetsenegger om het tij te doen keren.
Maak je werk nou af, en red het OnzinForum.
(en de AF-meeting van Dutchie mocht er zijn )
Misschien moet je gewoon leren om te lachen om posts als
quote:en
111111
quote:of het briljante
111111111111111
quote:
11111111111111111111111111
quote:En terecht.
Op zondag 15 juli 2001 00:35 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur is daarom niet meer in Onzin, wat omgedoopt kan worden naar Mellowdy-forum.
Vergeleken met dat grietje kun je zelfs figuren als SF en Gspotter op een lijn gaan trekken met Eddy Murphy en Chris Rock.
quote:*grijns*
Op zondag 15 juli 2001 01:15 schreef Herald het volgende:
tja dit is niet het eerste noch het laatste topique dat gaat over de slechte kwaliteit onzin in Onzin. Ik denk dat een oud topique opvissen weinig uithaalt zonder de oorspronkelijke posters.Misschien moet je gewoon leren om te lachen om posts als
[..]en
[..]of het briljante
[..]
als je het zo quote, is de ironie WEL leuk
quote:
Op zondag 15 juli 2001 00:39 schreef tong80 het volgende:[..]
Je kan ook kikkers op gaan blazen, deed ik vroeger altijd.
meerendeel van me posts is wel in onzin geloof ik, maar ik kom veel liever in muziek ofzo.
Moet eerlijk toegeven dat ik zelf ook niet echt creatief ben ik het openen van leuke onzin-topics, maar dat eeuwige gespam en die ijdeltuiterij van sommige posters maakt het er ook niet beter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |