Je voelt ineens geen hoofdpijn meer!
stop een banaan in je rechterneusgat, speel accordeon voor 2 uur lang, daarna pak je een bezem en sla je je grootmoeder er twee keer mee in het gezicht en spring je in de sloot terwijl je "driewerf scheepswerf roept"
quote:hmmm ik denk dat dat wel werkt
Op woensdag 18 februari 2004 18:13 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
voor het genezen van syfilis:stop een banaan in je rechterneusgat, speel accordeon voor 2 uur lang, daarna pak je een bezem en sla je je grootmoeder er twee keer mee in het gezicht en spring je in de sloot terwijl je "driewerf scheepswerf roept"
![]()
Ik adviseer dan ook de lopende behandeling daarbij stop te zetten
quote:simpel......
Op woensdag 18 februari 2004 18:31 schreef Pool het volgende:
Ik heb de hik!Kunnen jullie me helpen?
helpt altijd
quote:Uurtje of 6 je adem inhouden!
Nooit meer last!
quote:12 keer 5 minuten onder hoogspanning met pauzes van 2 minuten
quote:En daarbij zal ik dan het door mijn nieuwe paragnost voorgeschreven aantal uren mijn adem inhouden.
Op woensdag 18 februari 2004 18:34 schreef AmbiPuur het volgende:[..]
simpel......
Week een kroket in highway sinas, zet een fluitketel op je hoofd waarbij je zorgt dat het tuutje naar het oosten wijst.
Vervolgens prevel je de naam van je schoonmoeder en werpt de kroket over je linkerschouder.helpt altijd
Bedankt jongens! Ik had jullie hulp echt even nodig want mijn vorige geneesvrouw zegt al 5 maanden niks meer tegen me...
quote:Steek een vinger in je keel, kots alles uit en begin nu eens rustig met eten.
quote:*scrible, scrible*
Op woensdag 18 februari 2004 18:38 schreef Pool het volgende:[..]
Bedankt jongens!Ik had jullie hulp echt even nodig want mijn vorige geneesvrouw zegt al 5 maanden niks meer tegen me...
Probeer per ongeluk je hond te verliezen in een druk winkelcentrum. Koop dan azijn, en drink het puur. Vervolgens week je je oog los, en zegt het egyptische alfabet. Als het dan de volgende dag de 13e is, en er staan begonia's in de kelder, dán ben je genezen.
Gooi de hamster van je zusje dertien keer van de tweede verdieping, strooi een bus peper leeg in je rechter oor, drink 5 liter koeienbloed en zing dan minstens twee uur lang achter elkaar "heb je even voor mij"... het werkt vast niet maar ik zie graag een of andere mongool het proberen dus do tell me of het werkte
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:56 schreef metalschaap het volgende:
tegen een kater. een pil (paracetamol) moet worden ingenomen als je geblinddoekt aan het koordansen ben boven de grand cayon terwijl je aan het jongleren ben met kettingzagen alvorens 1liter whiskey te hebben gedronken. Voor een beter effect deze procedure twee keer herhaald worden en drie maal daags. Als u overgevoelig bent voor alcohol dan kunt in plaats van alcohol ook 10 gram cocksnuiven. In het verleden bepaalde resultaten bieden geen gerantie voor de toekomst. De fabrikant is niet aansprakelijk voor enige letsel dat de gebruiker en/of omstanders wordt aan gedaan na gebruik van deze behandeling. Niet goed geld bij betalen.
quote:haha, lijkt me pijnlijk man!
Op donderdag 19 februari 2004 11:56 schreef metalschaap het volgende:
(...)10 gram cock snuiven(...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |