het idee van jij mag dit werk gvd niet leuk vinden, het is niet leuk
kijk het is natuurlijk fijn voor die mensen dat ze vrolijk zijn, maar ik erger mij eraan die mensen horen vrolijk te kijken met een duidelijk herkenbare ergernis erdoorheen: grmbl, daarheb je weer zo'n vervelende klant.....
quote:Ik ben zo geweest
Op maandag 16 februari 2004 16:23 schreef Mobster273 het volgende:
nou weet ik wel dat ze altijd vriendelijk moeten zijn tegen de klant, beetje glimlachen enzo, maar van die caissiéres die dan ook oprecht vrolijk zijn, daar erger ik mij toch steeds weer aanhet idee van jij mag dit werk gvd niet leuk vinden, het is niet leuk
kijk het is natuurlijk fijn voor die mensen dat ze vrolijk zijn, maar ik erger mij eraan
die mensen horen vrolijk te kijken met een duidelijk herkenbare ergernis erdoorheen: grmbl, daarheb je weer zo'n vervelende klant.....
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:26 schreef kastanova het volgende:
Als ze vrolijk naar me lachen vraag ik altijd naar hun nettoloon en arbeidsvoorwaarden, is het direct afgelopen.
quote:realiseerde ik mij ook achteraf, had geen zin om het aan te passen, in de topictitel zou ik dat toch ook al niet kunnen...
Op maandag 16 februari 2004 16:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het is caissière, jongeman.
quote:In rossum bij de buurtsuper?
Op maandag 16 februari 2004 16:26 schreef kastanova het volgende:
Als ze vrolijk naar me lachen vraag ik altijd naar hun nettoloon en arbeidsvoorwaarden, is het direct afgelopen.
Ik heb toch echt liever een vrolijke dan een chagerijnige.
Als ik zelf chagerijnig ben en zo iemand doet oprecht vrolijk, dan kan ik meestal niet achterblijven en word ik zelf ook vrolijk.
quote:Als die vrolijk naar me lachen is het resultaat van m'n SOA test noemen voldoende
Op maandag 16 februari 2004 16:32 schreef slashme het volgende:
In rossum bij de buurtsuper?
quote:Het probleem met de wereld van tegenwoordig.
Op maandag 16 februari 2004 16:23 schreef Mobster273 het volgende:
nou weet ik wel dat ze altijd vriendelijk moeten zijn tegen de klant, beetje glimlachen enzo, maar van die caissiéres die dan ook oprecht vrolijk zijn, daar erger ik mij toch steeds weer aanhet idee van jij mag dit werk gvd niet leuk vinden, het is niet leuk
kijk het is natuurlijk fijn voor die mensen dat ze vrolijk zijn, maar ik erger mij eraan
die mensen horen vrolijk te kijken met een duidelijk herkenbare ergernis erdoorheen: grmbl, daarheb je weer zo'n vervelende klant.....
En ja, ik ben vóór de groetzones.
quote:de wat
Op maandag 16 februari 2004 16:40 schreef Sapphire het volgende:En ja, ik ben vóór de groetzones.
quote:Dat doe ik ook altijd, waarom heb je daar een hekel aan? Papiergeld moet je met twee handen in het vak van je portemenaie schuiven en kleingeld glijd er zo in.
Op maandag 16 februari 2004 16:27 schreef _Flea_ het volgende:
Vrolijke kassieres zijn juist wel leuk.
Waar ik me aan erger bij kassieres is dat sommigen je eerst het papiergeld in je hand douwen en daar bovenop het kleingeld leggen ipv andersom.
Ga anders toch lekker pinnen of chippen. Scheelt een hoop ergernis.
quote:juist, dat is ook precies wat ik wil zien, een gemaakte glimlach met precies dat gevoel als sterke ondertoon, dat klopt tenminste bij het werk van caissière
Op maandag 16 februari 2004 16:55 schreef Petra76 het volgende:
Wees blij dat je es een keer blije caissieres tegenkomt, de meeste zijn chagerijnige dozen waar je van hun gezicht kan aflezen dat ze echt heel graag een andere baan willen.
ik > "nee"
kassiergeval > "***verdomme"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |