abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17173365
Ik ben er erg slecht in. Na het handenschudden ben ik de naam direct al vergeten. Ik moet echt actief met iemand bezig zijn (nee, niet op die manier! ) eer ik iemands naam niet zo snel zal vergeten.

Ken je dit ook of heb je goede tips voor mij?

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 14 februari 2004 @ 16:43:39 #2
84581 _onderhond_
Weer terug in limboland
pi_17173395
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:42 schreef teknomist het volgende:
Ik ben er erg slecht in. Na het handenschudden ben ik de naam direct al vergeten. Ik moet echt actief met iemand bezig zijn (nee, niet op die manier! ) eer ik iemands naam niet zo snel zal vergeten.

Ken je dit ook of heb je goede tips voor mij?

Ik ben slecht in namen en gezichten. En dat heeft al wel een hilarische situaties met zich mee gebracht.
Jesus Christ.... Somebody call somebody.
pi_17173398
ik ook, en straatnamen ook
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  zaterdag 14 februari 2004 @ 16:44:08 #4
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_17173409
Ik ben slecht in wiskunde.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_17173421
Ongelovelijk slecht. Alleen mensen waarin ik echt in geintereseerd ben lukt het mij om snel zijn/haar naam te onthouden. De rest komt heel langzaam, of gewoon iet.
pi_17173461
erg slecht.....
pi_17173467
Het aantal minuten dat ik namen onthoud, is omgekeerd evenredig met het aantal biertjes dat ik op heb.
Jupiler is goed
pi_17173469
Een vriend van mij is weer heel erg goed in namen en in roddelgesprekken met hem word ik dan ook vaak rood van schaamte Echt lastig.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 14 februari 2004 @ 16:46:34 #9
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_17173477
straatnamen gaat bij mij meestal wel redelijk goed maar voornamen onthoud ik dus echt niet. duurd soms wel een paar weken eer ik het kan onthouden(komt wel lekker geintresseerd over) maar ach kan er niks aan doen. gelukkig onthoud ik gezichten wel redelijk dus dat voorkomt rare situaties. maar als mensen verhalen vertellen(roddelen) over anderen dan kan het soms echt heel lang duren voor ik snap waar het over gaat.(bijnamen onthoud ik meestal wel redelijk)
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_17173506
pfff echt slecht,
ik werk in een computer winkel dus krijg je veel te maken met vaste klanten (in meerdere winkels heb je die trouwens )
maar elke keer vergeet ik die namen... heel irri

[Dit bericht is gewijzigd door Reco op 14-02-2004 16:53]

Do no Kill Do not rape Do not steal, these are princables that every men of every faith can embrace
pi_17173576
Namen, heel slecht. Of ik moet echt mega goed gaan opletten. Gezichten vergeet ik vrijwel nooit.
That never existed
  zaterdag 14 februari 2004 @ 16:51:52 #12
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_17173610
Gezichten en namen ben ik bang. Wat dat betreft ben ik echt volkomen hopeloos. Ik moet mensen minstens een aantal keren gezien hebben, wil ik in staat zijn het juiste gezicht met de bijbehorende naam te onthouden
  zaterdag 14 februari 2004 @ 16:52:54 #13
53329 S-224
www.haasonline.com
pi_17173642
Bekend probleem, dat heb ik dus ook. Maar wat helpt is de naam uitspreken, bijvoorbeeld bij het voorstellen: "Hoi ik ben weetikveel", dan zal ik altijd zeggen "Hallo weetikveel, ik ben S-224"

Succes :p

Ik doe graag moeilijk, ook als het makkelijk kan...... Thats me!
De enigste plaats waar nog vrijheid van meningsuiting bestaat is op het Internet!
  † In Memoriam † zaterdag 14 februari 2004 @ 16:53:47 #14
43556 miss_dynastie
pi_17173663
Ik ben juist beter in het onthouden van namen dan gezichten
pi_17173690
redelijk. Ik kan ze meestal wel een tijdje onthouden. Ligt er ook aan hoeveel namen je ineens op je bord krijgt.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_17175463
slechte eigenschap ik heb er ook heel veel last van hehe, ik zet dan ook meestal de naam in me telefoon alsk geinteresseerd ben...
een koe zegt boe
  zaterdag 14 februari 2004 @ 18:29:10 #17
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_17176174
ik dacht altijd dat ik heel slecht was in namen. Deze week een introductieprogramma gehad met allemaal erasmusstudenten, als begeleiding zeg maar. Zestig studenten, en ik geloof dat ik nu minstens 20 namen weet. Ik ben toch wel trots op mezelf!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_17176310
gezichten onthoud ik wel altijd namen daarentegen...nee

nu ik stage heb gelopen en veel namen moest noteren (aan de telefoon) is het wel vooruit gegaan moet ik zeggen

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 18:35:24 #19
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_17176340
Een keer een feestje gehad waar zo'n 30 mensen kwamen waarvan het meerendeel onbekend was. Iedereen had zich netjes voorgesteld aan elkaar en gelijk was iedereen elkaars namen natuurlijk alweer vergeten.
Ik had er echter wel een stuk op 4, 5 onthouden en mochten die toen ik naar de wc ging heel toevallig nu net op een rij in de keuken staan! Toen ik langs hun liep zei ik zo van: "Hoi Niels! Hoi Patrick! Hoi Robert! Hoi Chris! Hoi Stefan!"

Was wel gaaf om die gezichten van de anderen te zien toen ze hoorden dat ik "alle" namen nog wist!

Hmm hier had je bij moeten zijn om het leuk te vinden...

zaterdag 14 februari 2004 @ 18:37:00 #20
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_17176375
Ben extreem slecht in namen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_17178020
Alletwee redelijk goed, namen en gezichten....

Ook al heb ik wel eens moeite met de goede naam bij het goede gezicht zoeken...
Ben laatst iemand tegen gekomen die ik 3 jaar geleden op vakantie een week heb gesproken.. Herkende hem meteen.. Heeey Mark!!!!!
en raar opkijken dat ze dan doen

Computer zet je uit, mensen heet je welkom!
Ik hou het er toch op dat de rest van de wereld gek is!!!!
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 februari 2004 @ 19:36:05 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_17178140
Ben goed in namen.

Probeer je bewust te concentreren, bij een kennismaking bijvoorbeeld.

Vergeet zelden namen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17187362
Als iemand zicht voorstelt kijk die persoon dan aan en houd zijn hand na het schudden nog even vast en herhaal dan zijn naam. Op deze manier heb je een heel kleine kans de naam van de persoon in kwestie te vergeten.
Always In A Romantic Mood...
pi_17187444
Laat ik het zo zeggen... Ik heb nog nooit iemand ontmoet die een naam heeft kunnen onthouden als deze maar één keer is gezegd. Volgens mij is 99% van de mensen op deze aardbol hier slecht in!
pi_17187473
Vrij slecht eigenlijk. En dat is absoluut klote.
Ik loop al een jaar stage, en als ik dan iemand bij naam moet noemen wil het wel eens gebeuren dat ik er gewoon niet op kom. Dan laat ik eerst bijvoorbeeld mijn pen vallen in de hoop dat ik bij het bukken de naam weer weet. Wat dus nooit het geval is en dan eindig ik maar met een: ja, uhhmmmm, dinges, je weet wel. *schaam*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')