abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17172025
hier issie dan Mutz

Voor ik aan mijn rijlessen begon, was ik nogal arrogant. Ik was er van overtuigd dat elke mongool kon autorijden en dat het voor mij een eitje zou zijn. Door geldgebrek deed mijn eerste les lang op zich wachten. Toen alle vriendjes en vriendinnetjes van mijn baby-zusje hun rijbewijs haalden, vond ik het ook hoog tij om te beginnen.

Ik wilde een 10-weekse cursus, want ik moest ff snel dat papiertje halen. Man, wat heb ik me vergist. .

Een kort overzicht van mijn bloopers;

• Voor het stoplicht staan, niet terugschakelen en stomverbaasd zijn dat de motor afslaat
  • In het bos een fietspad op rijden
  • Een bussluis in willen rijden en niet snappen waarom de instructeur remt
  • Ik moest beter leren kijken. Ik braaf mijn best doen en zie dat er in de verte een mevrouw van links het zebrapad over wil steken. Spiegelen, gaspedaal loslaten en ik helemaal blij dat ik alles zo goed in de gaten hield. Voor dat zebrapad lag nog een zebrapad en daar kwam een man van rechts.. Nooit gezien dus! Ik was alleen maar bezig met die vrouw op het tweede zebrapad. . Instructeur op de rem dus.
  • Stil gaan staan achter een rij geparkeerde auto's en me afvragen waar we met zn allen op wachten en waarom niemand gaat rijden. .
  • Dit is nog niet alles, ik heb er nog veel meer . Maar die heb ik denk ik verdrongen, want ik kom er zo één twee drie niet op.

Ik ben erg benieuwd naar jullie bloopers!

Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
    pi_17172105
    Je hebt toch geen rijbewijs nu he..?
    Dat zou best onverantwoord zijn.
    I'm the hardest button to button.
    #onz, de vrijhaven.
    Self improvement is masturbation.
      zaterdag 14 februari 2004 @ 15:51:26 #3
    48840 Xtreem
    Minimalist in training
    pi_17172123
    mijn bijdrage bestaat uit bloopers tijdens m'n eerste examen

1) met 80 door een blinde bocht
    2) fietsers afsnijden
    3) op een landweggetje komt er een tegenligger aan, ik netjes afremmen, met 40 de berm in, VOL door een kuil, examinator met z'n kop tegen het dak...

The secret to happiness is freedom...
    And the secret to freedom is courage.
    Thucydides
    pi_17172133
    Ik reed een keer op een 70 km weg. Verderop kwamen stoplichten aan, die op oranje sprongen. Ik was op dat moment echter óf zo in gedachten verzonken, óf ik dacht dat ik het nog wel zou halen, dat ik niet afremde. Mijn instructeur heeft ons toen met piepende banden tot stilstand gebracht net over de streep voor het stoplicht.

Ik zo: "Oja, hij gaat ook nog op rood."

Instructeur: " ."

FOK! verstandig, lees een P.I.
    pi_17172149
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2004 15:47 schreef Insomaniac het volgende:
  • Stil gaan staan achter een rij geparkeerde auto's en me afvragen waar we met zn allen op wachten en waarom niemand gaat rijden. .

• 3 bloopers tot nu toe voor mij

• Zat achter een vriend van mij, op een voorrangskruising, meende dat hij weg reed. Dus ik gaf gaf, keek links uit, en boem... stond stil. Geen schade gelukkig

• Reed midden in de nacht, midden in Dokkum even achteruit, had vrij zicht, maar reed tegen een stenen strapje aan richting een plein. Ik heb nu een scheve trekhaak

• Twee weken geleden, met de gladheid. Reed iets te veel naar rechts, remde iets te laat en te hard. En schoof van de weg af, richting een fietsen rek.
  • pi_17172161
    Op m'n examen twijfelen of ik bij het verlaten van het terrein van het CBR nou wel of niet net voor die bus langs kon... examen dus net pas 10 sec. begonnen.

Het is me wel gelukt, bijna in z'n 3 de bocht door, bijna zonder te kijken de straat op...

Gelukkig ging het daarna beter en ben ik geslaagd... in 1x, 27 lessen.

Alsof jou dit interesseert
    pi_17172163
    . Rijles bloopers naj.
    pi_17172216
    Geen echte blooper maar ik werd een keer ingehaald door een golfje en op de een of andere manier wilde ik erachteraan scheuren .
    T was maar van korte duur want al snel remde mijn instructeur met het verzoek normaal te rijden .
    pi_17172218
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2004 15:52 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
    . Rijles bloopers naj.
    Jij mag ook gewone bloopers posten. Geeft ons blunderaars weer wat hoop. .
    Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
    pi_17172237
    niet, ik ben perfect
    pi_17172246
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2004 15:47 schreef Insomaniac het volgende:

• haha, die is wel lachen

ehm, ik heb ook wel een aantal bloopers gemaakt, maar dat is alweer een tijdje terug... ik zet het wel hier neer, als ik me een leuke kan herinneren

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
      zaterdag 14 februari 2004 @ 15:56:14 #12
    32966 Flying_Vee
    Toyota Corolla G6R _O_
    pi_17172253
    Whahha

Ehmm nee ik kan niks bedenken,

*had al heel wat rijervaring voordat ik ging lessen

"Censuur is de dood van de democratie"
    pi_17172259
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2004 15:51 schreef Xtreem het volgende:
    3) op een landweggetje komt er een tegenligger aan, ik netjes afremmen, met 40 de berm in, VOL door een kuil, examinator met z'n kop tegen het dak...
      zaterdag 14 februari 2004 @ 15:56:51 #14
    48840 Xtreem
    Minimalist in training
    pi_17172263
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2004 15:55 schreef Konijn het volgende:
    niet, ik ben perfect
    enzo

Gewoon rijles: bumperen bij een oude omega met kampers die dacht snel te zijn (Mercedes C220cdi was sneller ) maar dat was ' met toestemming' van de insturcteur

Thucydides
      zaterdag 14 februari 2004 @ 15:57:14 #15
    48840 Xtreem
    Minimalist in training
    pi_17172270
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2004 15:56 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Toen kon ik slagen al wel vergeten
    Thucydides
    pi_17172279
    Mwah, misschien niet echt een blooper...

Mijn 3e of 4e rijles. Je komt op het punt dat je denkt het al perfect te kunnen, als de realiteit je toch nog een keer inhaalt.
    Ik wam voor een rood stoplicht stil te staan. Stoplicht springt op groen, ik laat de koppeling opkomen *boem* motor afgeslagen. Tegen de tijd dat ik die weer gestart heb staat het stoplicht weer op rood.
    Volgende poging: stoplicht springt weer op groen (inmiddels stond er een Porsche 911 achter mij), ik laat de koppeling opkomen *boem* motor afgeslagen. Tegen de tijd dat ik die weer gestart heb (je raadt het al) staat het stoplicht weer op rood.
    Derde poging: stoplicht springt weer op groen (dat die er nooit moe van worden ), ik laat de koppeling opkomen *boem* motor afgeslagen. Ik hoor brrrroooooaaaaa links naast mij, dat was dus die Porsche die niet op mij wilde wachten. Kon ik me wel wat bij indenken

pi_17172284
    Mijn blooper:

De lesauto in elkaar gereden.

Verder ging alles wel redelijk eigenlijk. Ben ook in 1x geslaagd.

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_17172290
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2004 15:57 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Toen kon ik slagen al wel vergeten

sorry, moest er wel om lachen wat een grap
      zaterdag 14 februari 2004 @ 15:59:47 #19
    32966 Flying_Vee
    Toyota Corolla G6R _O_
    pi_17172335
    Maar ik kan wel wat herinneren nadat ik m'n rijbewijs had gehaald

Ik was dus wezen Housen in parkzicht

(ja dat was kewl vroeghur)

Dus ik terug in m'n autow en rij richting de rotonde,

vervolgens nam ik de rotonde de verkeerde richting op, en reed daarbij ook nog eens een tram tegemoet

Niet geraakt maar het was krap

"Censuur is de dood van de democratie"
      zaterdag 14 februari 2004 @ 15:59:51 #20
    48840 Xtreem
    Minimalist in training
    pi_17172338
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2004 15:58 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

sorry, moest er wel om lachen wat een grap

Ik toen niet nu wel...
    Thucydides
    pi_17172360
    Heb ook een paar bloobers gehad.

* met 70 door bocht waar je maar 50 mocht
    * op rotonde wilde ik verkeerd oprijden dus instructuur op rem.
    * bij stilstaan voor parkeren vergeten te aangeven met richtingaanwijzer

pi_17172378
    *met 80 over een boerenweggetje tijdens de eerste les

Mijn instructeur wilde me leren hoe je moest reageren als je met je auto in de berm raakt, en zegt "Nou stuur hem maar een stukje de berm in". Waarop ik de Volvo vol de berm in gooide, whoeps . Ik had mazzel dat het een brede berm was....

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
      zaterdag 14 februari 2004 @ 16:04:22 #23
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_17172428
    Word er gezegt. Eerste zij straat naar rechts.
    En dan dood normaal recht door rijden. Moet keren. Oke we doen het gewoon nog een keer. Dit is geen reden tot zakken.
    2de keer weer recht door rijden en jawel ook de 3de keer gingen we het proberen. En ook_gek gewoon recht door weer rijden. 3X de zelfde straat gemist

2de keer examen.
    We gaan de bocht om. Hij zegt. Ah netjes je kijkt goed uit.
    Dus ik zeg. Ja maar aan de andere kant hoefd dat niet. Een doffe klap deukje in de deur. Met een beetje geluk rij je nog over de fietser heen. En je bent klaar.

Vond hij geen leuke opmerking.

Zelfde examen was eigelijk niet meer nodig van af het moment dat we weg rijden. Want toen we net 1min in de auto zaten vertelde de beste man dat hij een audi TT wilde hebben met kenteken. TT-TT-01. Toen zei ik. JEZUS MAN JE LIJKT WEL EEN KIND. IN EN IN TRIEST!

Ook niet slim
    Oh en bij de eerste keer was ook wel leuk. Rijden we in rijswijk langs het water. En er lopen kleine eendjes. Dus hij zegt leuk he. Ik zeg ja zeker leuk. Alleen als ze over steken ga ik niet remmen. Als het moet dan rij ik ze dood. Mag je 3X raden wat z,n grootste hobby was
    EENDEN

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_17172444
    vergeten terrug te schakelen in een haakse bocht met lichte tot medium helling, toen sloeg de auto af

bij het straatje keren een ander fout ingeschat, zodat ik dwars de hele weg blokkerde en mensen op mij moesten wachten.

ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
    pi_17172451
    ik heb as. maandag eerste rijles
    NWC: 3445 7628 8614 7793
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')