quote:Uiteraard heel veel plezier en succes gewenst!!
We hebben cos-micV bereid gevonden de huidige moderators op R&P, Zwaaibaai en Frenkie, te ondersteunen als derde moderator aldaar. Het team voor R&P is wat ons betreft nu compleet en ze heeft er zin in om te beginnen. Dit zal dan ook snel gaan gebeuren.
We willen uiteraard iedereen bedanken die eveneens interesse getoond heeft. We hopen op jullie begrip voor de gemaakte keuze, we hebben er zelf veel vertrouwen in. Bedankt allemaal!Wij wensen cos-micV veel succes en heel veel plezier!
Betekent dit nu dat ook de vervangende modjes van Frenkie terug naar hun eigen subforumpje gaan?
edit: nu ben ik wel nieuwsgierig wie je bent, want je nick zegt me niet onmiddellijk iets... meer op andere subfora bezig?
quote:Hoi...
Op woensdag 11 februari 2004 22:56 schreef leonieke het volgende:
hopelijk wordt het een aangename tijd met jou en ben je even lief als Zwaaibaai en Frenkie(ook al is dat heel moeilijk te evenaren natuurlijk..)
Betekent dit nu dat ook de vervangende modjes van Frenkie terug naar hun eigen subforumpje gaan?
edit: nu ben ik wel nieuwsgierig wie je bent, want je nick zegt me niet onmiddellijk iets... meer op andere subfora bezig?
quote:Ja, jij zit hier al langer dan ik
Op woensdag 11 februari 2004 23:24 schreef cos-micV het volgende:[..]
Hoi...
Ik kom hier al wat langer....en de laatste tijd lees ik hier meer dan ik post.
Hee, gefeliciteerd, en heel veel succes hier!
quote:Waarom de
Op woensdag 11 februari 2004 23:25 schreef shmoopy het volgende:
Weer een beeb in de crew.
quote:mij ni beledigen van den eersten dag eh lieverd
Op woensdag 11 februari 2004 23:24 schreef cos-micV het volgende:[..]
Hoi...
Ik kom hier al wat langer....en de laatste tijd lees ik hier meer dan ik post.
Kan me voorstellen dat je me daardoor niet goed kent...want jij bent hier nog niet zo lang.
Hoop hier een leuke tijd te hebben met julie allemaal.
Nee, ik heb ongeveer een half jaar probs gehad om een account te krijgen op dit forum, maar vanaf de eerste dag dat ik mijn accountje had, post ik op r&p. Is hier zo beetje mijn favo subforum, maar dat weten sommige wel
Khoop alleszins dat alles goed zal meevallen, en niet opletten dat ik soms wa lastig doe.. I've got PMS too
quote:Oke dan weet ik dat...kom het maar bij mij melden als het zo ver is...want die 2 mannen Frenkie en zwaaibaai begrijpen dat toch niet...
Op woensdag 11 februari 2004 23:28 schreef leonieke het volgende:[..]
mij ni beledigen van den eersten dag eh lieverd
Nee, ik heb ongeveer een half jaar probs gehad om een account te krijgen op dit forum, maar vanaf de eerste dag dat ik mijn accountje had, post ik op r&p. Is hier zo beetje mijn favo subforum, maar dat weten sommige wel
Khoop alleszins dat alles goed zal meevallen, en niet opletten dat ik soms wa lastig doe.. I've got PMS too
quote:Concurrentie, ei.
Op woensdag 11 februari 2004 23:27 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Waarom de
dan?
quote:En jij had zeker ook modje willen worden....,of zie ik dat verkeerd?
Op woensdag 11 februari 2004 23:28 schreef leonieke het volgende:[..]
mij ni beledigen van den eersten dag eh lieverd
quote:ff kort overzichtje hebben van mijn cyclus?
Op woensdag 11 februari 2004 23:31 schreef cos-micV het volgende:[..]
Oke dan weet ik dat...kom het maar bij mij melden als het zo ver is...want die 2 mannen Frenkie en zwaaibaai begrijpen dat toch niet...
nah, Zwaai'ke is lief, hij verstaat da (als ik het hem goe uitleg ) (ja Frenkie je bent ook lief, mo ik zie je niet meer..)
Soit, nu slapekes doen, lijkt wel alsof we goed gaan overeenkomen, kan ik rustig indommelen
quote:Tegen jou valt niet te concurreren shmoops.
Op woensdag 11 februari 2004 23:31 schreef shmoopy het volgende:[..]
Concurrentie, ei.
quote:Ow...
Op woensdag 11 februari 2004 23:32 schreef eleana het volgende:[..]
En jij had zeker ook modje willen worden....,of zie ik dat verkeerd?
Ik weet van mezelf dat ik niet voldoe aan deze dingen, dus waarom zou ik dan modje willen worden? Mijn privé-leven is me net iets te belangrijk hoor Weekends zijn bv heilig en overdag werk ik van 8.30 tot 18uur. Zie je het probleem al een beetje ontstaan?
Maar dat neemt niet weg dat ik niet graag overeenkom met de modjes waar ik meestal post. Snappie?
quote:De grootste postnewbie die ze konden vinden.
Op woensdag 11 februari 2004 23:33 schreef gelly het volgende:
Wie de neuk is dat nou weer ?
Veel succes cos-micV!
quote:Ikke dus.
Op woensdag 11 februari 2004 23:33 schreef gelly het volgende:
Wie de neuk is dat nou weer ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |