abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17009802
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:26 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
ik denk dat het niet kan nee.. problemen mee? wil je me persé overtuigen? fijn dat je me zo belangrijk vindt geeft me een goed gevoel
Pfffff, misschien moet jij ff een ander forum gaan opzoeken, want je snapt hier werkelijk niets van. .

Plus het feit dat je het hele topic verkloot op deze manier.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_17009865
-edit - Eerst goed lezen en dan pas mopperen.

[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 08-02-2004 21:42]

pi_17009929
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:22 schreef MUUS het volgende:

On-topic : weinig slaap kan hele rare dingen met je doen. Ik heb eens zo'n brakke periode gehad (erg weinig geslapen) en toen ik op een gegeven moment op straat liep, had ik het gevoel dat ik zweefde. Alsof de grond niet helemaal stil bleef. Als je lichaam (en geest) zijn uitgeput, ben je op een gegeven moment echt niet meer goed 'hier'.

Jaa dat heb ik ook vaaak gehad..
Op Netgamez (Lanparty) 3 dagen niet geslapen en alleen maar red bull enz zitten zuipen.
Ik voelde me ook echt dood en kon niet meer normaal nadenken en alles was wazig en ik zweefde ook als het ware over de grond
pi_17009939

en op mijn reactie, die ontopic was, word niet eens gereageerd

pi_17009953
Repeldinges zei eerder dat ze best wil geloven dat er sommige dingen aan de hand kunnen zijn, maar dat er ook velen zijn die werkelijk alles aan geesten en het paranormale wijten, terwijl er ook heel wat is dat afgedaan kan worden als bv hallucinatoir

En daar ben ik het ook wel mee eens. Als we nou met z;n allen haar blijven toeroepen dat ze er niets van snapt zal ze zelf ook ongenuanceerd terug gaan schreeuwen. Geen goede manier iemand kennis te laten maken met je eigen ideeen...

Dus, kunnen we nu weer normaal doen met z'n allen?

pi_17009997
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Op Netgamez (Lanparty) 3 dagen niet geslapen en alleen maar red bull enz zitten zuipen.
Ik voelde me ook echt dood en kon niet meer normaal nadenken en alles was wazig en ik zweefde ook als het ware over de grond

Inderdaad, en met een combinatie van dit alles, lijkt het alsof er heeeel wat met je lichaam gebeurt.... terwijl het (meestal) niets bijzonders is.
pi_17010010
edit iteejer: user is ff weg van Truth forum

[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 08-02-2004 20:44]

[url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=60477][b]RondFokker is niet meer[/b][/url]
  zondag 8 februari 2004 @ 20:43:56 #33
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_17010092
was je heel realaxed aan het liggen (heel ontspannen)?
ikzelf zou dit best wel een keer mee willen maken..tis tenslotte niets kwaadaardigs

[Dit bericht is gewijzigd door ICTservice op 08-02-2004 20:45]

http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
pi_17010162
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:43 schreef ICTservice het volgende:
was je heel realaxed aan het liggen (heel ontspannen)?
ikzelf zou dit best wel een keer mee willen maken..tis tenslotte niets kwaadaardigs
Nee volgens mij ook niet.
Misschien kwam het door alle stress en spanningen.
pi_17010218
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 08-02-2004 21:41]

pi_17010247
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:15 schreef wanabe het volgende:
Zat je niet gewoon tegen het "in slaap vallen aan" ... ?
En dat dit gevoel gewoon erg versterkt werd door de drukte in je hoofd waardoor je zo`n vaag gevoel kreeg?

Het gevoel wat jij namelijk beschrijft komt mij wel bekend voor.

quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoelde dus! .

Ik weet niet of dat ook is wat de TS bedoelde, maar jullie herkennen het gevoel iig.

Uitputting kan rare dingen doen met de mensch. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_17011481
-edit- Weekban truth

[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 08-02-2004 21:42]

pi_17013906
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:35 schreef Hanneke1983 het volgende:
lijkt wel op het begin van uittreding?
Idd
Versnelde hartslag, idee dat je er uit zult worden geschoten...
met papier maché kun je alles maken!
pi_17200333
Als je heel veel stress heb kun je gekke dingen krijgen, dus hyperventileren krijg je ook een vreselijke druk snelle hart kloppingen en een licht gevoel in je hoofd, let op als je het nog een keer krijgt moet je toch even naar de dokter gaan, want niet alles moet je zoeken op het paranormale gebied, ik wens je heel veel succes
oops ohh my ...
  zondag 15 februari 2004 @ 18:21:11 #40
77007 Fidje
- ondertitel -
pi_17200670
Er is duidelijk verschil tussen echt zweven door een uittreding, en een zweverig gevoel door drugs e.d. Dit lijkt me een begin van een uittreding, heb t zelf zovaak gehad.

Maarja, wie weet is het wel iets heel anders.. Ik zou zeggen vind het uit voor jezelf, je hebt niks te verliezen. Als jij weet/ontdekt hoe het zit, voel je je waarschijnlijk beter dan nadat je al deze antwoorden leest op een forum. En als het een uittreding was, dan heb je een mooie wereld om te ontdekken..

zondag 15 februari 2004 @ 19:25:57 #41
43296 LastYear
Geen plaatje??
pi_17202333
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:21 schreef Fidje het volgende:
Er is duidelijk verschil tussen echt zweven door een uittreding, en een zweverig gevoel door drugs e.d. Dit lijkt me een begin van een uittreding, heb t zelf zovaak gehad.

Maarja, wie weet is het wel iets heel anders.. Ik zou zeggen vind het uit voor jezelf, je hebt niks te verliezen. Als jij weet/ontdekt hoe het zit, voel je je waarschijnlijk beter dan nadat je al deze antwoorden leest op een forum. En als het een uittreding was, dan heb je een mooie wereld om te ontdekken..

Wat ik me nu afvraag is of uittredingen en vermoeidheid verband met elkaar hebben. Zou een uittreding makkelijker zijn als je vermoeid bent?
Meten = weten
pi_17202428
edit iteejer doe es gewoon joh

[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 15-02-2004 20:20]

pi_17202462
off-topic

Ik zie dat de 'normale' uitleg weer uitgekafferd wordt, maar dat heksen en aliens en goden en engelen wel zonder mandaat verkondigd mogen worden.

pi_17204644
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:29 schreef Monidique het volgende:
off-topic

Ik zie dat de 'normale' uitleg weer uitgekafferd wordt, maar dat heksen en aliens en goden en engelen wel zonder mandaat verkondigd mogen worden.

Uiteraard is het mogelijk om alles wat je ziet een 'normale' verklaring proberen te geven. Als je niet in het paranormale gelooft, zal je dus ieder topic alhier kunnen bestrijden met cynische opmerkingen.
Dat je dat kan weten we zo ook wel. Bespaar je de moeite.
Als je niet in dit soort fenomenen gelooft, kom hier dan niet.
  zondag 15 februari 2004 @ 23:04:28 #45
77007 Fidje
- ondertitel -
pi_17209265
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:25 schreef LastYear het volgende:

[..]

Wat ik me nu afvraag is of uittredingen en vermoeidheid verband met elkaar hebben. Zou een uittreding makkelijker zijn als je vermoeid bent?

In mijn geval zeker wel! Het is volgens mij ongeveer zo iets: Als ik moe ben kan ik mijn lichaam makkelijker in slaap laten vallen terwijl ik zelf bewust ben. Niet dat ik het letterlijk zo doe, maar als ik bijvoorbeeld s avonds of s ochtends wakker word met het gevoel dat ik echt ongelooflijk uitgeput ben, dan kan ik mezelf 'half' in slaap laten vallen en een uittreding is dan niet moeilijk om te hebben.

Maar zoals ik altijd zeg, wie weet is het allemaal wel iets heel anders. Ik ervaar het echter duidelijk op deze manier, en ik ben zeker niet de enige. En ik vind het allemaal wel prima eigenlijk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')