abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:05:28 #26
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_16983331
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Mooie rails, mooi dorpje. Ik had destijds ook wat.Ik heb hier nog wel wat staan voor je. Ik heb er echt geen plaats/tijd voor
ik heb een hele grote kamer met een hoogslaper dus kan er makkelijk onder.
Doe relaxed weetje?!
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:05:35 #27
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_16983335
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:00 schreef Briefcase het volgende:

[..]

20

je staat in ieder geval in contact met het kind in je
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_16983344
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:43 schreef Briefcase het volgende:
Hoe kan het toch dat ik in de meest achterlijke topics het meest tot mijn recht kom. Ik loop altijd bij de verkeerde mensen op straat.

Ben altijd de gene die de containers buiten moet zetten op mijn werk. Ik veeg drie keer de per dag de vloer aan bij mijn oma. Het is altijd mijn persoontje die de afwas doet en daar vreselijk veel voldoening uit haalt.
Natuurlijk heb ik in mei op Jan-Peter gestemd omdat het een hele betrouwbare politicus is en vindt dat nu nog steeds.

Iedereen zegt dat ik niet spoor. Ik heb nu eindelijk mijn roeping gevonden. Iets waar ik mij met hart en ziel in kan storten en mijn leven meer inhoud mee geef.

Electrische treintjes.
[afbeelding]

Het spoort iig wel...

[Dit bericht is gewijzigd door Jekav op 07-02-2004 22:07]

If you think I'm acting like I don't care, you're wrong... I'm not acting
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:06:07 #29
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_16983351
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:05 schreef Baleog het volgende:

[..]

je staat in ieder geval in contact met het kind in je

dat zei mijn psycholoog ook tegen mij.
Doe relaxed weetje?!
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:23:28 #30
78883 antipuntschoenen
De AntiPuntSchoen Beweging!
pi_16983932
ff 4 the record Briefkaas:

Ik geloof er dus geen reet van dat je 20 bent.

Ten eerste: De enige die de hele tijd positief reageert op je kinder 8 baan, heeft het er over dat ie t "sjiek" vindt.
Wie de fok in Nederland gebruikt nu nog het woord SJIEK?! Dat moet gewoon ook een Belg zijn. Vriendje? Alter ego?

Ten tweede: Als je op die site gaat kijken van je, kom je een of andere dude met de naam Walter tegen. Niet om lullig te doen, maar deze persoon is zeker geen 20. Zouden het dan zijn kinderen zijn? Neej, Kevin en Jasper (de kinderen volgens de site) zijn nog tieners....

Je zal nu wel een reply terug sturen, dat je het op een site van een vriend of buurman heb gezet omdat jij geen server hebt...... YEAH RIGHT!

Walter....prettige avond......ennuh.......20?

[Dit bericht is gewijzigd door antipuntschoenen op 07-02-2004 22:26]

De AntiPuntSchoenen Beweging - http://www.antipuntschoenen.nl
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:26:22 #31
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_16984041
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:23 schreef antipuntschoenen het volgende:

Ten eerste: De enige die de hele tijd positief reageert op kinder 8 baan, heeft het er over dat ie t "sjiek" vindt.
Wie de fok in Nederland gebruikt nu nog het woord SJIEK?! Dat moet gewoon ook een Belg zijn. Vriendje? Alter ego?

Ten tweede: Als je op de site gaat kijken van je, kom je een of andere dude met de naam Walter tegen. Niet om lullig te doen, maar deze persoon ik zeker niet 20. Zouden het dan zijn kinderen zijn? Neej, Kevin en Jasper (de kinderen volgens de site) zijn nog tieners....

Je zal nu wel een reply terug sturen, dat je het op een site van een vriend of buurman heb gezet omdat jij geen server hebt...... YEAH RIGHT!

[afbeelding]

eeeh we zitten hier in Onzin. Dat weet je waarschijnlijk nog niet omdat je een stinkende vuile kutnewbie bent. Maar dat geeft niet. Ook met jou komt het wel een keer goed en zul je ontdekken dat verhalen in Onzin per defenitie onwaar zijn. Daar zul je de eerste week wel behoorlijk van in de war zijn om dat je dacht dat alles als puzzlestukjes in elkaar viel.

Je hele leven klopte weer sinds je onzin hebt leren kennen. Maar helaas is dat niet zo. Net als met Sinterklaas.

Doe relaxed weetje?!
pi_16985677
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:23 schreef antipuntschoenen het volgende:

Ten eerste: De enige die de hele tijd positief reageert op je kinder 8 baan, heeft het er over dat ie t "sjiek" vindt.

Ten tweede: Als je op die site gaat kijken van je, kom je een of andere dude met de naam Walter tegen. Niet om lullig te doen, maar deze persoon is zeker geen 20. Zouden het dan zijn kinderen zijn? Neej, Kevin en Jasper (de kinderen volgens de site) zijn nog tieners....

[afbeelding]

kutnoob , welkom in onzin, tieft direct maar weer op naar klaagbaak.
pi_16986108
En zo'n newbie maak dit topic best grappig

Voor de mods: zet een linkje in het Welkom newbie-topic. Zo moet het dus niet

Het was iets met groen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')