quote:Meestal doen die mensen niet stemmen.
Op donderdag 5 februari 2004 14:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
En wat doe je met deze uitspraak?
quote:Nee hoor, hij heeft helemaal gelijk.
Hou toch op met dit soort bullshit. Jij houdt het eerder in stand met dit soort beschuldigingen. Domme kerel.
quote:Inderdaad, hij scheldt er op los maar gaat dan mauwen dat ie bedreigd wordt. Wees dan een kerel. Als je zelf niet fatsoenlijk bent, moet je ook geen fatsoen terug verwachten.
Op donderdag 5 februari 2004 14:30 schreef onetouch het volgende:[..]
da's nou precies één van de problemen in Nederland, niemand wil en durft zijn verantwoordelijkheid te nemen voor gedane acties en/of uitspraken.
Hij weet donders goed wat ie zegt, deze man - en dat neem ik hem zo kwalijk. Net als Fortuyn. Ze spelen in op angsten en onderbuikgevoelens, en dat is levensgevaarlijk. Omdat ze het voor eigen eer en gewin doen - maar net doen alsof ze een missie hebben. En daarnaast nog eens de martelaar uithangen.
quote:Niet moeilijk denk ik maar wel niet erg zinvol.
Op donderdag 5 februari 2004 14:28 schreef SCH het volgende:[..]
Is het nou zo moeilijk om gewoon eens een keer op zo'n post in te gaan?
quote:Polarisatie lijdt wel tot een situatie waarin 1 groep zal overwinnen, en nu zijn dat nog de autochtonen.
Op donderdag 5 februari 2004 14:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Wat een BS voorstel. Zelfs een noob kan je vertellen dat dit alleen maar zal leiden tot meer polarisatie. Beetje nare gedachte van je, de grootste groep tegen de kleinere groep opstellen.
Alternatief is dat we deze samenleving berg af laten gaan en uiteindelijke dan misschien eenzelfde confrontatie moeten aangaan met de niet geintegreerde allochtonen die dan misschien wel de grootste machtgroep zijn hier in nederland. En dan hebben we met zijn allen pas een vet probleem.
quote:Hierin moet ik wel zeggen dat ik bedreiging absoluut een zeer kwalijke zaak vind. Men dient problemen op te lossen dmv. communicatie. Immer.
Op donderdag 5 februari 2004 14:33 schreef SCH het volgende:[..]
Inderdaad, hij scheldt er op los maar gaat dan mauwen dat ie bedreigd wordt. Wees dan een kerel. Als je zelf niet fatsoenlijk bent, moet je ook geen fatsoen terug verwachten.
Hij weet donders goed wat ie zegt, deze man - en dat neem ik hem zo kwalijk. Net als Fortuyn. Ze spelen in op angsten en onderbuikgevoelens, en dat is levensgevaarlijk. Omdat ze het voor eigen eer en gewin doen - maar net doen alsof ze een missie hebben. En daarnaast nog eens de martelaar uithangen.
quote:Oh maar dat spreekt voor zich. Maar Wilders realiseert zich blijkbaar niet dat hij zelf met de bedreigingen is begonnen.
Op donderdag 5 februari 2004 14:34 schreef Ype het volgende:[..]
Hierin moet ik wel zeggen dat ik bedreiging absoluut een zeer kwalijke zaak vind. Men dient problemen op te lossen dmv. communicatie. Immer.
quote:Mee eens, maar anderen de schuld geven wanneer je iets overkomt terwijl je zelf haatdragendheid kweekt....tja.
Op donderdag 5 februari 2004 14:34 schreef Ype het volgende:[..]
Hierin moet ik wel zeggen dat ik bedreiging absoluut een zeer kwalijke zaak vind. Men dient problemen op te lossen dmv. communicatie. Immer.
quote:True, maar daarom moet je juist laten zien hoe 'modern, geciviliseerd en technologisch ontwikkeld' (alszijnde lid van onze enorm magnifieke cultuur) je zelf bent en hem juist dmv. woorden neer te halen.
Op donderdag 5 februari 2004 14:35 schreef SCH het volgende:[..]
Oh maar dat spreekt voor zich. Maar Wilders realiseert zich blijkbaar niet dat hij zelf met de bedreigingen is begonnen.
quote:De kop in het zand steken en hard roepen " ER IS GEEN PROBLEEM". Dat werkt natuurlijk wel.
Op donderdag 5 februari 2004 14:33 schreef SCH het volgende:[..]
Inderdaad, hij scheldt er op los maar gaat dan mauwen dat ie bedreigd wordt. Wees dan een kerel. Als je zelf niet fatsoenlijk bent, moet je ook geen fatsoen terug verwachten.
Ik ben blij dat mensen zoals Fortuyn en Wilders zulke dingen durven te roepen. Dat leid namelijk tot standpuntvorming en duidelijkheid. Als die duidelijkheid er eenmaal is dan kunnen er knopen worden doorgehakt.
quote:Hij heeft wel gelijk, het is een pure populistische hetze.
Hou toch op met dit soort bullshit. Jij houdt het eerder in stand met dit soort beschuldigingen. Domme kerel.
quote:Klopt, ik stem principieel niet.
Op donderdag 5 februari 2004 14:30 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Meestal doen die mensen niet stemmen.
quote:"omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn?''
Op donderdag 5 februari 2004 14:37 schreef Ype het volgende:[..]
True, maar daarom moet je juist laten zien hoe 'modern, geciviliseerd en technologisch ontwikkeld' (alszijnde lid van onze enorm magnifieke cultuur) je zelf bent en hem juist dmv. woorden neer te halen.
Om de woorden even te quoten. En in dit geval dus als komende van de andere kant, richting meneer Wilders.
quote:Inderdaad, alleen zijn verwijzingen naar de 2e wereldoorlog in discussies meestal bedoeld om de discussie onmogelijk te maken. Een vermoeiende gewoonte.
Mensen die niet van de geschiedenis leren, zijn gedoemd deze te herhalen...
quote:Hij chargeert, in zoverre wil ik er wel in meegaan, maar het is zeer zeker niet uit de lucht gegrepen.
Op donderdag 5 februari 2004 14:38 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Hij heeft wel gelijk, het is een pure populistische hetze.
quote:Wat voor probleem heb jij dan met moslims?
Op donderdag 5 februari 2004 14:38 schreef CoReTeX het volgende:[..]
De kop in het zand steken en hard roepen " ER IS GEEN PROBLEEM". Dat werkt natuurlijk wel.
Ik ben blij dat mensen zoals Fortuyn en Wilders zulke dingen durven te roepen. Dat leid namelijk tot standpuntvorming en duidelijkheid. Als die duidelijkheid er eenmaal is dan kunnen er knopen worden doorgehakt.
quote:Wilders is helaas niet uit op een gesprek, net als Fortuyn dat niet was. Dus dan wordt het wel wat lastig.
Op donderdag 5 februari 2004 14:37 schreef Ype het volgende:[..]
True, maar daarom moet je juist laten zien hoe 'modern, geciviliseerd en technologisch ontwikkeld' (alszijnde lid van onze enorm magnifieke cultuur) je zelf bent en hem juist dmv. woorden neer te halen.
quote:Dan moet je ook niet afgeven op het beleid. Zo simpel is het dan ook.
Op donderdag 5 februari 2004 14:39 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Klopt, ik stem principieel niet.
quote:Echt. Er moet vanaf nu maar eens opgehouden worden met termen als "plaat voor je kop", "onder welke steen kom jij vandaan", "steek je kop maar weer in het zand", etc.
De kop in het zand steken en hard roepen " ER IS GEEN PROBLEEM". Dat werkt natuurlijk wel.
quote:Dat is dan weer jouw mening.
Op donderdag 5 februari 2004 14:41 schreef SCH het volgende:Wilders is helaas niet uit op een gesprek, net als Fortuyn dat niet was. Dus dan wordt het wel wat lastig.
Jij wil bepaalde mensen graag monddood maken.
Tja.
quote:Zucht... is het teveel gevraagd om gewoon problemen aan te wijzen en er wat aan te doen ZONDER populistisch over te komen, belachelijke schuldvragen te seponeren, schandalig laatdunkend tegenover andere culturen te zijn en bevolkingsgroepen tegen elkaar uit te spelen ten bate van je eigen populariteit?
Respect voor mensen die serieus problemen aankaarten, zeker. Respect voor dit soort achterlijke brallers, nooit.
quote:*zucht*
Op donderdag 5 februari 2004 14:41 schreef SCH het volgende:
Wilders is helaas niet uit op een gesprek, net als Fortuyn dat niet was. Dus dan wordt het wel wat lastig.
Is er dan nog niet lang genoeg gezeverd over dit onderwerp? Wordt het niet eens tijd de handen uit de mouwen te steken?
Wat mij betreft ieg wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |