abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16911757
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En wat doe je met deze uitspraak?

Meestal doen die mensen niet stemmen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:30:51 #127
80328 BFSkinner
give me childeren
pi_16911762
worden jullie nooit nou moe

links vs rechts...

-Shrink-
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:31:10 #128
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16911773
quote:

[..]

Hou toch op met dit soort bullshit. Jij houdt het eerder in stand met dit soort beschuldigingen. Domme kerel.

Nee hoor, hij heeft helemaal gelijk.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_16911829
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:30 schreef onetouch het volgende:

[..]

da's nou precies één van de problemen in Nederland, niemand wil en durft zijn verantwoordelijkheid te nemen voor gedane acties en/of uitspraken.

Inderdaad, hij scheldt er op los maar gaat dan mauwen dat ie bedreigd wordt. Wees dan een kerel. Als je zelf niet fatsoenlijk bent, moet je ook geen fatsoen terug verwachten.

Hij weet donders goed wat ie zegt, deze man - en dat neem ik hem zo kwalijk. Net als Fortuyn. Ze spelen in op angsten en onderbuikgevoelens, en dat is levensgevaarlijk. Omdat ze het voor eigen eer en gewin doen - maar net doen alsof ze een missie hebben. En daarnaast nog eens de martelaar uithangen.

† In Memoriam † donderdag 5 februari 2004 @ 14:33:24 #130
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16911838
Hoor ik weer een SCH huilen?? Wat ben jij toch een hypocriete blaaskaak. Ik heb jou nog helemaal niks zien reageren op wie dan ook, jij leeft op een eiland. Get a life!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:33:28 #131
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_16911841
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Is het nou zo moeilijk om gewoon eens een keer op zo'n post in te gaan?

Niet moeilijk denk ik maar wel niet erg zinvol.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:33:54 #132
54034 CoReTeX
Per Undas Adversas
pi_16911859
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wat een BS voorstel. Zelfs een noob kan je vertellen dat dit alleen maar zal leiden tot meer polarisatie. Beetje nare gedachte van je, de grootste groep tegen de kleinere groep opstellen.

Polarisatie lijdt wel tot een situatie waarin 1 groep zal overwinnen, en nu zijn dat nog de autochtonen.

Alternatief is dat we deze samenleving berg af laten gaan en uiteindelijke dan misschien eenzelfde confrontatie moeten aangaan met de niet geintegreerde allochtonen die dan misschien wel de grootste machtgroep zijn hier in nederland. En dan hebben we met zijn allen pas een vet probleem.

[url=http://213.200.64.229/freestream/download/sunshine-live/#]German dance stream![/url] [url=http://www.discoradio.it/]Italian danc stream![/url] [br] Skype me callto://vortexz
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:34:47 #133
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16911883
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad, hij scheldt er op los maar gaat dan mauwen dat ie bedreigd wordt. Wees dan een kerel. Als je zelf niet fatsoenlijk bent, moet je ook geen fatsoen terug verwachten.

Hij weet donders goed wat ie zegt, deze man - en dat neem ik hem zo kwalijk. Net als Fortuyn. Ze spelen in op angsten en onderbuikgevoelens, en dat is levensgevaarlijk. Omdat ze het voor eigen eer en gewin doen - maar net doen alsof ze een missie hebben. En daarnaast nog eens de martelaar uithangen.

Hierin moet ik wel zeggen dat ik bedreiging absoluut een zeer kwalijke zaak vind. Men dient problemen op te lossen dmv. communicatie. Immer.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_16911905
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:34 schreef Ype het volgende:

[..]

Hierin moet ik wel zeggen dat ik bedreiging absoluut een zeer kwalijke zaak vind. Men dient problemen op te lossen dmv. communicatie. Immer.

Oh maar dat spreekt voor zich. Maar Wilders realiseert zich blijkbaar niet dat hij zelf met de bedreigingen is begonnen.
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:36:01 #135
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16911919
Mensen. Ophouden met schelden
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:36:15 #136
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16911924
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:34 schreef Ype het volgende:

[..]

Mee eens, maar anderen de schuld geven wanneer je iets overkomt terwijl je zelf haatdragendheid kweekt....tja.
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:37:15 #137
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16911952
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh maar dat spreekt voor zich. Maar Wilders realiseert zich blijkbaar niet dat hij zelf met de bedreigingen is begonnen.

True, maar daarom moet je juist laten zien hoe 'modern, geciviliseerd en technologisch ontwikkeld' (alszijnde lid van onze enorm magnifieke cultuur) je zelf bent en hem juist dmv. woorden neer te halen.
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:38:25 #138
54034 CoReTeX
Per Undas Adversas
pi_16911988
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:33 schreef SCH het volgende:

[..]

De kop in het zand steken en hard roepen " ER IS GEEN PROBLEEM". Dat werkt natuurlijk wel.

Ik ben blij dat mensen zoals Fortuyn en Wilders zulke dingen durven te roepen. Dat leid namelijk tot standpuntvorming en duidelijkheid. Als die duidelijkheid er eenmaal is dan kunnen er knopen worden doorgehakt.

[url=http://213.200.64.229/freestream/download/sunshine-live/#]German dance stream![/url] [url=http://www.discoradio.it/]Italian danc stream![/url] [br] Skype me callto://vortexz
pi_16911998
quote:

[..]

Hou toch op met dit soort bullshit. Jij houdt het eerder in stand met dit soort beschuldigingen. Domme kerel.

Hij heeft wel gelijk, het is een pure populistische hetze.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_16912008
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:30 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Meestal doen die mensen niet stemmen.

Klopt, ik stem principieel niet.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:39:54 #141
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16912019
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:37 schreef Ype het volgende:

[..]

True, maar daarom moet je juist laten zien hoe 'modern, geciviliseerd en technologisch ontwikkeld' (alszijnde lid van onze enorm magnifieke cultuur) je zelf bent en hem juist dmv. woorden neer te halen.

"omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn?''

Om de woorden even te quoten. En in dit geval dus als komende van de andere kant, richting meneer Wilders.

pi_16912025
quote:
Mensen die niet van de geschiedenis leren, zijn gedoemd deze te herhalen...
Inderdaad, alleen zijn verwijzingen naar de 2e wereldoorlog in discussies meestal bedoeld om de discussie onmogelijk te maken. Een vermoeiende gewoonte.
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2004 @ 14:40:24 #143
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16912039
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:38 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, het is een pure populistische hetze.

Hij chargeert, in zoverre wil ik er wel in meegaan, maar het is zeer zeker niet uit de lucht gegrepen.
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:40:59 #144
19840 Libris
Live from Singapore
pi_16912056
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:38 schreef CoReTeX het volgende:

[..]

De kop in het zand steken en hard roepen " ER IS GEEN PROBLEEM". Dat werkt natuurlijk wel.

Ik ben blij dat mensen zoals Fortuyn en Wilders zulke dingen durven te roepen. Dat leid namelijk tot standpuntvorming en duidelijkheid. Als die duidelijkheid er eenmaal is dan kunnen er knopen worden doorgehakt.

Wat voor probleem heb jij dan met moslims?
pi_16912060
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:37 schreef Ype het volgende:

[..]

Wilders is helaas niet uit op een gesprek, net als Fortuyn dat niet was. Dus dan wordt het wel wat lastig.
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2004 @ 14:41:53 #146
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16912091
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:39 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Klopt, ik stem principieel niet.

Dan moet je ook niet afgeven op het beleid. Zo simpel is het dan ook.
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:42:04 #147
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16912102
quote:

[..]

Echt. Er moet vanaf nu maar eens opgehouden worden met termen als "plaat voor je kop", "onder welke steen kom jij vandaan", "steek je kop maar weer in het zand", etc.
Dergelijke opmerkingen zorgen voor zo'n enorme a-relaxede discussie.
pi_16912113
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:41 schreef SCH het volgende:

Wilders is helaas niet uit op een gesprek, net als Fortuyn dat niet was. Dus dan wordt het wel wat lastig.

Dat is dan weer jouw mening.

Jij wil bepaalde mensen graag monddood maken.

Tja.

donderdag 5 februari 2004 @ 14:42:25 #149
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16912121
quote:

[..]

Zucht... is het teveel gevraagd om gewoon problemen aan te wijzen en er wat aan te doen ZONDER populistisch over te komen, belachelijke schuldvragen te seponeren, schandalig laatdunkend tegenover andere culturen te zijn en bevolkingsgroepen tegen elkaar uit te spelen ten bate van je eigen populariteit?

Respect voor mensen die serieus problemen aankaarten, zeker. Respect voor dit soort achterlijke brallers, nooit.

donderdag 5 februari 2004 @ 14:42:37 #150
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16912125
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:41 schreef SCH het volgende:
*zucht*

Is er dan nog niet lang genoeg gezeverd over dit onderwerp? Wordt het niet eens tijd de handen uit de mouwen te steken?

Wat mij betreft ieg wel!

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')